^No itse ainakin vaihdoin Muinista Neoon enkä oo katunut. Toki itsellä aivan ensimmäisen sukupolven versioinen laite aiheuttanut vähän *itutusta välillä mutta tuo takuuseen saamani uusi entistä ehompi on jo parempi. Kuten joskus sanonut, ensimmäinen traineri minkä jälkeen ei ole enää Wattbikeä ollut ikävä!
Vielä kun se Tacxin oma treenisofta TTS4 Advanced ei tilttailisi joka toisella treenillä tms... :/ Mutta sehän ei ole traineri huonoutta, vaan tietokonesoftan.
Edit: Eikös täällä jossain ollut juttua joskus jostain "oikeista" trainereista mitkä maksaa monta tonnia... Onko ne sitten THE trainereita ja kaikki nämä Eliten ja Taksin tekeleet vain onnettomia rimpulaleluja? Ehkä joidenkin mielestä niin, mutta itse en kyllä Neosta pois vaihtaisi enää! Kunnes tulee joskus joku vielä parempi.Ja ennen Neoa tuo TM oli THE paras traineri mun mielestä.
Edit2: Neo on jopa niin hyvä että sillä ajaisi ennemmin mielellään sisällä kuin lähtee ulos, edes hyvälläkin kelillä... Kesäloman aikana käyty keskustelu vaimon kanssa:
Minä: pitäs vissiin reenata.
Vaimo: hyvä!
Minä: Alampa virittelee traineria ajokuntoon (disclaimer: 30minuutin jumppa treenihuoneen kanssa aina ennen ajoa että saa kamat ajokuntoon)
Vaimo: Täh, ulkona 25 lämmintä ja aurinko paistaa?
Minä: Niin?
Vaimo: No nyt meet kyllä ulos hitto kun noin hyvä keli! Kerkeet talvella ajaa ihan riittävästi sisällä!
Minä: Mutku en mää haluu...
Vaimo: Idioottia ajaa sisällä tämmösellä kelillä!
Minä: No ku...
Taisin painua sit sohvalle juomaan vinkkua tämän keskustelun jälkeen...![]()

Ja ennen Neoa tuo TM oli THE paras traineri mun mielestä.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit