Hassua,
portille ilmestyi tuommottine säikyttämään mun bokkerin:
ja sit sen kuski lähti koeajolle tolla jonka sain just ite koeponnatttua:
Aika jänskä jäykkis ajettavaksi, molemmilla testikuskeilla oli palatessa naama virneessä.
Hassua,
portille ilmestyi tuommottine säikyttämään mun bokkerin:
ja sit sen kuski lähti koeajolle tolla jonka sain just ite koeponnatttua:
Aika jänskä jäykkis ajettavaksi, molemmilla testikuskeilla oli palatessa naama virneessä.
jurpo muokkasi tätä : 27.08.2016 at 19.26 Syy: offariako vai ohi otsikon, toi ylempi on veli kmw:n
- vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -
Työmatkahybridini. Tulossa vielä täyspitkät lokasuojat, ainakin. Tuossa asussa aika tarkalleen 10kg paino. Anteeksi kuvan laatu..
Entä jos sataa?
aamulenkillä...
![]()
^ Erotiik! Mitkä kiekot ja 35mm kumekset, tuubit vai avot? Jotain tommoista pitää saada jossain vaiheessa omaan krossariin.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Spämmätään nyt tännekkin:
![]()
Hoo, himoittavat kiekot ja kumekset. Mistä kaupasta hommasit renkaat? Tämmöisen kaupan hyllystä ainakin näyttäisi löytyvän https://www.velovitality.co.uk/colle...re-700c-x-35mm
Olen luvalla sanoen pettynyt Challengen Chicaneihin tubeless-käytössä... Compassit lupaavat tubeless-toimivuutta
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Paksukainen ja ohukainen
Sent from my iPad using Tapatalk
Näyttää tutulta sivulta, tuolta taisin ostaa. On kyllä ollut hyvät tubeless-kumit, etuvanteelle meni yksi kierros stanin teippiä ja nousi normaalilla jalkapumpulla - taakse piti laittaa kaksi kierrosta teippiä (ei ole mitään koneilmalaitteita käytössä).
Kiitos, plussassa on myös LB:stä tulleet kiekot ja ei valittamista kaupassa eikä laadussa.
that's life, tough but unfair
https://www.tawastcc.com
https://twitter.com/evarjus
Laitetaas Radonista uusi kuva.
ZR Team 5.0 29" ja päivitystä: keula RS XC32 Solo Air, renkaat Conti Race King, Blackspire 30t eturatas ja Shimano Zee-vaihteisto SLX 11-36 kymppipakalla. Ja Sportaxin lokari.
![]()
BH G6 ja RX team
Nyt olis yleispyörä/työmatkahybridi valmis. Pikainen lenkki osoitti, että ihan kiva. Satula menee todennäköisesti vaihtoon, hanuri ei tykännyt, ainkaan heti.
Entä jos sataa?
Pyöräsi video. Eikumitesemeni.
Joka tapauksessa oma kontribuutioni huippusuosittuun (?!) Mun Pyörä -someilmiöön. Esittelyssä arkikulkineeni.
https://youtu.be/qdP19saU-0M
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Positiivinen pyöräilyblogi - www.kampiapina.com
Edulla on kyllä tyylikkään kaunis Giant.
- Just a lonesome rider -
Katurotta näyttää esimerkilliseltä hybridiltä
Meilläkin taloudessa yksi, eikä pahaa sanottavaa siitä.
Lenkkipyörä sai pientä päivitystä. Takakehäksi vaihtui Easton Arc 27mm leveänä ja etukehästä lähti teipit ettei kiekkojen eriparisuus paista niin pahastiMyös renkaat vaihtuivat hiukan syksyyn sopivammiksi.
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Tässä mun näkemys työmatkahybridistä
Keula vaihtu on OnOnesta Kinesikseen
^Syksyn keleissä vissiin mukava ajella töihin persuus märkänä?
Neitsyyttä polkemassa. Meta v4 edition black.
![]()
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
sanoisin, että pyörä ilman täyspitkiä ja mielellään spoilerin kanssa, ei ole arkipyörä. Kai sitä itekkin on tulossa vanhaksi ja käytännöliseksi kun melkeen ekana uuden rungon kanssa katsoo mahdollisuuksia rengastilan ja lokarien ym. härppäkeiden asennukseen..tietty, hupailu/harrastuspyörät erikseen.
Entä jos sataa?
Älä muuta virka. Ei ole mitään järkeä turhaan kurata, kastella ja mahdollisesti kylmettää itseään, vaikka olisi mahdollista vaihtaa vaatteet töihin. Kai se tuo joidenkin näkemys estetiikasta on se, mikä tulee tielle. Tai itse asiassa väitän, että useammin kyse on sen pelosta, että mitä muut ajattelevat, kun eihän "tällaisessa pyörässä kuulu olla tuollaisia". Minähän pidän täyspitkiä lokareita ihan ykkösmaasturissanikin. Ei niistä ole ollut mitään haittaa. Yksikään käpy ei ole jäänyt väliin, ei yksikään kivi. Ehkä ihmiset helpommin kuulevat, kun tulen juurakoissa ryskäen, mutta hyvähän se vain on. Kunpa olisin nuorena selän kuraamisen sijaan samalla tavoin antanut piutpaut sille, mitä ihmiset ajattelevat, koska siitä se oma ajatus "lokarit eivät kuulu tähän" oikeasti yleensä lähtee. Se luo sitä "estetiikkaa" enemmän kuin mikään muu. Mutta työmatkapyörässä... Suomen sateilla, Suomen lyhyellä kesällä... voivoi, jos ei ole kunnon lokareita. Minä katson sellaisia ihmisiä hieman silmiäni pyöritellen, kun näen heidän roiskuttelevan eteenpäin kurat naamallaan.
Kirjanmerkit