Niin

VesaP:lle: Olen ostanut palvelun (tavara ja toimitus) verkkokaupalta, joten jo sen takia tuo on oikea osoite. Ko. yritys ostaa noita kuljetuspalveluja varmasti enemmän kuin minä, joten heidän sanansa painaa. Uskon heidän kuuntelevan (kohta entistä) asiakasta.

Kuljetusyritykset tuntuvat suhtautuvan tavarantoimituksiin vaihtelevasti: DPD:n sivuilta ei tietenkään löytynyt mitään linkkiä PostNordille, joka tilauksen (ainakin tässä tapauksessa) toimittaa. Myöskin linkki, josta olisi voinut sopia toimitusajan ei ollut toiminnassa (onkohan muulloin, eilen ei?). Soitin PostNordin(maksulliseen numeroon), ja kerroin, tilanteen. Samalla kerroin, että kahdeksaan saakka pääsee sisään. Paketti saapui varttia vaille.

Asia kunnossa. Tosin 'palveluketju' oli kaamea. Yritys ilmoittaa olemattomasta käynnistä ('tietokonevirhe' asiakaspalvelijan mukaan), kuljetus tulee yrityksestä, josta ei ole mitään tietoa edes lähetysilmoituksessa. Jäljityksen jälkeen selviää, ettei tarjottu toimituksen ajan sopimis -palvelu ole käytössä. Sivuilla ei myöskään ollut mainintaa, että toimittavat iltaisin. Niin kuulemma kuluttaja-asiakkaiden pakettien kanssa tehdään. No, reklamoin vielä PBK:ta (jahka kerkeän). Luulen hankkivani tavarani jatkossa muista verkkokaupoista, silloin kun niitä käytän.