Ai niin, Torissa oli hetken harmaa/graniitti Silverblack myynnissä 900€ hp, ehti olla just päivän ennen kun otettiin pois
Nopsaa noi fägärit menee käytettynä kaupaksi, ellei kyseessä Prisman paskavärkki....
Ai niin, Torissa oli hetken harmaa/graniitti Silverblack myynnissä 900€ hp, ehti olla just päivän ennen kun otettiin pois
Nopsaa noi fägärit menee käytettynä kaupaksi, ellei kyseessä Prisman paskavärkki....
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Minkäslaisia polkimia täällä on osteltu Scooppeihin? Noissahan käsittääkseni tulee mukana hyvin vaatimattomat peruspolkimet ja hankkimalla vaihtoehtoiset polkimet pääsee samalla tuomaan vähän lisämaustetta pyörän ulkonäköön. Tietenkin tuollaiset isommat platformit ovat kätevät lumessa ajamiseen ja jos käyttää saappaita tms. Hieman pläräilin nettiä ja tuossa alle 50 euron kategoriassa (mihin itse tähtään) tuntuu suosituimpien joukossa olevan Wellgo MG1, Nukeproof Electron, DMR V8 ja DMR V6. Fyxation Mesa on myös suosittu, mutta sitä on vaikea saada Suomeen budjetin ylärajaa ylittämättä. Amazoneissa taas Rockbrosin polkimet tuntuvat olevan kovinkin suositut, mutta laatu on ehkä sittenkin korkeintaan hitusen parempaa halpis-kiina-kamaa.
Nuo Nukeproofin polkimet tuntuvat etenkin olevan suositut ja näköjään Electron (jota saa hitusen heikonlaisesti) on vaihtunut Horizon-sarjaan, jonka Horizon Comp olisi budjettiin sopiva.
Olisiko kellään vinkata sopivampaa vaihtoehtoa (kuin vaikka nuo Nukeproof Horizon Compit) tai paikkaa, josta noita saisi Suomeen halvalla? Ebaysta olen parhaimmat hinnat löytänyt.
Meikä osti V8 kopiot. Rahapulassa piti tyytyä tähä ratkasuuHyvät ne vanhoihin verrattuna on. Eikä haittaa kivien kolistelu joita kyllä varmasti tulee aluksi. Sama poljin siis ku DRM V8
http://www.chainreactioncycles.com/f...als/rp-prod563
Jep, V8:t unohtuikin mainita. Itsekin kyllä lähdin alunperin katsomaan sellaisia max. 20 euron polkimia, mutta sitten tässäkin (kuten siinä että Mac-Croceista ja Mongooseista päätyi tilaamaan Scoopin) alkoi harkita parempia vaihtoehtoja. Lähinnä noissa halvemmissa alkoi vaivaamaan se, että monella tuntui irtoavat nuo piikit alta aikayksikön. Toisaalta halvempia polkimia kehtaa uusiakin siinä missä (ainakin allekirjoittaneella) ei tekisi viidenkään vuoden sisään ostaa uusia 50 euron polkimia -- tosin tulen läskeilemään varmaan sen verran vaatimattomasti niin maaston kuin kilometrienkin suhteen täällä Oulussa, ettei varmaan käyttö ole niin kovaa, etteikö halvempienkin polkimien piikit kestäisi.
Exustarin flätit on hyvät ja kevyehköt eikä pahan hintasetkaan. Tais olla 40e.
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Itte hankin Shimanon peruslukot, PD-M520: http://www.chainreactioncycles.com/m...ls/rp-prod3759.
Cyclossa on samanlaiset ja olen kovasti tykänny niistä. Entuudestaan varastosta löytyy M324-mallin flatti/lukko-hybridit. Saatan ehkä talveksi laittaa nuo kiinni niin ei tartte niin talvikenkien kans säätää sitten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Simpan Sainteista tykänny, painaa tosin puol kiloo pari: http://www.chainreactioncycles.com/m...s/rp-prod82557
Jos jonkun lapsella on scoop quarter tai half niin minkäs kokoisella? En meinaa uskoa että tuo quarter olisi sopiva 145cm:een kuten silverbackin taulukko sanoo vaikka pienempi toki onkin ketterämpi maastossa. Läskipyöräkuume on kova muutaman metsälenkin jäljiltä, mutta yritetään malttaa odottaa tuota 2017 mallia jos ei mitään järjetöntä tarjousta muista hyvistä vaihtoehdoista tule.
Meillä on 6v. ~122cm. pojalla tuo 20"quarter ja aika rajoilla ollaan ettei pyörä ole liian iso. Satulatolppaa lyhennettiin 45mm, että saatiin satula riittävän alas. On toi sellainen pyörä että sillä pystyy itsekin ajamaan, vaikka mittaa on 185. Jos satut olemaan samoilla leveyksillä niin on tuo koeajettavissa.
Espoossa ollaan. Kyllähän tuo sitten voisikin olla oikea koko 130 senttiselle ja vielä joksikin aikaa eteenpäin vaikka nykyinen frog 52 20" renkailla alkaa pian käymään pieneksi. Missään nimessä en osta liian isoa pyörää kun nimenomaan maastossa olisi tarkoitus ajaa.
