HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 125 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 75 115 123 124 125 126 127 135 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.721 - 3.750 / 4670

Aihe: Bike-discount

Voisiko äippä perustaa PayPal tilin ja sitäkautta maksaa ostokset. Lienee turvallisin vaihtoehto? Itse olen tilannut muutaman kerran tavaraa, joita ei ole tullut. PayPal on aina hoitanut rahat takaisin tilille.

Viitenumeron jätät tyhjäksi ja sen tilausnumeron laitat siihen verkkopankin viestikenttään.

Tilisiirtoa on käytettävä jos luottoraja kortilla ei riitä. Itse tilasin fillarin kesällä tuolta ennakkomaksulla. Kestää noin kolme päivää kun maksu menee perille.

^OP:lla pystyy ainakin maksamaan Visalle ylimääräistä katetta ja näin saa suoritettua oston Visalla vaikka luottoraja ei riittäisi. Ostorajat pitää muistaa tarkistaa verkkopankista riittäväksi.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ^OP:lla pystyy ainakin maksamaan Visalle ylimääräistä katetta ja näin saa suoritettua oston Visalla vaikka luottoraja ei riittäisi. Ostorajat pitää muistaa tarkistaa verkkopankista riittäväksi.
    OP:n Masteri, Nordean Masteri ja Aktian Visa toimii ihan samoin, etukäteen maksamalla rajaa saa väliaikaisesti ylös niin paljon kuin tarvii.

K-plussa masterilla ei onnistu vaikka on OP:n kortti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lateksi Katso viesti
    K-plussa masterilla ei onnistu vaikka on OP:n kortti.
    Kysyitkö, vai kokeilitko?

Mä en kysyny, vaan maksoin etukäteen edellisen laskun tili- ja viitenumerolla. Sen jälkeen onnistui maksaa normaalia luottorajaa suurempi ostos heinäkuussa 2014. Sieltä ehti kyllä tuossa välissä tulla kirje kotiin, missä ilmoittivat, että olen maksanut heille liikaa ja pyysivät ilmoittamaan minne sen voi palauttaa. En reagoinut kirjeeseen, kun se tosiaan oli jo käytetty. En ole sittemmin tuolla kokeillut, vaikka kortti on vieläkin, kun ei se mitään maksakaan.

Taas jotain häikkää B-D:n korttimaksamisessa. Muuten loistokauppa mutta maksamisen kanssa on ollut monesti ongelmia. Enkä tosiaankaan jaksa alkaa tilisiirroilla pelaamaan...

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Taas jotain häikkää B-D:n korttimaksamisessa. Muuten loistokauppa mutta maksamisen kanssa on ollut monesti ongelmia. Enkä tosiaankaan jaksa alkaa tilisiirroilla pelaamaan...
    PayPal.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    PayPal.
    Joo muisti palautuu pätkittäin. Maksoin kuitenkin ennakkoon ja aiemmin olen käyttänyt PayPalia. Jostain syystä sekin hylkii korttia. Katsoin jo maarajoitukset mutta niitäkään ei ole...

Kyllä tuonne uskaltaa tilisiirrolla maksaa, luotettava kauppa. Mutta tämän säikeen voisi yhdistää jo olemassa olevaan Bike-Discountia koskevaan säikeeseen.

Viime aikoina on jäänyt tilaamatta täältä, kun tuntuu, että aina jotain puuttuu valikoimista. Kävin nyt miettimään, että ovatko valikoimat huonontuneet vai onko makuni nirsoontunut? Mutta ihan perustavaraakin puuttuu, että jos haluaisi jostain jonkin halvan sarjan osan, niin ei olekaan kuin jotain selvästi kalliimpaa. Ennen tuli suosittua tätä halpojen postikulujen takia, mutta nythän ne ovat lähes tai ihan samassa kuin useilla muillakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    ...ovatko valikoimat huonontuneet...
    Ovat. Kioskin alamäki alkoi n. vuosi sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maudicel Katso viesti
    Mun mielestä Bike-Discountin valikoima on supistunut merkittävästi.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Samaa olen huomannut, ei sieltä löydä enää suunnilleen "mitään"

Minullakin ostokset tuolta ovat siirtyneet lähes kokonaan Bike-Componentsille sen jälkeen, kun nostivat toimituskuluja. Bike-Componentsin tarjonta on paljon laajempi ja hinnatkin aivan linjassa.

Onko kokemuksia miten tosi painavien pakettien palautus hoidetaan?Tilasin kaksi traineria mutta saaja haluaakin toisen mallin. Paketti painaa 28 kg ja on tosi kookas, joten ihan noin vain sitä ei postiin heitä. Yritin kysyä asiaa bd:stä. Vastaukseksi tuli ihan perus palautusohjeet. Uutta vastausta en ole vielä saanut.

Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla

noniinno Guest
    ^ tilasit kaksi ja saaja haluaakin eri mallin? No onpas ongelma. Samalla tavoin palautuu kuin pienempikin paketti. Mikä siinä on vaikeaa?

Itse palautin trainerin ihan samalla tavalla BD:n sivuilta tulsotettavan lapun kanssa kun pienempienkin pakettien kanssa tehny.

Rahat tuli takaisin tilille parissa viikossa. Tässä oli tosin kyse viallisen tuotteen palautuksesta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    Minullakin ostokset tuolta ovat siirtyneet lähes kokonaan Bike-Componentsille sen jälkeen, kun nostivat toimituskuluja. Bike-Componentsin tarjonta on paljon laajempi ja hinnatkin aivan linjassa.
    +1 tälle, ennen tätä toiminta muutoin oli laadukasta

Bike Discount.de

Hyvää ja nopeaa palvelua sähköpostin kautta. Kysyin vielä erikseen että saako spesiaali hinnan niin lupasivat -10% pyörän hinnasta pois. Maksu kätevästi paypalilla ja maksu täydellä hinnalla ja palauttiivat tuon alennus summan takaisn paypalin kautta. Säästi tässäkin noin 400€ suomen hintoihin verrattuna.

Nimestään huolimatta ei aina läheskään halvin Saksalainen, toimiva puoti aina ollut, joskus jopa nopeakin.

Kumpaa puljua tarkoitat? Bikediscount vai bike-discount? Linkki olisi myös kohteliasta laittaa.

Siis aivan sama liike mielestäni ja eikö otsikko riitä linkiksi?

Blackborow Guest
    Ei ole sama liike..

^^Kaksi aivan eri puljua. Ota asioista selvää ennenkuin tulet kommentoimaan?

Siis tuo bike-discount.de ja hinta oli kyllä sama mitä muut pyysivät nettikaupoissa mutta siihen vielä lisä alennus tuo -10%

Sorry... Bike-Discount on se itsenikin käyttämä...

Tilasin pakan ja tuli alta viikossa. 👍

Blackborow Guest
    Hitaaksi on mennyt. Maanantaina tehdylle tilaukselle ei ole tehty mitään. Sen sijaan kilpailijalta eilen kliksuteltu tilaus on jo tulossa kohti Suomea.

Viime tiistaina tilatut romppeet saapui maanantaina joten taitaa olla vaan huono säkä

Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •