ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 258 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 158 208 248 256 257 258 259 260 268 308 358 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.711 - 7.740 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

Hyvin toimii, ei niissä mittää tupellusredi merkintöjä ja muita ole, mutta toimii..

mutanaama Guest
    Just lätkäsin lout Odottakaalle, ja liukasteen avulla nousivat 0,5 barilla nasevasti napsahtaen paikalleen. Pikkusen vanhojen renkaiden kyljet kupli ensin, mutta tokenivat sitten siitäkin. Kannattaa ne valujäysteet yrittää siivota pois mahdollisimman hyvin, niin ilmat pysyvät paremmin pienemmilläkin paineilla myös tuoreilla asennuksilla.

Itse tein ns oman ratkaisun ja päädyin hankkimaan talvirenkuloiksi Dunder- ja flowbeistin. Verrattuna JJ 4.0 "kesäpalloihin" kokoa ja kuviota tulee lisää, saa luvan toimia ainakin yhden talven..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Kannattaa ne valujäysteet yrittää siivota pois mahdollisimman hyvin, niin ilmat pysyvät paremmin pienemmilläkin paineilla myös tuoreilla asennuksilla.
    Tämä. Pikku homma mutta helpottaa elämää suuresti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka.S Katso viesti
    Näiden Budin ja Loun toimiminen tubelessina kiinnostaa minuakin. Jollain lienee kokemusta miten toimii?
    Hyvin toimii. Ns. Tl-ready renkuloilla ollut kyllä ongelmia, näillä ei ikuna.

Vielä ei tullu vastausta niin kysytään uudestaan että mitenkäspäin porukka on noita bud/lou pitäny talvilla? Lapin korkeuksilla eli lunta piisaa. Budin iskin eteen cornering suuntaan. Oletan että sivuttais pitoa olis parhaiten sillon. Olettas että lou menis propulsion moodiin että menee pehmeällä paremmin eteenpäi sutimatta. Mutta tuleeko siitä liian raskas kovalla alustalla?

Kyllä ainakin mun makuun Loulla pito piisaa ihan Cornering-modessakin. Toistepäin en ole edes kokeillu kylläkään, paha sanoa eroista.
    Budi toimii edessä Cornering-modessa parhaiten. Imo. Ja takana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puusilmä Katso viesti
    Jottei kaikkien tarvitse kysyä erikseen:

"Hei

Maahantuojan mukaan Dillinger 4 pitäisi tulla tässä kuussa. Dillinger 5 ei tule enää, sen korvaa uusi malli Wrathchild.
    http://45nrth.com/products/fat-tires/wrathchild
    Sen aikataulu ei ole vielä selvillä, maahantuoja selvittää asiaa.

Ystävällisesti
    BikeShop"
    Dillinger 5:n jääminen pois valikoimasta ei välttämättä ihan tarpeellista olisi ollut. Ainakin jos kevyemmin rullaavaa kumia arvostaa. Uusi Wrathchild kun ei oikein semmoiselta näytä.

Mäki tilasin eilen XXL stä Budin talvi eturenkaana toimineen Loun tilalle, tiedä sitten mahtaako ero olla kovin suuri? Takana menee Dunderbeist.

Sivupito paranee ainakin kovasti.

Pystyisikö joku, jolla on Bud vanteella, mittaamaan kokonaiskorkeuden maasta? Pelaan varastossa tetristä, ja nyt joudun siirtämään hyllyä jonka alle 29" meni tarkasti. Senttikin on tärkeä

Jos laitat 770mm niin saat aika tarkan sopivuuden... 780 mm jää jo tilaakin.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gargamel Katso viesti
    Pystyisikö joku, jolla on Bud vanteella, mittaamaan kokonaiskorkeuden maasta? Pelaan varastossa tetristä, ja nyt joudun siirtämään hyllyä jonka alle 29" meni tarkasti. Senttikin on tärkeä
    Pystyy huomenna jos tarpeen,

Jukahia on aikas hyvin jo laittanu. Juur ite mittailin whiten 3 pron vanteella tubelessina olevaa ja 765 olis mun silmään mitta näyttäny...

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Kiitos mittaajille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Painavat ovat.
    Saa nähdä mihin hinta asettuu.
    Voi olla kilohinta edullinen

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Kyll mulle kelpais. .☺

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Hyvin toimii. Ns. Tl-ready renkuloilla ollut kyllä ongelmia, näillä ei ikuna. [/FONT]
    Mikäs on porukan suositus, kannattaako Bud ja Lou asentaa tubelessina talveksi vai onko parempi ajella sisurin kanssa pakkaskelit? Stanin race litkua löytyy hyllystä. Ja kestääkö nämä ajella sulan maan aikaan vai kannattaako suosiolla odotella lumia ennen asennusta?