Oliko joku asentanut onnistuneesti 4.8" leveetä rengasta Scoop Fattyyn vakio rattailla? Mahtuuko pyörimään? 1x10 mahtuu, mutta miten on 2x10? Talveksi pitäisi kumit uusia ja JJ 4.8" tai Maxxis Minion on pyörinyt mielessä.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Mulla on ainakin vakiolla voimansiirrolla 4.8 Knardi takana, tilaa ei ole paljon, mutta mahtuu pyörimään. Ensin tuo tuntuisi runkoon vastaavan. Jumbojimiä en ole vielä takana kokeillut, mutta sen pitäisi olla hitusen kapeampi.
Laita Bud+Lou talvikumeiksi?
Voisiko joku auttaa aloittelijaa sen verran, että avaisi vähän tuota Scoop Delighting ja Scoop Fattyn eroa? Valinta kallistuu tällä hetkellä edullisempaan Delightiin koska ensikosketus läskipyöriin, mutta varmistan nyt vaan ettei tuossa ole jotain dramaattisesti pielessä.
M-koossa tuo sama laukku täyttää käytännössä koko runkokolmion.
Kuinkas mukava/laadukas satula noissa Scoopeissa tulee mukana, vai onko se samaa luokkaa kuin eittämättä mukana tulevat polkimet eli niihin ei ole panostettu? Tilaan todennäköisesti polkimet täältä ja kun postikulut eivät ole pahat ja satuloita tuntuu olevan tarjouksessakin, niin mietin, pitäisikö samoihin postikuluihin tilata satula.
Polkimissa ehdin olla jo sitoutunut ostamaan Superstar Nano-X:t, mutta noita muovisempia (toki puhutaan nyt niistä vähän laadukkaammista ja jykevemmistä muovipolkimista) malleja on kehuttu muun muassa läskipyöräilyyn, koska talvipakkasella metalliset polkimet tuppaavat kylmettämään jalkoja herkemmin. Näin ollen tällaiset voisivat olla paremmat (ja halvemmat). Toki sitten DMR:n V6:ssa nuo piikitkin ovat muoviset, mitkä toki kestävyyden suhteen eivät ole parhaimmat mahdolliset mutta mitkä olisivat varmaan anteeksi antavammat sellaisten kenkien, joita käytetään muuhunkin kuin pyöräilyyn, pohjien suhteen.
Ei se mikään mukava ainakaan ole. Alussa puutu kyllä ahteri ihan pirusti. Nyt on kyllä jo muokkaantunu
Meikän hanuriin penkki natsas oikein kivasti. Kulunut vaan tosi nopeasti kun on rapainen housun takamus hinkannut. Brooksia sit seuraavaksi. 😉
Toisen puolesta on kyllä vähän paha mennä kommentoimaan, mutta itte tykkäsin siitä viime vuotisen mallin mukana tulleesta satulasta. Velon tekemä näkyi olevan, ja jonkin verran niillä taitaa tuota OEM-tuotantoa olla kun myös cyclocrossissani on Velon satula (Cannondale-brändättynä). Olin varautunut ainakin kokeilemaan Scooppiin Brooksin B17 -satulaa -- semmonen löytyisi puolivirattoman -- mutta ei sitten tarvinnut koska oman ahterini alla se alkuperäinenkin toimi sen verran hyvin.
(Kiistö: mulla ei ole muuta kokemusta kalliimmista ja paremmista satuloista.)
Haettiinkin pojalle S'cool xxfat 20" sillä ajatuksella, että kasvaa tuosta ehkä sopivasti ulos siinä ajassa kun myöskin omaa läskipyörää odotteleva pikkusisko saa tarvittavat sentit.
"En ees aio ajatella pelaamista kun on niin kiva pyörä että oon vaan ulkona."
Ja poika on yhtä hymyä
Marraskuuhun on pitkä aika odotella omaa..
No hitsiläinen, niitä on kumipintasiaki. Mä kun oon kuvitellu että ne on aina ruskeeta enemmän tai vähemmän kiillottunutta nahkaa. Tollanen Cambium C17 pitää kyllä laittaa ha(r/n)kintaan, vaikka tosta Spessun Hengestä oonkin tykänny. Kyl siinäkin alkaa persuuksessa tuntua 30 km jälkeen, vaippapökiäkään kun en omista. Menee kyllä varmaan tottumattomuudenkin piikkiin kun tavan lenkit on siinä 10 km.
Pehmustetumpi ja leveempi kuin Scottin Scale 950- 29erin vakiosatula. Scottilainen on enemmän päin mun persettä vaippahousuilla tai ilman, mutta kyllä tuolla Scoopin vakiojakkaralla ajelee kun siihen tottuu. Rennolla ohjaamolla ihan ok. (läskin ja Scalen perusgeometriset mitat melkein yhtenevät, 29ssä penkki ylempänä ja tanko alempana)
Kirjanmerkit