GiantElectrobikeLostInLaplandBikeshop
Sivu 181 / 240 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81 131 171 179 180 181 182 183 191 231 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.401 - 5.430 / 7194

Aihe: Pikakysymykset.

En jaksa ajatella asiaa tarkemmin, mutta mistä se kahva voi tietää mihin suuntaan vaihtaja menee kun vetää/vapauttaa vaijeria?

Eiköhän se toimi vanhallakin kunhan vetosuhde on oikea, toiminta vaan toisinpäin.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    En jaksa ajatella asiaa tarkemmin, mutta mistä se kahva voi tietää mihin suuntaan vaihtaja menee kun vetää/vapauttaa vaijeria?
    Näin minäkin sen ajattelin. Mekanismin toimintaperiaatteeltaan kun tuo Nexave kahva näyttää ihan samalta kuin muutkin Shimanot.

No niin, mulle onkin ajattelu maailman kovinta työtä!

Millä porukka punnitsee pyöriään ja osia? Nyt olen käyttänyt jotain 5-10e matkalaukkuvaaka pyörän painoa mittaessa. Tuota pitää ite kannatella käsissä, kun ei ole missään katossa kiinni.

Kammet pitäisi muuttaa 2 x 10. Riittääkö kampien muutos? Mistä ja millaiset xt-kammet edullisesti?
    Tämä kattaus nykyään.

• Chainset: Shimano XT, FC-M782, 40x30x22T, 175mm
    • Front Derailleur: Shimano XT FD-M781, Direct Mount
    • Rear Derailleur: Shimano XT RD-M781-SGS, Shadow 10-speed

Viskaat isoimman rattaan vain pois mutta tarvitset sen poistuttua lyhyemmät pultit keskimmäisen rattaan kiinni pitämiseksi. Tai laitat bashringin isoimman rattaan tilalle, jolloin paksuus on sama ja samat pultit käy. Lisäksi säädät etuvaihtajan rajoitinruuvin estämään isoimmalle poistetulle vaihdon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Millä porukka punnitsee pyöriään ja osia? Nyt olen käyttänyt jotain 5-10e matkalaukkuvaaka pyörän painoa mittaessa. Tuota pitää ite kannatella käsissä, kun ei ole missään katossa kiinni.
    Park Tool DS-1

Kai niitä ois halavempiaki. Eikös digihenk.vaa'at ole jo aika tarkkoja nykyisellään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Eikös digihenk.vaa'at ole jo aika tarkkoja nykyisellään?
    Lidlin tarjousvaaka näytti salipainojen lukemat 0.1kg tarkkuudella oikein välillä 0.3-20kg. Luulis muitten olevan ihan yhtä hyviä. Mut vähän hankala siinä ehkä on fillaria punnita?

Osia oon puntaroinu keittiövaa'alla, millä menee myös postipaketit.

Miullakin keittiövaaka 5kg asti mutta ei siitä isompaa. Onko natsimarketin vaa'assa taaraus?

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Tällainen toiminut hyvin jo vuosia: http://www.motonet.fi/fi/tuote/54334...nen-vaaka-25kg
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti

Eiköhän se toimi vanhallakin kunhan vetosuhde on oikea, toiminta vaan toisinpäin.
    Juu kyllä se toimii. Vaihdoin uuden kahvan ja homma skulaa.

On kolme rosterista pullotelinettä, kirkkaita. Tuumailin, että mustina ne voisivat sopia pyörän väreihin paremmin.
    Miten maalata ne kotikonstein niin, että maali kestäisi käytössä? Saako spraymaaleilla mitään aikaiseksi?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Onko natsimarketin vaa'assa taaraus?
    Ei ainakaan tossa mun mallissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oil Katso viesti
    On kolme rosterista pullotelinettä, kirkkaita. Tuumailin, että mustina ne voisivat sopia pyörän väreihin paremmin.
    Miten maalata ne kotikonstein niin, että maali kestäisi käytössä? Saako spraymaaleilla mitään aikaiseksi?
    Spreimaalit ei oikein kestä kulutusta. Mut miten ois PlastiDip? Se tuntuu pysyvän melkein missä vaan ja kestävän kolhujakin, eikä noin pienessä kohteessa edes maksa paljoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TemMeke Katso viesti
    Spreimaalit ei oikein kestä kulutusta. Mut miten ois PlastiDip? Se tuntuu pysyvän melkein missä vaan ja kestävän kolhujakin, eikä noin pienessä kohteessa edes maksa paljoa.
    Minkälaista tavaraa se on, sivelläänkö pensselillä, saako perus-rautakaupoista?
    Mulla ei ole ns verstastiloja, maalaus pitäisi pystyä tekemään terassilla..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oil Katso viesti
    Minkälaista tavaraa se on, sivelläänkö pensselillä, saako perus-rautakaupoista?
    Mulla ei ole ns verstastiloja, maalaus pitäisi pystyä tekemään terassilla..
    Spreipullossa tulee (isompia eriä saa kyllä pöntössäkin) ja pystyy maalaamaan pihalla, kunhan ei tuulessa yritä.

Ei välttämättä saa ihan joka kaupasta, kannattaa guuglata sieltäpäin, mistä oot ostamassa. Mä ostin just tuolta muutaman pullon, jos sattuu osumaan matkan varrelle, ni irtoaa edukkaasti:
    http://www.tori.fi/uusimaa/Plasti_Di...l_19202193.htm

Ehdit ensin, juuri googlettelin tuon tuotteen. Kiitti vinkistä, testataan!

Vastaavaa on monella muullakin nimellä kuin plastidip, ihtellä on maston Rubber comp spreynä ja pikku tölkkinä

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Pikakysymykset.

Sram X01 osasarja. Jos säädän vaihteet huoltotelineessä, niin ei toimi alkuunkaan ajossa ja päinvastoin?? Mistähän voisi johtua? Uusi ketju, eturatas ja takavaihtajan rissat.

Mikä runko?

Pivot 429 Carbon

Laakerit on kaikki tsekattu ja kunnossa

Päästä iskarista paineet pois ja säädä vaihteet joustomatkan puolivälissä.
    Tarkista ettei vaihtajankuori kiristy joustoa käytettäessä.

Ok. Täytyy nuo kuoret tsekata vielä. Kiitti.

Laatikosta löytyi Canyon Nerve. Siinä on DT Swiss M 1700 Spline Two kiekot, joilla Contin X-King takana ja Mountain King II edessä. RaceSport, Black Chili. Ennestään mulla on Maxxis Ardent EXO, flow ex kehillä litkutettuna. Kaikki renkaat 2.4" leveitä. Olen tykännyt Ardenteista, paitsi märällä kelillä juurakot tuntuu liukkailta. Mitähän tuohon Nerveen laittaisi alle, pitäskö ruveta tubeless hommiin vai ei, ja laittaisiko ylimääräiset myyntiin vai jättäisi itselle... On tää hankalaa! Mitä sanotte?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Maalainen Katso viesti
    Laatikosta löytyi Canyon Nerve. Siinä on DT Swiss M 1700 Spline Two kiekot, joilla Contin X-King takana ja Mountain King II edessä. RaceSport, Black Chili. Ennestään mulla on Maxxis Ardent EXO, flow ex kehillä litkutettuna. Kaikki renkaat 2.4" leveitä. Olen tykännyt Ardenteista, paitsi märällä kelillä juurakot tuntuu liukkailta. Mitähän tuohon Nerveen laittaisi alle, pitäskö ruveta tubeless hommiin vai ei, ja laittaisiko ylimääräiset myyntiin vai jättäisi itselle... On tää hankalaa! Mitä sanotte?
    Mie laitoin viime vuoden nerveen rocket ron eteen ja racing ralph taakse, snake skin tubeless easy, ja litkutin. On parempi kuin nuo mukana tulleet.

Noillakin on märällä kivet ja juuret liukkaita, käytän tosin yli 2 bar paineita.

Tubeles oli melko helppo noille vanteille tehdä, tein sen itse ekaa kertaa.

^ Millä tarpeilla onnistuit helposti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Maalainen Katso viesti
    ^ Millä tarpeilla onnistuit helposti?
    Kompura ja stanin litku sekä ruisku. Tubeless venttiilit laitoin ne mitkä tuli pyörän mukana.

Toinen rengas vaati yön yli kesyttämisen sisurin avulla muotoonsa... seuraaville renkaille teen tuon tempun ennen litkuttamista

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Pääkaupunkiseudulle menossa.... Kaipailisin vinkkejä kaupoista misssä on hyvä valikoima pyöräilyvaatetusta. Ei ketjuliikkeitä vaan jotain muita pyöräilyn kivijalkakauppoja.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •