FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 129 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 79 119 127 128 129 130 131 139 179 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.841 - 3.870 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    OT: Jukkishan voi hivellä ja teippailla persettään jos siltä tuntuu, mutta osa ihmisistä vaan pitää omaisuudestaan paremmin huolta. Oli se sitten satasen kello tai sadan tonnin auto. Ainahan kannattaa mainita että alle kymppitonnin pyöriä en edes pese...varmaan auttaa kaikkia.
    .
    Peace brother, peace.
    Ei vihapuheita, pyydän,,,
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Pyörähdin pikku lenkillä. En ole ennen läskillä ajellut marketin ulkopuolella niin oli omituinen kokemus. Painemittaria mulla ei ole, mutta koht kovilla testasin. Pyörä tuntui hyvältä kaikkialla muualla paitsi asfaltilla. Oli vähän sellaista härän kanssa painimista, ja veteli enimmäkseen oikealla. Olenko tehny kasauksessa virheen, johtuuko paineista, vee rubberin kämärenkaista vai onko läskin 'ominaisuus'?

Renkaatkin varmaan hanurista, mutta oletko kattonut että ohjainlaakeri ei ole liian tiukalle kiristetty? Mulla oli vedetty alun perin sekin liian tiukalle..tosin rasvasin senkin kunnolla läpikäymisen yhteydessä. Tuossa alla oma lopputulos tästä mallista. Rahaa tosiaan kiinni 3x vähemmän kun mun toisessa läskissä. Kaipa tuolla talven työmatkat ajaa vähän huolettomammin. Eli: nyt renkaina 4.8 JJ:t, voimansiirto 1x10 xt, paremmat jarrut shimanolta, sopiva stemmi: Hope..jne.

Oli yllättävän lempeästi ohjainlaakeri kiinni onneksi. Pistin JJ 4.8 snakeskinit juuri tilaukseen, kattellaan miten vaikuttaa. Menikö omat renkaasi helposti vanteelle? Oot ollut ahkera, mä en oo saanut kuin gripit laitettua vasta 😳

Whiten läskipyörät

^^ Tuossa vaiheessa läskiharrastusta saattaa ajatukset tuon suuntaiset vielä ollakin

Lähetin mistä lähetin
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Meni sitten talutushommiks tämän päivän lenkki. Onko näitä menny muilla? Pyörä on 3fatpro.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

^Mulla meni 3fat litestä juuri hiljattain.

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    ^Mulla meni 3fat litestä juuri hiljattain.

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Lue topic läpi niin huomaat että se menee joka toisesta pyörästä paskaksi. Kiinakura on kiinakuraa, eipä näiltä voi tuolla hinnalla mitään ihmeitä odottaa.

Mitään tietoa koska XXL:ään tulee Whitet myyntiin vai pitääkö ennakkotilata Verkkokaupan Scooppi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taipan Katso viesti
    Pyörähdin pikku lenkillä. En ole ennen läskillä ajellut marketin ulkopuolella niin oli omituinen kokemus. Painemittaria mulla ei ole, mutta koht kovilla testasin. Pyörä tuntui hyvältä kaikkialla muualla paitsi asfaltilla. Oli vähän sellaista härän kanssa painimista, ja veteli enimmäkseen oikealla. Olenko tehny kasauksessa virheen, johtuuko paineista, vee rubberin kämärenkaista vai onko läskin 'ominaisuus'?
    Kannattaa vaihtaa hyvät renkaat, esim Jumbo Jim 4" (snakeskin) on ainakin itsellä hyväksi havaittu ja vaihdoin myös kaikkiin vuokrapyöriin (White 3 fat lite) JumboJimit ja kaikki ovat sanoneet,että ompas kevyt ajaa. Rengaspaineet on henk.koht. asia ja niitä joutuu vähän hakemaan..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti morgan Katso viesti
    Mitään tietoa koska XXL:ään tulee Whitet myyntiin...
    Kai ne siellä XXL:ssä tietäis parhaiten?

Mitäs jarruja äijät on laittaneen kolmosliteen alkuperäisten tilalle? Olis vissiinkin aika vaihtaa nuo alkuperäiset paremmin toimiviin.

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    Mitäs jarruja äijät on laittaneen kolmosliteen alkuperäisten tilalle? Olis vissiinkin aika vaihtaa nuo alkuperäiset paremmin toimiviin.
    Interceptorissa oletuksena olevat Shimano M615:t on toimineet ainakin itellä mainiosti.

^^slx tai xt hinnan erot hyvin pieniä. Miten lie ellei levyjä Vaihda taitaa resin palla olla ainoa vaihtoehto?

Kaipa ne levyt joutais samalla vaihtaa... Pitääpä noita interceptorin jarruja katella ja vertailla slx/xt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti

Vanhan Sukupolven SLX on hintalaatusuhteeltaan paras jarru. Ei siis uusi M7000 tai XT:n M8000, molemmissa näissä on esiintynyt vuotoja sekä kahvan että keraamisten sylinterien päässä. Itselle on tulossa uusi pyörä ja valintaan vaikutti juurikin myös se että spessussa M615 deoret eikä noita uusia, joiden kanssa 2 kaveria tappelee tällä hetkellä. Eivät vaan toimi pitkään kunnolla vaikka ilmaavat. Eivät välttämättä ole niin nättejä tai kiiltäviä kuin uudet, mutta pysäyttävät isommankin kaverin aina juuri niin kuin pitääkin.
    ELI M675 vaan tilaukseen.

https://www.bike-components.de/en/Shimano/BR-M675-SLX-F-R-Disc-Brake-Set-with-G01S-Resin-Brake-Pads-Closeout-p45502/

Jos levyt ja slx m675 jarrut tulee kotiin 165€ hintaan niin onko paha? Nimimerkillä koskaan oo uusia jarruja ostanu😁

Itse törmäsin vuotoon uusissa Deoren M615 jarruissa säiliön kannen välistä. Maalipurseet säiliön yläpinnasta poistamalla sai ongelman hoidettua, kalvotiiviste siisbpainuu sitä pintaa vasten.

