HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 14 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Niin että siellä on kohta Verkkokauppa.comin outletissa yks sisäänajettu M-kokoinen oranssi Scoop Fatty tarjolla, oletettavasti pikkasen listahintoja edullisemmin.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TemMeke Katso viesti

Sent from my A0001 using Tapatalk
    *snif* Heippa kulta.

Siitä saa halvalla sisäänajetun fillarin. Mitään vikoja tai muitakaan omituisuuksia en siitä bongannut, ja varsinkin vaihteet oli kyllä tosi hyvin säädöissään heti pakasta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ihan näppärä keino tinkiä tuotteen hintaa pistää kaveri ostamaan tuote, palauttamaan se ja käydä itse sitten nappaamassa pois.

Heh, vieläkös toi siel on? Pistäkää lisää kuvia, jotenkin näyttää siltä että renkaat tosi lähekkäin ja aika korkea keula. Whiten fättäri nojaa enemmän taaksepäin. Mutta voi olla että nyt toi kuva valehtelee.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Alemmassa kuvassa pikkusen enemmän setbackiä satulalla koska eri tolppa
    Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla

Kuinka ahtaaksi käytännössä käy tuo tila vaakaputken ja alaputken välissä, jos ajattelee, mitä sinne voi kiinnittää? Alaputkeen meinasin kiinnittää Elite Cannibal -sivusta ladattavan pullotelineen ja siihen ostaa Camelbakin 750ml:n Big Chill -juomapullon, mutta kun noita kuvia tutkii, niin lienee syytä valita pienempi Chill -malli. Pullon yläpuolelle vaakaputkeen meinasin myös hankkia pienikokoisen laukun mutta taitaa mennä turhan ahtaaksi. Satulaputkeen ei viitsisi ostaa laukkua, joka jää selän taakse (neuroottisena sitä pelkää varkaita) ja joka on mahdollisesti takalokasuojan tiellä. Pitänee kai sitten katsoa noita ohjaustankoon ja vaakaputken päälle sijoitettavia ratkaisuja, sillä olisihan se kiva pystyä lähteä ajamaan ilman, että pitää ottaa reppua selkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Heh, vieläkös toi siel on? Pistäkää lisää kuvia, jotenkin näyttää siltä että renkaat tosi lähekkäin ja aika korkea keula. Whiten fättäri nojaa enemmän taaksepäin. Mutta voi olla että nyt toi kuva valehtelee.
    Kuva tosiaan otettu luurilla ihan vierestä, yritin vaan saada tuon hinnan hyvin näkyviin. Varmasti vääristää mittasuhteita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohnOrion Katso viesti
    Kuinka ahtaaksi käytännössä käy tuo tila vaakaputken ja alaputken välissä, jos ajattelee, mitä sinne voi kiinnittää?
    Ahdashan tuo on ainaki M-koossa. 500ml pullo satulaputkeen kuha on lyhkänen malli ja 750ml alaputkeen. Laukkuja en edes alkanu yrittään. Nesteet tärkeämmät
    Mukana yleensä on pyöräilyreppu jos oon menossa laavulle tjs

Tai kärry jos kauemmas menos

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Ahdashan tuo on ainaki M-koossa. 500ml pullo satulaputkeen kuha on lyhkänen malli ja 750ml alaputkeen. Laukkuja en edes alkanu yrittään. Nesteet tärkeämmät
    Kiitos kommentistasi. Vaikuttaa tosiaan noiden kuvien perusteella, että otan sen pienemmän pullomallin, kun näkyy tuo 750ml:n pullo olevan sen verran tiiviisti tuossa, että voinee tulla ongelmia, jos polkiessa kurottaa pulloon. Varmaankin pitää sitten kuitenkin hankkia vaikka sellainen kevyt pyöräilyreppu, kun toisaalta ei haluaisi alkaa ohjaustankotilaa kuormittamaan laukuilla -- toki jonkunlaisen kännykkätelineen aion hommata navigointia varten yms.

Juomareppu on kyllä suositeltava lisävaruste vaikka läskeilisi.

Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Mulla on Alturan runkolaukku kiinni M-kokoisessa Scoopissa. Pienihän se on, mutta varasisuri, pumppu ja eväät siinnä menee hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti

Tai kärry jos kauemmas menos
    Millanen kiinnitys tossa kärryssä on pyörään? Mulla peräkärry lapsia varten ja siinä puristuskiinnitys alaputkeen joka ei vaikuta kovin luotettavalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Reijo-Olavi Katso viesti
    Millanen kiinnitys tossa kärryssä on pyörään? Mulla peräkärry lapsia varten ja siinä puristuskiinnitys alaputkeen joka ei vaikuta kovin luotettavalta.
    Pikalinkkuun tuli kiinni. Saa irti kiinnikkeestä sokan avulla. Joten ei tarvi ruuvailla pikalinkkua irti kokoaja. Jännäsin et vääntääkö renkaan niin vinoon että rupiaa jarrulevyt hankaan mutta selvisi neitsysmatkasta ainaki moitteitta. 100km huonokuntosta hiekkatietä ja jokunen kilometri polkua. Lujaa en kuites uskaltanu ajaa

XL-runkoon menee heittämällä Whiten runkolaukku ja nollaseiska juomapullo. Tai 2 juomapulloa ja yläputkilaukku. Tai...no, tilaa on

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 7-spoke Katso viesti

XL-runkoon menee heittämällä Whiten runkolaukku ja nollaseiska juomapullo. Tai 2 juomapulloa ja yläputkilaukku. Tai...no, tilaa on
    Nyt pitäisi sitten päätellä, mitä L-runkoon mahtuu. Tuosta runkolaukusta luovuin ehkä siinä mielessä, että kun tulen säilyttämään läskiä pyörävarastossa ja siitä pitänee parhaimmillaan ajon jälkeen irrotella etu- ja takalokasuojat, pullo sekä lamppu (en niitä aio pyörävarastoon jättää kiinni, kun ovat helposti irroitettavissa), niin siinä alkaa olemaan kädet täynnä, jos pitäisi vielä runkolaukkuakin alkaa kantamaan noiden lisäksi varastosta kämpille.

Jos L on kompromissi esim. noiden kuvien M:n ja XL:n kanssa (M:ssähän on kiinni tuossa alaputkessa 750ml:n pullo joskin harkitsemani Big Chill -malli on keskivertoa isompi 750ml:n pullo), niin jospa se isompi pullo sitten mahtuisikin alaputkeen ilman, että pois ottaessa kolahtelee yläputkeen -- tosin tässä tilanteessa taitaa muutenkin Elite Cannibal -teline auttaa, kun sivulataus onnistuu.

Siitä ällä 750ml:n pullolla:

Silverback Scoop Singlen ennakkotilaus polttelisi. Ensimmäinen fatbike olisi hankinnassa, ja mietin että tilatakko M vai L kokoinen. Olen juuri sellainen välimallin jätkä, joka on 178 cm pitkä, ja jalan sisämitaksi sain eilen 79,5 cm. Jos täällä on joku samoilla mitoilla, niin kumpaan kokoon olette päätyneet?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -JPO- Katso viesti
    Onko tubelekset ja jos on ni millä kokoonpanolla, itellä ois kans ton näköset suunnitelmissa(teipit). Hamax telakka näkyy olevan kans ni millä raudalla saat jakkaran mahtuun ettei ota renkaaseen kiinni?

On tubelekset juu, tehty mukana tulleilla venttiileillä. Sininen(väärä sävy) teippi on motonetistä, siihen päälle 76mm Gorilla, litku on verkkokaupan valikoimasta:
    https://m.verkkokauppa.com/fi/produc...usneste-500-ml.
    Eturenkaan laitto onnistui oikeinkin hyvin, takarenkaan kanssa on ollut vähän enemmän pumppaamista, tahtoi vuotaa vanteen saumasta. Joustavalla pikaliimalla olen saanut sen pitämään, vielä vähän vuotaa venttiilin juuresta teipin takia...
    Hamaxin telakka on kuvassa niin ylhäällä kuin saa, vaijerin ohjainlenkki on telakan pantojen välissä. Rauhalliseen ajoon riittää etäisyys just ja just. Suosittelen kyllä pienirunkoisille tarkoitettua rautaa, sen avulla saa telakkaakin varmaan 10cm. alemmaksi ja sit renkaaseen jää enemmän matkaa.

Itelläki aiheuttaa venttiilit vähä murheita. Toinen tulee jotenki liian ulos niin kierteet loppuu joten se ei ole tiukasti paikallaan. Pumpatessa heiluu silleen että vähä litkua tihkuu juuresta. Pitää vaihtaa parempii ku tulee renkaiden vaihto talveksi

Sopiva prikka juurimutterin alle.

Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla

On tubelekset juu, tehty mukana tulleilla venttiileillä. Sininen(väärä sävy) teippi on motonetistä, siihen päälle 76mm Gorilla, litku on verkkokaupan valikoimasta:
    https://m.verkkokauppa.com/fi/produc...usneste-500-ml.
    Eturenkaan laitto onnistui oikeinkin hyvin, takarenkaan kanssa on ollut vähän enemmän pumppaamista, tahtoi vuotaa vanteen saumasta. Joustavalla pikaliimalla olen saanut sen pitämään, vielä vähän vuotaa venttiilin juuresta teipin takia...
    Hamaxin telakka on kuvassa niin ylhäällä kuin saa, vaijerin ohjainlenkki on telakan pantojen välissä. Rauhalliseen ajoon riittää etäisyys just ja just. Suosittelen kyllä pienirunkoisille tarkoitettua rautaa, sen avulla saa telakkaakin varmaan 10cm. alemmaksi ja sit renkaaseen jää enemmän matkaa.
    Täytyy tilata litkua ja mielessä oli josko tilais Jumbo Jimit kun ne rullaa niin mukavasti näihin orkkiskumeihin verrattuna ja silti pitää metässä. Mulla M-koko ja mielessä mallailin että ei voi 15 kilosta poikaa laittaa ollenkaan siestan mukana tulevalla raudalla joten se pienirunkoisen rautakin on hommattava. Tarviiko se venttiili sisäpuolelle mitään erikoista vai vaan esim. lisäpala gorillaa?

Heipodei, eikös nuo oo ne Sunnywheelin lotskarit? Mistä ostit ja mitä makso?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Sopiva prikka juurimutterin alle.
    No sehän tepsi. miksi en ite ajatellu tota! Joskus ei vaan välähdä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Heipodei, eikös nuo oo ne Sunnywheelin lotskarit? Mistä ostit ja mitä makso?
    Myydään First Gear nimellä. Ainaki prisma myi keväällä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Karhusuo Katso viesti
    Silverback Scoop Singlen ennakkotilaus polttelisi. Ensimmäinen fatbike olisi hankinnassa, ja mietin että tilatakko M vai L kokoinen. Olen juuri sellainen välimallin jätkä, joka on 178 cm pitkä, ja jalan sisämitaksi sain eilen 79,5 cm. Jos täällä on joku samoilla mitoilla, niin kumpaan kokoon olette päätyneet?
    Yleensä kokojen välille tipahdettaessa kannattaa valita se pienempi. Itse olen 172 cm / 72 cm ja valitsin M:n. Ottaen huomioon miten paljon siinä jää minulla säätövaraa ylöspäin, kallistuisin senkin puolesta suosittelemaan sinulle M:ää.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Saman mittasena ja pari senttiä pidemmällä sisämitalla hieman fiilistelin tota Outletin äMmää, mitä siellä sisätiloissa nyt pystyi. Tuntui oikeinkin sopivalta, joten sinuna arvaisin äMmän.

tilatakko M vai L kokoinen. Olen juuri sellainen välimallin jätkä, joka on 178 cm pitkä, ja jalan sisämitaksi sain eilen 79,5 cm.
    Ei kait tossa oo muuta vaihtoehtoo kuin M. Lyhkäset jalat sulla. L koossa on putki munissa jos jalkaudut.

177cm/75cm ja White Fat 3 kokemuksen perusteella ehdottomasti M-koko.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Edesmennyt/varastettu White, niin tuossa M-koko, näyttäähän tää päältäpäin tässä asennossa pieneltä mutta oli aika kompakti runko mulle;

Samanlaisia aiheita

1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27