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Joo ehdottomasti tubeleksena, tosta race litkusta en tiedä, mutta perus Stan kestää hyvin pakkasta. Se että kannattaako asentaa jo riippuu siitä mitkä on nyt alla. Hiukan raskaammat on kuin esim. Jumbojimit mutta toimivat hyvin ympäri vuoden.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Joo ehdottomasti tubeleksena, tosta race litkusta en tiedä, mutta perus Stan kestää hyvin pakkasta. Se että kannattaako asentaa jo riippuu siitä mitkä on nyt alla. Hiukan raskaammat on kuin esim. Jumbojimit mutta toimivat hyvin ympäri vuoden.
    Nyt on alla Bulldozerit jotka on lumella aivan toivottomat. Kovalla alustalla self steering on jotain aivan omaa luokkaansa. Kovin himottaisi heittää Bud ja Lou alle, mutta mietityttää kuuluuko ne turhaan näin ennen lumia. Bulldozereista en tosin ole milliäkään saanut pois kesän aikana, eli ajo ei ole kovin kuluttavaa renkaille.

Ite löin jo bud/lou alle. Oli tubeless venttiilit jo niin tukossa että oli tuskaa saaha menemään ilmaa. Oli aika justiin sopivat scooppiin. 4mm ketju linjaan ja karvat hipoo mucky nutzin fat face fenderiä. Pistin sisurien kans talveksi ku tulee oltua enimmäkseen suksilla ja pistojaha ei talvella tule. Laskeskelin että eihän tuo tubelessit säästä painoa yhtää. Gorilla teipit paino 170g ja siihen pari desii litkua 200g.
    Schwalben sisuri painaa 390g

Saako JJ:n 4.8 nouseen kunnolla 80mm vanteelle onzan fr sisurilla yms muulla kevyemmällä versiolla? Budi ei noussu aikanaan, enkä jaksais temuta hirveesti asian kans. Tekis vaan mieli koittaa sitä ennen rospuuttokelejä. Eikä mitään tubelessi ehdotelmia kiitos. Nää white 3:n jutut ei ilman virityksiä toimi.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Kyllä se bud/lou on hyvä setti. Eka lenkki heitetty. Heti oli samanlaista menoa ku brilleaux:in profiili kuvassa. Oli sen verran enemmän luottoa renkaaseen polulla Eikä luikerrellu yhtää
    Asfaltilla toki on raskaampaa ku edellisillä bulldozerilla ja GC:llä

Ei se tubeless oo pelkästään puhkeemisten takia. Rengas rullaa ja toimii ihan eri tavalla kuin sisurin kanssa.

[QUOTE=Pekka.S;2591298]Nyt on alla Bulldozerit jotka on lumella aivan toivottomat. Kovalla alustalla self steering on jotain aivan omaa luokkaansa. Kovin himottaisi heittää Bud ja Lou alle, mutta mietityttää kuuluuko ne turhaan näin ennen lumia. Bulldozereista en tosin ole milliäkään saanut pois kesän aikana, eli ajo ei ole kovin kuluttavaa renkaille.

Laita vaan Pekka Bud ja Lou alle, ei ne kulu sinun ajuilla yhtään ennen talvea. On ne aivan eriluokan renkaat kun nuo sinun edelliset. Self steringiä ei ole ollenkaan edes pienillä lussupaineilla ja pito hirmuinen. Ja ehdottomasti tubeleksina. Tuo sinun litku ei ole tuttua, mutta olen käyttänyt 3 eri litkua ja kaikki on toiminut myös talvella. Joten uskon tuon sinunkin litkun toimivan. Ja jos et uskalla laittaa sitä litkua, niin mulla on tässä melkein naapurissa sellaista litkua mikä toimii myös talvella. Laita yv:tä jos tartet litkua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
    Joten uskon tuon sinunkin litkun toimivan. Ja jos et uskalla laittaa sitä litkua, niin mulla on tässä melkein naapurissa sellaista litkua mikä toimii myös talvella. Laita yv:tä jos tartet litkua.
    Eiköhän tuo nykyinen toimi. Purkki ainakin lupailee hyvää pakkasen kestoa ja ilmat on pysynyt hyvin Bulldozereissakin koko kesän. Täytynee huomenna vaihdella renkaat.

Ei tossa Stanin race litkussa taida olla muuta eroa kuin että on enemmän ja suurempia hiutaleita eli tukkii isommat reiät, mutta täytyy laittaa suoraan renkaaseen kun tukkii muuten venttiilit ja ruiskut.

^Toi huono "ruiskusopivuus" ei ole hyvä siinäkään jos innostuu vaihtamaan kumin pian niin injektioruiskulla on kätevää imaista litkut talteen uudelleen käytettäväksi.

Aloin irroittamaan farley5:sta rengasta ekaa kertaa ja tuntuu ettei irtoa millään, kumin reuna on niin tiukasti vanteessa kiinni. Onko vinkkejä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fättärix Katso viesti
    Aloin irroittamaan farley5:sta rengasta ekaa kertaa ja tuntuu ettei irtoa millään, kumin reuna on niin tiukasti vanteessa kiinni. Onko vinkkejä?
    Poljet jalalla päälle vaan, niin irtoaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •