LostInLaplandGiantCanyonElectrobikeAjopyora
Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8
Näyttää tulokset 211 - 214 / 214

Aihe: Hyvä takalamppu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    ^Mulla oli, kun ei kestänyt edes yhtä talvea.
    IXXI:n kestävyydestä en voi mennä takuuseen, sillä käyttökokemuksia ei vielä ole kuin tältä syksyltä. Saksalaisia foorumeita vähän vilkaisin ennen tilausta eikä niiltä osunut silmiin muuta kielteistä kuin se että jollakin oli kiinnityslenkki murtunut vuoden käytön jälkeen (lenkkejä saa varaosana) ja jollakin valo ei tahtonut uutena pysyä päällä (sadan painelukerran jälkeen vika katosi).

Kymmenen asteen pakkasessa ajosta ja säilytyksestä ei ollut huonoja kokemuksia, ei myöskään vesisateessa ajosta.

Miten se muuten hajosi?

PS Lamppu on ulkonäöltään symmetrinen eli tarkoitan että koska yläpuoli ja alapuoli ovat lähes samannäköiset, lampun voi huolimattomuttaan kiinnittää ylösalaisin. Lamppu on kuitenkin suunniteltu satulaputken kulma huomioonottaen eli valo suuntautuu oikein vain kun lamppukin on oikeinpäin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Lisätään Bontragerin Flare R . Kirkkain valomoodi on oikein kiva kun on ajo kirkasta matalalta vastaan paistaavaa aurinkoa päin. Luulen tietäväni että silloin moni harmaakaihia poteva ynnä unohtanut autonsa tuulilasin sisäpesun tehdä ajaa enempi tien reunaviivoja seuraten. Suosittelen.
    Samaa mieltä!

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    IXXI:n kestävyydestä en voi mennä takuuseen, sillä käyttökokemuksia ei vielä ole kuin tältä syksyltä. Saksalaisia foorumeita vähän vilkaisin ennen tilausta eikä niiltä osunut silmiin muuta kielteistä kuin se että jollakin oli kiinnityslenkki murtunut vuoden käytön jälkeen (lenkkejä saa varaosana) ja jollakin valo ei tahtonut uutena pysyä päällä (sadan painelukerran jälkeen vika katosi).

Kymmenen asteen pakkasessa ajosta ja säilytyksestä ei ollut huonoja kokemuksia, ei myöskään vesisateessa ajosta.

Miten se muuten hajosi?
    Jotkut saa kaiken rikki hetkessä. Mulla taitaa nyt neljäs talvi lähteä tuo käytössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ahuji Katso viesti
    Mulla on tuo edellä mainittu lezyne strip drive pro. Mitä ainakaan mulle ei kuvista ostaessa ei välittynyt oli se että tuo on pääasiassa chainstayhun.
    Jännä juttu kun Lezynen omassa esíttely videossa kuin myös kaikissa kuvissa kyseinen lamppu on kiinni satulatolpassa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •