FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 197 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 97 147 187 195 196 197 198 199 207 247 297 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.881 - 5.910 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

Nyt kävi täälläkin ekaa kertaa Shamuksen yleensä esittelemien toinen toistaan upeampien fillareiden jälkeen niin, että tuo tippuri ei säväyttänyt.

Tahallinen repost uudelle sivulle ku on niin komee pöörä. Livenä viä parempi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    ....
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Cuben Reaction GTC Race saapui taloon heinäkuussa. Päätin aloittaa harrastamisen kun piti muksuille fillarit uusia. Lapsille tuli Cuben Kid 160 & 200 mallit.

Tuolla päästiin hyvään vauhtiin, mutta jotain tuntui puuttuvan maastossa tuosta jäykkäperästä.

Torstaina tuli lisää kuutioita perheeseen Saksasta.

Hienoja fillareita. Tähän voisi todeta, että siitä se sitten lähti.
    Odota talvea, sit testaamaan läskiä...

Kesällä lähetin kuvan maantiefillarista, niin nyt on varmaan aika taas maasturit laittaa kuviin. Tuo Canyon on viime syksyltä ja siitä olen jonkun kuvan kyllä jossain vaiheessa postannut mutten muista missä kokoonpanossa. Alkuperäiseen CF 7.9 kokoonpanoon on muutoksia toisen eturattaan ja etuvaihtajan poisto ja ainoaksi eturattaaksi Rallinaaman leveekapee 32 T. Sitten tanko on vaihtunut nousulla olevaan ja stemmi lyhentynyt 9 sentistä 7 senttiin. Satulaksi on tullut ikivanha Selle Italian SLR xc. Nolottaa, kun renkaat oli irti hiljattain ja en jaksanut asemoida niitä vanteeseen nähden oikeille kohdille.

Tämä täpäri viettää taasen ensi kesänä 10 vee juhlia! Ajattelin josko olisi silloin aika vaihtaa uuteen. Toki tuohon on alkuperäisestä vaihtunut vähän kaikki. Takaswingi kuituiseen, kiekot, jarrut, satulatolppa, satula, keula sentin pidempään ja tänä kesänä stemmi entistäkin lyhyemmäksi (nyt 6, ihan alunperin varmaan 9) ja tanko selvästi leveämmäksi nykymuodin mukaisesti. Kokonaisen yhden lenkin olen ajanut metsässä tänä kesänä tällä
    No ehkä nyt syksyn tultua ja maantiekelien loppuessa uudella innolla.

Pyöräsi kuva Vol III

Gravel bike vm. 1990

Sent from my iPad using Tapatalk

Teräsjäykkis vaihtu muoviseen. Ja juomapullo, todellakin. Reppu on persiistä!

Yksi tällaistakin löytyy tallista_

https://1drv.ms/f/s!AtHYIzG9SCJHipk7G1Z2m3HyjPnLEw

Siis kuvia linkin alla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    Koska on vaan todella paljon mukavempaa ajaa ilman hiostavaa reppua heilumassa selässä.
    Kuinka pitkän lenkin sitten jaksat puolen litran nesteillä ajaa?

Alle 40km maastolenkit menee hienosti ilman mitään juomisia. Kunhan ei ole hellettä.

noniinno Guest
    Väärin nesteytetty. Voi ristus sentään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Väärin nesteytetty.
    Ihminen ei ihan heti näänny janoon, vaikka ei koko ajan ryystäisi juotavaa. Itse otan juomapullon lenkille, jos on kuuma tai jos lenkki kestää yli kolme tuntia. Tuon lyhyemmillä ei nestetäydennystä tarvitse. Joku voi toki tarvitakin, joten en yleistä.

noniinno Guest
    ^ Ihanko nyt olet tosissasi vai vitsailetko?

Ihan olen tosissani. Olen toki havainnut, että toiset juovat kolmen litran juomarepun tyhjäksi tunnissa. Tänään meni 0,7 l juomapullosta neljän ja puolen tunnin (maantie)lenkillä puolet ja kuppi kahvia tauolla. Varmaankin tuosta joku vajaus syntyy lenkin loppua kohden, mutta kroppa varastoi nestettä litroja, joten ei sitä pakko ole koko aikaa täydentää. Jos tuosta joku suorituskyvyn tippuminen syntyy, niin sitten syntyy. Ei sellaista kyllä noin tuntumalta huomaa.

Toisilla riittää vähemmän ja toiset tarvii enemmän.. Mun on pakko ryystää vähintään 1.5l kolmen tunnin lenkillä eikä pelkkä vesi riitä, muuten iskee karmee hedari. Mieluusti ajaisin ilman reppua, mutta vieläkin enemmän ilman päänsärkyä.

Joo hyvä se on hömppää ite juo kans niin paikat pysyy kunnossa. .☺

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Ihan sama paljonko juotte, Canfield on viPIIPtun siisti!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Sinänsä mainio mutta itselle hivenen korkea Ultimate vaihtui Tarmaciin, joka on tuntunut ensilenkeistä asti sopivammalta.

JiiÄm muokkasi tätä : 25.09.2016 at 18.45

Skädäm ja Päm!
    Kiskastaas kuva verkkokalvoillenne kun tanko ja stemmi vaihtu Easton 35:siin. Ja tupit kanssa. En tullut toimeen alkup. tangon vähäisen taakse taivutuksen kanssa. Väkästelin myös muutaman pisteosan lisää punaista. Satula meni kanssa vaihtoon, koska perseelläni oli jotain henk.koht vanhan satulan kanssa. On ihanaa ja kaikkee nyt tää pyäräily.

Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

Mut mitkäs nää oranssit tupit on?

Ne on punaiset oikeessa elämässä. Kieltämättä vähän orankeilta ne kuvassa näyttää...

Ehkä mukavin pyörä millä olen ajanut...

*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Canfield tuos ylempänä on sooo sexy. Isoja peukaloita ja kaikenmaailman kehumissanoja tähän.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

^ sama.

Henkilökohtaisesti on pakko ajaa tuollaisella.

Memento mori

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shamus Katso viesti
    Ehkä mukavin pyörä millä olen ajanut...
    et ole vielä kokeillut mun kuitukeulaista Fargoa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cuppis Katso viesti
    et ole vielä kokeillut mun kuitukeulaista Fargoa
    Keula hakusessa...
    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Pienen naisen (158-160, mittaukset vaihdelleet ) projekti tuli vihdoin valmiiksi! Nyt on terästä, SRAMmia ja Brooksia. Runkoparka ollut vuosien varrella myynnissäkin (ostettu 2012), mutta eihän sitä malttanut myydä Kyseessä oli ensimmäinen oma koonti, joten paljon tuli opittua prosessin varrella ja itse olen ainakin tyytyväinen lopputulokseen!

Lisää kuvia löytyy: https://www.flickr.com/photos/145524...h/29401870813/
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Sotamies Jaakko maantieasetuksissa.

"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Pienen naisen maasturikin pääsi tänään syysajelulle. 2014 vuoden Commencal Supernormal 1 tuli napattua viime vuonna alelaarista ja on tuo hurja peli. Kuskia pelottaa aina enemmän kuin pyörä päästelisi menemään...

Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Juomisesta tuli mieleen että kannattaa tankata reilusti(3-5dl) juuri ennen lenkillelähdön ensi polkaisua, vähentää juomankuljetustarvetta ulkoisissa ripustimissa, jos ottaa aikaisemmin niin alkaa turhaan kusettaa. Akku on erittäin hyvä juomapullon korvike toteaa e-sotkija.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •