Ei auttanut brittienkään arkiston puolella käynti. Nada.
Ei auttanut brittienkään arkiston puolella käynti. Nada.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Itse totesin jo aiemmin, että paras kun taltioi etapit ajastuksella omalle boksille. Tosin tällä tourilla on pitänyt varmistaa kunnolla lisäaikaa loppupäähän kun ovat ajelleet välillä niin hiljaa. Ei käy sitten kuten muutama viikko sitten jotain etappia esplayerin arkistosta katsoessani, että taltiointi loppui noin 900 metriä ennen maalia..
Joo..
Liian aikaisin taas kehuin. Vaikuttaa aika tahalliselta touhulta. Pari päivää tourin alussa kaikki toimii ja sitten homma lyödään läskiksi. Timeshift tökkii myös perkeleesti.
Vaikea kyllä keksiä miksi näin, onko tullut liikaa liikennettä eikä serverit kestä?
Käytän Eurosportplayeriä jää hermothan sen kanssa meinaa mennä. Pikselimössön vielä sietää, mutta timeshiftin toimimattomuus tuppaa korpeamaan pahemman kerran. Ja jotenkin sitä on tottunut muissa palveluissa siihen että myös arkisto toimii. Kouluarvosanaksi 6/10. 😞
The older I get the faster I was
Outoa tuossa timeshiftissä on tosiaan se, ettei kuvanlaatu vaikuta toimivuuteen millään tavalla. Kelaaminen kannattaa unehtaa ja lagaamisen alkaessa olen itse päivittänyt suosiolla selaimen. Sitten vaan ruutu peittoon ettei tulosta nää ja uudelleen oikea kohta alapalkista.
Varsinkin loppukiri on hienoa katsoa näin.
Milläkös täällä ihmiset katselevat EurosportPlayeria? Nettiselaimella näkyy 29 pyöräilyvideota arkistossa. iPadilla ei ainuttakaan! En pääse katselemaan selaimella, koska tilaus on tehty iOS AppSoren kautta, mutta ovatko nuo tosiaan katsottavissa selaimella? ...ja takaisin kelaushan ei tietenkään ole käytössä mobiililaitteilla...
=)juha
Ios app
Selaimen kautta ostamalla toimii (huonosti) puhelimella ja kännykällä.
iPhonella ja iPadillä tulee eurosport playeria katsottua. Näköjään arkistoon on aikaisemmat etapit ilmestyneet.
EuroSport lopetti sitten tukensa meikäläisen vanhemmalle Samsung tv:lle... eilen Playerin ruudulla enää sorittelu infoa... pistin diilin poikki kun en saanut ajettua telkkuun katsomisen mahdollistavaa alustaa... kellään ratkaisua ongelmaan?
Tietokone.
"23/08/16 - Connected TV, Windows Phone and XboxDue to technical reasons Eurosport Player has been suspended on the Connected TV, Xbox and Windows Phone.
Eurosport Player is still available on PC/Mac and on mobile devices for Android and iOS."
Chromecast voi olla hyvä vaihtoehto vanhempaan telkkariin, jos vaan on hdmi liitin. Playerin pitäisi toimia sillä, mutta en ole kokeillut.
http://www.kaupinkanuunat.fi
Mulla on tietokoneesta piuha telkkariin, hdmi. Tv toimii siis toisena näyttönä. Jos ei ole hdmi:tä niin onnistuu myös vga:lla. Tai jos wifiyhteys niin tv:ssä ja kännykkässä, tabletissa tai tietsikassa niin myös langattomasti voi liittää. Noissa wifiyhteyksissä on vaan se huonopuoli että pätkii ja se on v***n ärsyttävää.
Jep. Minäkin päivitin sinänsä toimivan wifi-purkin ihan siksi että hommasin vähän paremman ja nopeamman!
No mulla nimenomaan on joku operaatorin tukiasema ja taitaa olla aika vanhakin. Mutta koska tuo pitkä hdmi piuha on hommattu ja hyvin pelittää niin empä sen takia ala tukiasemaa vaihtamaan. Koko paketti on lisäksi kytketty kotiteatteriin niin saa myös paremman äänen kaupan päälle.
Alkaa hiukan tuntua lopulliselta "muutamalta viikolta". €Sportin sivuilta on hävinnyt SmartTV mainokset ja tilalle on tullut suoratoisto mobiililaitteista.
Yritin googlettaa nopeesti syytä muutokseen, mut ei osunut mitään aiheeseen viittaavaa. Olisikohan kyseessä lisenssimaksujen tms. välttäminen. Eri ihan normaalia voiton maksimointia. Itselle tää SmartTV tuki oli se ensisijainen vaihtoehto palvelun käytössä.
www.tahkomtb.fi
www.tahkomtb.fi
www.kuopys.fi
Olenkos miä ainoa, jolla E$ Player on viime viikkoina (Vueltan aikana) pätkinyt pahasti, välillä striimi katoaa kokonaan useiksi minuuteiksi. Onneksi yhdenkään etapin loppuratkaisujen keskeiset tapahtumat eivät ole sen vuoksi jääneet näkemättä. Arkisto on kuitenkin toiminut aika hyvin, mutta suoran lähetyksen aikajanalla selaus ei yleensä ole toiminut.
Olen yrittänyt sekä vanhan läppärini mokkulayhteydellä (Sonera) että 4G-tabletilla (Saunalahti). Kummallakin pätkii. Sijaintina Askola.
Voihan olla kyse verkon kuormittumisestakin , koska suora lähetys saattaa toimia kohtalaisen hyvin muuhun vuorokaudenaikaan.
"Keep your distance and don't follow me"
DNA-tvn kautta Eurosportti näkyy mainiosti. Itse pähkäilin playerin ja tämän välillä ja onneksi valitsin tuon DNA-tvn. Hintakin on melkein sama.
Jos et aja et voi ottaa!
Watsonin kautta näkyy myös. Ilmaisia tutustumiskuukausia olen toistaiseksi käyttänyt.
Playeriä käytin aiemmin, mutta siinä tuntuu vaan ongelmat jatkuvan.
http://www.kaupinkanuunat.fi
Minusta tuohon 3.50 kuuluu aikamoinen määrä kanavia ja paketilla saa lisää. En ole ihan varma. Tarvitsen sitä mökillä Lapissa kun siellä ei näy kuin antenniperuskanavat. Ei se hinta ole kuitenkaan kovin paha. Tavallaan minulle tuo maksaa joka tapauksessa sen kolme ja puoli lisää kun kuitenkin tarvisen muutakin kuin eurosportin.
Muoks! Kyllä tämän mukaan pelkkä dna-tv maksaa sen 3,5 euroa. En ole katsonut mitä laskuttavat, mutta mitään kanavapakettia en tilannut. Pelkällä dna-tvllä näkee eurosportin yks ja kaks sekä joitakin muita, mutta ei esimerkiksi yleisiä kanavia. Lisäksi voi tilata kanavan kerrallaan lisää.
Jos et aja et voi ottaa!
Onkos tuo dna-tv omaa suokua Plus-TV?
"Keep your distance and don't follow me"
Minulla on myös ollut ongelmia sekä aikajanan että arkiston kanssa .fi-versiossa. .co.uk-versiossa toimii paremmin mutta ei jaksaisi venkslata.
Kestovitutuksen aihe Playerin kanssa on tietenkin se Back To Live-videokuva joka aina spoilaa etappien ratkaisut…
Kirjanmerkit