Huomioita Nelos Interceptorista:

Molemmat jarruletkut sekä vaihdevaijerin kuori vääränmittaisia. Letkut hankaa emäputkeen. Ensihuollossa saavat korjata mutta vaijerikuoren pilkkoo itsekin.

Alivion levyt. Ihmettelin kun pala ei hinkkaa koko jarrutuspinnan leveydeltä. RT66:set tilaukseen, jo pelkästä periaatteesta.

Jalcon vannekehän poikkisaumasta työnsi vettä/ilmakuplia lähes koko pituudelta sisurin vaihdon/pumppauksen yhteydessä -> kestävyys?
    Vanteen profiili suorakulmainen mutta kommenttien perusteella tupelessoitavissa.

Kammet pyörii hieman jähmeästi, normaaliako?

Q= ~236mm, kampi <-> alahaarukka = 20mm elikkäs sais olla kapeemmallakin...
    Ketjulinja= ~77mm, ketju <-> JJ 4.8" LS = min. ~5 milliä. Ylempi väli vajaan sentin. (Muok. 2)

Muok.1: Huomasin juuri että ketjun PowerLock on väärinpäin, hälläköväliä?

Kulkee ja rullaa erinomaisesti vakiokumeilla, kovemmassa vauhdissa pientä vetelyä kaltevalla pinnalla.

Roger.
    jumbojussi muokkasi tätä : 06.10.2016 at 12.08

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jimmyjeejee Katso viesti

Meni sitten talutushommiks tämän päivän lenkki. Onko näitä menny muilla? Pyörä on 3fatpro.

Menikö toi hypyssä ja jos meni niin millaisilla rengaspaineilla oot ajellu? Tiesin että nuo 3 fat pron navat on kuraa, mutta tuo vie lopunkin uskottavuuden.

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jonttu. Katso viesti
    Lue topic läpi niin huomaat että se menee joka toisesta pyörästä paskaksi. Kiinakura on kiinakuraa, eipä näiltä voi tuolla hinnalla mitään ihmeitä odottaa.
    Ei kai noita akseleita sentään ole kovin paljoa katkennut? Vaparin kynsiä on mennyt jokunen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantamies Katso viesti
    Menikö toi hypyssä ja jos meni niin millaisilla rengaspaineilla oot ajellu? Tiesin että nuo 3 fat pron navat on kuraa, mutta tuo vie lopunkin uskottavuuden.

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
    Eipä ole tullut hirveämmin hypittyä ja leikittyä. Aika perus mettäpolkuja ja salpausselän maastoja kolunnut. Tarkkaan en tiedä missä tuo on mennyt huonoksi mutta jyrkempää mäkeä polkieassa se pamahti lopullisesti. Vähän sylettää koska tuolla ei ole ajettu edes paljoa. Laitoin jo sähköpostia xxl suuntaankin mutta eipä ole vielä vastausta kuulunut. Rengaspaineet on on ollu jotain luokkaa 0,5-0,6 ..

niin siis vapaarattaita tarkoitin. Kovat väännöt yhdistettynä pehmeään metalliin ja isoihin toleransseihin ei tee hyvää.

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Pystyiskö näillä sitten hyppiä jostai lumest tehdyist hyppyreist? Paljon käytetty läskipyörä maksais about?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vesipatsas Katso viesti
    Pystyiskö näillä sitten hyppiä jostai lumest tehdyist hyppyreist? Paljon käytetty läskipyörä maksais about?
    Pystyy
    https://laudalle.wordpress.com/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti WhiteFatOwner Katso viesti
    Jätkä vetää farkut ja huppari päällä alppeja alas!

Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    Jätkä vetää farkut ja huppari päällä alppeja alas!
    Oisko joku BMX kuski. Ihmettelin joskus x-gamesia katellessa ku farkkuja käyttivät. Kyllähän ne varmaan hankauksilta suojaa paremmin ku trikoot

Tuo vapaaratashommakin on monesta hommasta kiinni. Omalla kohdallani ollut tuuria, tai sitten öljylläkin on joku merkitys. Näitä haukuttujakin fättejä ollut kolmea sukupolvea ajossa, mutta ei ole hajonnut yksikään napa. Nytkin uusimmassa otan takanavan auki ja laitan paremman öljyn sisään..nimittäin ei kuulu mitään ääntä vapaarattaan kynsistä, eli liekkö liian jäykkä rasva tms sisällä. Tuon kun yhdistää pakkaseen niin tietää sen, että jos kynsi ei kerkeä painua kehälle kunnolla vedon tullessa niin sehän murtuu. Myönnän että mulla on hyllyssä vara vapaarattaat jokaiseen ajossa olevaan, että ei jää siitä kiinni jos pamahtaa

Samoja ongelmia on mulle tullut vastaan yli kolmen tonnin spessuissakin, et aina ei rahakaan auta.

Nyt alkaa väljistyyn keskiön laakerit Pro 3, tonni vasta täynnä. Täytyy siis laakerit hankkia hyllyyn kohtapuolin.En kyllä ole jaksanut avata laiskana. Ensihuollossa kävi kyllä puol vuotta sit, mutta tuskinpa avasivat.

Ai niin kaverin Zerosta meni akseli kans poikki. En tiedä mikä keskiö tarkalleen oli.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •