Alkujaan tämän lähetti 
juuha

Häiritseekö HR-mallin sykkeenmittauskohouma, painaako se rannetta ikävästi?

Alkujaan tämän lähetti 
juuha

Kannattaako valita sapphire-malli vai tavallinen, tuleeko vakiolasiin naarmuja?

Ei HR-moduli ole ainakaan itseäni koskaan häirinnyt. Kellohan ei oikeasti ole mikään kovin pieni, joten jos on tottunut olemaan ilman kelloa tai käyttämään jotain pientä niin tämä saattaa ainakin aluksi tuntua isolta. Itse olen tuohon kyllä tottunut hyvin enkä sitä oikeastaan huomaa kuin ahtaampaa moottoriremppaa tms. tehdessä =)
HR-malliahan saa vain safiirilasilla, joten siinä mielessä valinta on helppo. Safiirilasi kyllä kestää hyvin iskuja, luulen että ainakin itsellä normilasi olisi jo naarmuilla.

Alkujaan tämän lähetti 
juuha

Ja vielä: onko käytännössä tarvetta sykevyöhön tuon rannemittauksen lisäksi? 
Sapphire HR -mallia myydään näköjään Evansilla ilman sykevyötä 555 € ja sykevyön kera 590 €, kumpi kannattaa valita?

On tarvetta, eli kannattaa homma tuoraan tuo bundle tai erikseen vaikka HRM run -vyö jos juoksee enemmän, tässä ketjussa on aika paljon keskusteltu tuon rannemittauksen rajoitteista.

Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Kirjanmerkit