ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 199 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 99 149 189 197 198 199 200 201 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.941 - 5.970 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Jos ette ole vielä kerennyt testamaan Hirvensalon rinteiden Endurobaanoja niin suosittelen kipinkapin menemään. Hannu on tehnyt suuren duunin niiden eteen ja on ihan törkeen hauskoja ajella. Tässä yhdestä linjasta headcam.

https://www.instagram.com/p/BI4CFyKg...ken-by=rocca__

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sisurisampsa Katso viesti
    Itse olen muutamalla porukkalenkillä ollut. Lähtöpaikoissa vaivaantunutta hiljaisuutta, omat kuppikunnat jos enempi porukkaa. Viimeksi kun olin ajokoirat lähti vetään lenkkiä, joten nopeus oli aivan liian kova tälläselle 40v. ukkelille. Minua pyydettiin menemään vetäjän taakse, jonne toki menin. Jokaisessa teknisessä kohtaa taitavat kuskit eivät malttaneet pysyä takanani, vaan rynnivät eteeni ja minun oli vaikea ohittaa heitä kapealla polulla että pääsen taas vetäjän taakse. Vetäjä ei ilmoittanut minulle yhdestäkään pahemmasta alamäkipaikasta, vaan lasetteli menemään ne vauhdilla.

Joten parantamisen varaa on reilusti. Aloittelijaystävälliseksi en lenkkejä sanoisi. Tosin Frankin vetämä lenkki oli aivan eri maata, rento tunnelma ja frank selosti mitä tulossa jne. pysyin hienosti mukana.
    Sääli, että 40-v ukkeli ei ole saanut sitä mitä on toivonut. Itse aloitin maastopyöräilyn viime kesänä ja olen aina viihtynyt porukkalenkeillä. Mukavaa porukkaa ja uudet otettu aina hienosti huomioon. Hiukan kun saa praktiikkaa alle, niin pystyy keskittymään positiivisiin asioihin.

T:35-v ukkeli

Sunnuntain iltalenkki Kuusiston metsiin starttaa klo 19 tuolta:
    http://opaskartta.turku.fi/IMS/?laye...&title=Startti

Aurinko laskee klo 20.30 eli lamppukin voi olla ihan mukava loppu lenkistä.

Lauantaina 10.9. olisi tarjolla maastolenkkiä Kuusiston saaren poluilla. Lähtöaika klo 11 Kaarinan lukion pihalta, osoite Voivalantie 7.

Ajellaan normaalia retkivauhtia, mutta saaren useat mäet saattavat salakavalasti syödä voimia. Arvioitu ajankäyttö 3-4 tuntia.

Kiitos!

Ensikertaa Kuusistossa, hienot on maisemat. Kiitos vetäjälle, vauhtia oli aloittelijalle sopivasti.

ennakkoKUTSU: Cyclocross lenkki su 18.9.2016 kello 09:00, lähtöpaikka Orikedon Shell

Suunta: Turun itäpuoli - Kaarina, Piikkiö, Lieto
    Reitti on suunniteltu siten, että lenkille voi liittyä mukaan tai poistua taukopaikoilta.

Aikataulu: taukopaikkojen ajat ovat arvioita
    09:00 dep Orikedon Shell
    11:00...11:30 Tuorlan Majatalo /Piikkiö
    14:00...15:00 Tammisillan ABC
    1700 Orikedon Shell

Reitti on hiekkatietä, polkua ja asfalttia. Jossakin kohtaa joutuu kelin mukaan jalkautumaan . Ajoin viikonloppuna koko reitin ja yhden ylämäen viimeiset metrit joudun kävelemään konkeli kainalossa. Matkaa en ole mitannut, mutta arvio on n. 80 ... 90 km.

Kalusto: cyclocross pyörä ( tai XC-pyörä ) tiheillä välityksillä.

Vauhti: ajovauhti on kohtuullinen
    ÖRM 2021

Kai joku tätäkin vielä lukee joten laitetaan nyt tännekin.
    Sunnuntaille on luvassa hyvää keliä, Ei varmaankaan kukaan ole kiinnostunut lähtemään huonokuntoisille, aloittelijoille ja nautiskelijoille suunnatulle porukkalenkille jos lähden vetäjäksi? Edellisestä alkaa olemaan melko tasan vuosi aikaa Lähtö kello 12.00 Itäharjun Prisman tolpalta.
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

http://pyora68.net/aluekalenteri/Kalenteri2016.html

Huomenna lauantaina krossikisa Peltolassa klo 12. Ilmoittautumiset klo 11.30. Kisa noin 45min.
    Rata selviää paikan päällä, ei maksa mitään ja saa ajaa myös maasturilla.

Tämä voisi olla hyvää treeniä lauantain kisaan. Tosin maasto on helppo ja vauhtiakaan ei hurjasi ole.

Pe 30.09.2016 kello 18:00 Orikedon Shell. CYCLOLENKKI

Sain cycloon uudet kiekot ja niitä lähden ajamaan sisään ja poikkean 18:00 Orikedon Shellin kautta. Reitti on ulkoilureittiä, polkua, hiekkatietä ja hiukan asfaltti. En ole sitä suuremmin suunnitellut vaan ajelen sinne tänne ja takaisin Shelliltä Shellille noin 2,5 ... 3,0 h.

Valot ja reipas mieli pitää olla ja jos nämä ovat, niin tervetuloa mukaan !
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frank Katso viesti
    Kai joku tätäkin vielä lukee joten laitetaan nyt tännekin.
    Sunnuntaille on luvassa hyvää keliä, Ei varmaankaan kukaan ole kiinnostunut lähtemään huonokuntoisille, aloittelijoille ja nautiskelijoille suunnatulle porukkalenkille jos lähden vetäjäksi? Edellisestä alkaa olemaan melko tasan vuosi aikaa Lähtö kello 12.00 Itäharjun Prisman tolpalta.
    Kiitokset Frankille lenkistä! Oli kyllä kiva ajella hienossa ilmassa ja leppoisassa seurassa.

Kaarinan Honkkarilta metsään tänänpä klo 19. Pimeetä ainakin on.

Pitkästä aikaa kävin Marttilan korven eräreitillä läskeilemässä. Useampana vuonna on jo tuo ollut siinä kunnossa ettei sitä voi normaaleille pööräilijöille suositella. Nyt se on sen sijaan siirtynyt asteikossa eteenpäin sarjaan "tän jos seivität ajamalla niin olet aika jässikkä pöörän päällä".

Olipas kiva taas harrastaa oikeata maastopyöräilyä (ja vähän tunkkailla) Harjavallan täydellisten neulasbaanojen jälkeen

Harjavalta
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...yl%E4-Eura-MTB

Minkä kokoinen tuo aukko on? Saatko merkattua sen kartalle?

Jotenkin näin.

Alkuviikosta ois työreissua turun suuntaan, mihin suuntaan keskustasta kannattaa läskipyörällä lähteä?

Laitin privana pari pientä polkua...

Onko tänään mitään metsikköön suuntautuvaa porukkalenkkiä??

Iltalenkkiä seikalta Kaarinan Honkkarilta.

Ajattelin su klo ??.?? lähteä tälle reitille, eli Vaskijärven luonnonpuiston polut, ja lisänä Elijärven yläpuolelta Kahden järven kierros. Tuosta tulee n. 40km hienoja pitkoksia, polkuja ja aika paljon pikkuteitä. Jos kiinnostaa niin äkkiä viestiä tänne tahi privaa. Loppumatkasta on jo valoilla ajoa, mutta viimeisenä on enempi niitä pikkuteitä. Lähtö alhaalta, kierto myötäpäivään.

http://mtbfin.eu/r2/kuhankuonon-retkeilyreitisto/

La kaikki tietysti menee Läskipäivän ajoihin.

Päivää voisiko joku lisätä minut Facebook ryhmäänne. Olen Turun seudulla asuva 15-vuotias maasto pyöräilystä kiinnostunut poika.
    T. Joonas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frobe Katso viesti
    Päivää voisiko joku lisätä minut Facebook ryhmäänne. Olen Turun seudulla asuva 15-vuotias maasto pyöräilystä kiinnostunut poika.
    T. Joonas
    Moikka Joonas. Hae facebookista "MTB-Turku" ryhmä. Avoin kaikille, joku hyväksyy sut sinne kun vain painat liity-nappia.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kiitos.
    Olen laittanut liittymispyynnön kaksi viikkoa sitten, mutta minua ei ole päästetty sisään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frobe Katso viesti
    Kiitos.
    Olen laittanut liittymispyynnön kaksi viikkoa sitten, mutta minua ei ole päästetty sisään.
    Ei siellä ole pyyntöjä tällä hetkellä. Poista ja laita uudestaan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noin laitoin pyynnön uudestaan.

Elijärven vierestä löytyi uutta linjausta merkitylle reitille. Menkääs ajamaan sinne polku, ettei tarvii tunkkailla (osan matkaa vain) toiste. Tuo rannan puoleinen on vanha reitti, mönkijäuraa.

Erinäisiä hidasteitakin on reitillä, niinkuin pitääkin.

Hemmetin mukava reitti noin muuten.

Keväällä ajelin niillä suunnilla. Hienoa polkua oli pääosin. Pirunkirkon patikka oli melko hapokas
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Olet tainnut ohittaa Yläneen puolella hienon siirtymäpolun? Olikos Pirunkirkon reitti jo avattu, itse vasta näin Kuhankuonon sivuilta että se on raivattu taas auki. Hapokas silti tosin.

Saattoi tosiaan jäädä joitain polkuja ajamatta siellä Yläneen kohdilla. Pirunkirkon louhikoissa pyörää (retkivarusteissa +20kg) kantaessa jotenkin oli tarve päästä tauolle ja tuli oikaistua. En tiedä oliko Pirunkirkon reitti avattu. Jalkaisin se olisi ollut helppo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Olet tainnut ohittaa Yläneen puolella hienon siirtymäpolun? Olikos Pirunkirkon reitti jo avattu, itse vasta näin Kuhankuonon sivuilta että se on raivattu taas auki. Hapokas silti tosin.
    Ei kai Pirunkirkko risukon takia hapokas koskaan ole ollut. Helkkarin jyrkkää kalliota ja kivikkoa koko matka. Soikeroisista Pirunkirkkoa edeltävälle tielle vielä kannattaa ajaa. Pirunkirkolle ja siitä Luolakallioille on vain tuskaisen lyhyitä ajettavia kohtia. Luolakalliolta Yläneen suuntaan polku lisäksi heikkenee hyvin vähän käytetyksi, eikä sinne kannata ajamisen takia mennä. Pitemmän retken osana tietysti tuonkin tunkka ennemmin, kuin ajaa jotain siirtymää.

Juuri näin.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •