Jalalla polet, jätä hiukan ilmaa sisälle ni on helpompi.
Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
Jalalla polet, jätä hiukan ilmaa sisälle ni on helpompi.
Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Pakkoko sinne on puol rullaa gorillaa laittaa? Esmes Fattystripperi näyttää painavan 47 g, ja siitä leikellään vielä iso osa pois. Siihen vena päälle muutaman gramman ja reilu desi litkua riittää sisään.
Mut niinkuin jo sanottu, muut hyödyt suuremmat kuin painonsäästö, jota sitäkin syntyy orkkis norsunkortsujen poistumisen myötä monesti jopa yht n. 800 g.
Kiitoksia, johan nuo lähti mutta aika paljon sai monottaa. Mites päin ootte laitellu budia ja louta, propulsion vai cornering?
^ Edellissivulla viimeks puitu. Paa cornering vaan, Loukin rullaa niin päin paremmin ja pito tuskin loppuu kesken.
Joku muukin kaipaili tietoa, niin kyllä mahtuu bud/lou pyöriin farley 5:ssa.
Esikoisen mielestä Jumbo on keulalla niin vaarallinen, ettei sitä juuri maassa uskalla pitää.
Kellään kokemusta riittääkö tälläinen läskikumille? https://www.specialized.com/us/en/117288
Barbi 4.5 27.5 testattu Syötteen poluilla ja hyväksi havaittu. Edessä ja takana.
Edessä kovemmalla alustalla 0,4 Bar ja alle huomaa vetelyä. Näillä mennään talvea kohti.
Sama havainto. Ei tosin vetele mitenkään paljon, mutta sen verran, että aavistuksen häiritsee kun tottunut Budiin joka ei vetele ollenkaan. 0.45bar edessä ja 0,55bar takana tuntui aika optimaaliselta omiin mieltymyksiin noiden kanssa. Ei vetele ja rullaa kivasti, mutta eivät ole myöskään kovat. Aluksi olin vähän skeptinen 27,5" koon hyödyistä, mutta ehkä siinä on vähän perää. Mene ja tiedä pitää ajaa vieläkin lisää.
Kävin myös tuon Spessun "napsauttimen" eilen poimimassa paikallisesta. Pitäisi tuo Lou nostaa talvikiekoille niin rapsaa sen jälkeen toimiiko.
170 mm perällä varustetussa Beargreasessa on nyt ollut noin vuoden päivät Surly Lou (4.8") takakumina 65 mm kehällä. Rengas on nyt sen verran venynyt käytön aikana, että alkaa jo 0,5 bar paineilla sopivassa ajotilanteessa ottamaan takahaarukkaan kiinni, elikkäs tuo kuvioltaan lähes kulumaton kumi pitää valitettavasti vaihtaa pois.
Nyt suosituksia hieman kapeemmaksi vaihtoehdoksi. Eturenkaana jatkaa Surly Bud.
Ja sellaisia rajauksia, että nelituumaiset eivät ole vaihtoehto. Rullaavuuden suhteen ei ole erityisiä vaatimuksia, kunhan pitoa on "riittävästi". En mä tällä marathon-matkoja aja kuin pari vuodessa ja silloin saankin tyhmyydestä kärsiä.
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Mulla on talveksi Budin kaverina 45nrth Dubderbeist, rajusta kuviosta huolimatta rullaa aika hyvin. Mullakaan ei Lou mene mutta toi 4,6" mahtuu pyörimään. 2 pientä reikää olen saanut kylkiin terävistä kivistä, en tiedä onko hiukan pehmeämpää seosta vai huonoa tuuria.
Tästä lienee kyse:
https://www.specialized.com/us/en/117288
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Uutenakin ne renkaan karvat osui takahaarukan putkiin, että ei sitä tilaa koskaan liikaa ole ollut. Niin ja 2x10 piti muuttaa 1x10 sekä viritellä Specialized Dangler-ketjuohjuri, jotta ketju ei ota nappuloihin kiinni. Mukluk 2017 on vissiin jo 190(197?) mm perällä, joten voishan sitä vaihtaa vaikka koko keksinnön tuoreempaan...
Fin-76 muokkasi tätä : 11.10.2016 at 15.44 Syy: typo
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Mulla kävi sama venyminen lou renkaan kanssa edellisessä pyörässä. En halunnut tinkiä ilmatilavuudesta, niin dremelöin sivunappuloita matalammaksi tai kapeammaksi, miten sen nyt haluaakaan nähdä. Riippuu takahaarukan muotoilusta onnistuuko vai ei. Jos se on renkaan kylki mikä ottaa kontaktia, niin sitten ei auta kuin vaihtaa rengasta.
On Onen Fattyyn pitäisi ainakin eteen saada leveämpää rengasta niin meneekö Jumbo Jim 4,8 siihen? Ihan alkuperäinen kuiduton keula. Ja taakse varmaan kanssa uutta mutta kuinka leveetä sinne menee? Tärkeempi kyllä toi etunen kun pitää aika paljon aukoo polkuja niin viime talvena leveempää kokeili niin oli aika paljon keposempaa.
Sanoppa kun keksit. BFL on mulla BG:ssä alla takana ja saas nähä ehtiikö 4.4" Jumbo tulla myyntiin ennen kuin tuo hajoaa. Knardia jos olis BFL koossa niin sepä se olis.
Toisaalta BFL:ssäkin on ainakin uutena ihmeen hyvä pito, ihme ettei noita ole järkihintaan koskaan missään. Saattasin jatkaa niilläkin.
Miten ois Juggernaut Pro 4.5 tai se parjattu Ground Control 4.6 (jos ei aja kivillä)?
http://www.bike-discount.de/en/buy/s...79/wg_id-17958
Onkohan tullut ihan tänään myyntiin? Sattumalta osui silmään kun kattelin uusia renkaita. Toi varmaan menisi Fattyyn taakse?
Minulla oli ensin BG:ssä kanssa BFL mutta pito oli siinä hukassa, hain vkl Barbegazin taakse toimii ja pitää.
Lunbergille jäi vielä pari hyllyyn.
Kappas, varmaan tullut tänään nuo 4.4" JJ myyntiin, snakeskiniä ei vaan vielä ollut.
Mutta mahtuko se Barbegazikin Beargreaseen? Muistelen että ainakin pikkasen piti nappulaa ottaa pois ettei rapsi ketjuun?
Kirjanmerkit