Mun pöörät.
![]()
Mun pöörät.
![]()
Uusi maastorynkytin kotiutui tänään. Tosin kuljetuslaatikkoa oli paiskottu ihan kunnolla ja haarukan pää oli ottanut osumaa. Kosmeettisia vaurioita, mutta reklamointihommiin joutui heti.
Cube Stereo 120 HPC Race
![]()
Kosmeettisia vaurioita? Näyttää siltä että maalin lisäksi puuttuu hyvä kokonen pala metalliakin. Huonoa tuuria. Ajamatta takasin laatikkoon, palautuksena kauppaan ja ehjää tilalle.
Ihan normaalia kuljetusfirman toimintaa nykyään. Ei huonoa tuuria.
Ihan vaan arvaan; Posti nimisen firman tekosia?
No ihan samanlailla telotun paketin olen saanut UPS:n jäljiltäkin. Hirveällä tuurilla sisällä ollut pyörä oli ehjä.
On kyllä perseestä tommonen, ei kunnioiteta toisen omaa.
Siis tuohan on tyylii renkaan alla raahautunu kun metallia noin paljon kulunu, eihän sitä saa metässäkään tollaseen kuntoon.
Joskus kyllä vähän ihmettelee myös tuota tapaa pakata kuitenkin melko arvokkaat ja herkästi rikkoutuvat pyörät pitkille kansainvälisille kuljetuksille. Ei mitään muuta kuin yksinkertainen pahvilaatikko suojana. Kuinka moni lähettäisi oman pyöränsä ulkomaille niin että ulkonevien osien päällä ei olisi mitään ylimääräistä pehmustetta jos pakkauksena on vain pahvilaatikko?
Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo
Aika heppoinen kyllä oli lisäksi tuo pahvilaatikko, mutta kyllä nyt luulisi haarukan tosiaan suojaavan.
Kyllä jos vertaa Canyonin pahvilaatikkoon niin tuo näyttää kyllä heppoiselta. Tosin joutuuhan siitä Rotkon pahvista maksamaan melkein 20€, enkä kyllä usko että sekään olisi tuota tapahtumaa kestänyt, sen verran on raahautunut jossain linjastossa.
Ite tilasin bike discountista ohjaustangon, renkaat ja jotai pikkusälää ni oli jäätävän iso paketti mikä täynnä pehmustetta. Pyörät tosin varmaa tulee muutenkin jostai alihankkijalta samoissa laatikoissa jo?
Tuo on Cuben oma laatikko suoraan tehtaalta.
edit: onko tuo 19"? satulatolpasta päätellen tinkaa samalla isompi runko jos menee vaihtoon..
Kahden asian takia vaatisin ehjän tilalle.
1. Jos joskus myyt. En ostaisi käytettynä, pyörää enkä keulaa.
2. Takuu. Myyjä laittanee muistiin jos hyväksyt vaurioituneen osan ja ajat sillä. Murtuma tuossa vieressä tuskin menee valmistusvirheenä takuuseen.
Töihin mennessä...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Shamus, chapeau!
10k-kerhon jäsen
Huh huh, mykistävä hieno kuva!![]()
Vuoden luontokuva?
On juu
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
^Eipä näy...
The end of the road is just the beginning...
Ei
Lähetetty minun H30-U10 laitteesta Tapatalkilla
Ei 😢
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit