menee jo ehkä OT:ksi mutta toihan oli ihan kunnossa "pari vuotta sitten". Tai sit mä oon vaan niin vanha. Suon eteläpuolen ojat pitäis kanssa silloittaa..
menee jo ehkä OT:ksi mutta toihan oli ihan kunnossa "pari vuotta sitten". Tai sit mä oon vaan niin vanha. Suon eteläpuolen ojat pitäis kanssa silloittaa..
Mikäs kokoinen etureiska maccin dudella? näytä aika pienellä
On se sentään 180mm =)
Ja juu aivan oikein tunnistettu maastot. Pitkästä aikaa kerkesi käymään noinkin "kaukana" (eli linnuntietä varmaan melkein 5km päässä).
Piti karata töistä vähän aikasemmin nii ehti käydä fiilistelemässä.. Vähä meinas kaivata leveämpiä kumeja jo, muutaman kerran mentiin aika syvällä ku kengät ui nilkkoja myöten suossa![]()
Ekke muokkasi tätä : 02.09.2016 at 18.08 Syy: Menipä kuvat vinoon, hyvin osas Tapatalk optimoida..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Uuden whiten sisäänajoa ja säätöjen hakemista.
![]()
Eka kuva on lapsuuden mökkirannasta Kalajoelta (Vihaspauhasta), oi niitä kesiä.
misopa muokkasi tätä : 03.09.2016 at 23.39
Vitali, eturatas taitaa olla 26t ovaali.
![]()
^ noin siinä käy kun laittaa heliumia läskin renkaisiin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
^Mites sinä olet Maristoon eksynyt?![]()
Pakko postata vanha kuva kerta muillaki saman henkisiä![]()
![]()
Lapsuuden maisemissa Lohtajalla. Ohtakarissa ja Vattajalla nimenomaan.
Siellä sitä hiekkaista rantaviivaa riittäis. 15km jos ollaan tarkkoja. Sääli, että se on armeijan käytössä ja asefirmojen testialueena.
Onneksi jokamiesoikeuksin tuolla voi liikkua silloin kun alue ei ole intin harjoituskäytössä (pl. maalialue, joka voi olla hengenvaarallinen räjähtämättömien ammusten vuoksi).
Eniveis, Karipolku on ihan kiva siirtymä noille huudeille mutta se alkupätkä on aika tylsä ja suosittelen koukkaamaan Kilpipakan kautta.
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
No, fiilistelin minä videonkin edestä
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Tänään fiilistelin uudella taskuketjusahalla. Kyllä sillä hien saa pintaan, ajon lomassa.
![]()
Minkä tyyppinen ketjusaha sulla on käytössä, onko työlästä sahata?
@kemizti, ei varmaan ole sama ku mulla oli![]()
Tämän hankin.
http://www.varmuusvarasto.fi/ketjusa...etuspussi.html
On työlästä.
Toi saha puree ehken jo liikaakin, ainakin märkään puuhun. Jospa tuo käytössä vielä paranee.
Kyse on kai myös siitä mikä sun hauiksen ympärys on.
Mullahan se on kai sama kuin ranteen.
Mutta kyllä sillä viitseliäs hemmo pikkupuut polulta poistaa.![]()
brilleaux muokkasi tätä : 04.09.2016 at 16.14
Mä oon käyttänyt tollasta, on ollut hommia viime lauantain myskyn jälkeen. Juuri perjantain hinkkasin 25 cm puun kiertämällä, ei usein viitsi kyllä kihnuttaa
http://www.fiskars.fi/tuotteet/puuta...saha-l-1000614
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Kannan Fiskarssin toisiksi pienintä kirvestä lenkeillä mukana puiden, koirien ja hiihtäjien varuilta. On toiminut hyvin kaikkiin.
Toki yhdistän läskipyöräilyn osittain retkeilyyn/ulkoiluun, joten mukana kulkee kirveen lisäksi aina pari kalikkaa halkoja ja makkaraa. Pyrin tekemään lenkin aina niin että matkan varrelle sattuu aina yksi laavu/tulipaikka. Puolet ajasta menee pyörän selässä ja puolet samoillen metikössä/tulilla ollessa. Tässä käytössä läski on ehdoton menopeli, varsinkin lunta ja jäitä odotellessa. Jyväskylän keskustasta 10 kilsan sisällä löytyy yli kymmenisen tulipaikkaa, ja talven tullessa pääsee jäitä pitkin vielä niille tulipaikoille joihin ei kesällä pääse.
2fat4u
Itellä halpis taittosaha, jolla tullu välillä sahailtua pienempiä puita. Noita ketjusahoja tuntuu olevan erityyppisiä markkinoilla, löytyy myös tollane moottorisahan ketjuviritelmä -> https://www.varusteleka.fi/fi/produc...etjusaha/23812 , onko kellään kokemusta?
^Itsekseen hieman hankala käyttää, mutta kaverin kanssa justeeri-meiningillä katkeaa kyllä paksumpikin runko.
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Knardissa on hyvä mutapito.
![]()
Sunnuntain aamulenkilta
![]()
Voishan sitä vaihtoehtoisesti makoilla sohvalla.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
eiliseltä lenkiltä
![]()
Saimaan kanavan laitaa ajellessa meni päivä mukavasti.
Fiilistelykuva päivässä pitää läskin... tai jotain. Ei saattanut pysähdellä. Jano ja vapaailta. Jipii.![]()
![]()
Kirjanmerkit