GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 120 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 70 110 118 119 120 121 122 130 170 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.571 - 3.600 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #3571
    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    75
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla
    TjRx muokkasi tätä : 27.07.2016 at 20.11 Syy: Piti kännykällä etsiä, eikä vastata.

  2. #3572

    Tossa budi orkkis vanteella. Sisurina myös orkkis norsukortsu. n. 0.6 bar. Toiselle puolella karvat mun mielestä hipoo runkoo. Liekö kiinan pojan runko hieman keno. Ite oon kyllä tykänny budista takana. Vieläkin enemmän korostunut se että ennemmin loppuu usko/jalat ku takarenkaasta ominaisuudet.

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

  3. #3573
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Mites on porukoilla kestäny nuo tubeless modit noissa white 3 vanteilla jos vaan on saannu renkaan nousemaan vanteelle?

  4. #3574
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Mites on porukoilla kestäny nuo tubeless modit noissa white 3 vanteilla jos vaan on saannu renkaan nousemaan vanteelle?
    Mulla ghettotubeless palvellut ilman ongelmia.
    Ja jalkapumpulla nousi asennusvaiheessa, kun oli telttapatjan siivu sen halkaistun sisurin alla.

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

  5. #3575
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    Mulla ghettotubeless palvellut ilman ongelmia.
    Ja jalkapumpulla nousi asennusvaiheessa, kun oli telttapatjan siivu sen halkaistun sisurin alla.

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
    Mä kokeilin tota metodia niin sain nousemaaan vanteelle ja pystyin ajamaan mut en muista miks piti rengas ottaa irti nii eipä enää noussu rengas vanteelle enää ku telttapatja oli painunu kasaan..

  6. #3576
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Mä kokeilin tota metodia niin sain nousemaaan vanteelle ja pystyin ajamaan mut en muista miks piti rengas ottaa irti nii eipä enää noussu rengas vanteelle enää ku telttapatja oli painunu kasaan..
    Juu sen telttapatjasiivun joutuu vaihtamaan uuteen jos ottaa renkaan pois

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

  7. #3577
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    Juu sen telttapatjasiivun joutuu vaihtamaan uuteen jos ottaa renkaan pois

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
    Millasia paineta oot alhasimmillaan pitäny?

  8. #3578
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Millasia paineta oot alhasimmillaan pitäny?
    0,4 bar edessä Big fat larryssä.
    Takana 0,5 snowshoessa

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

  9. #3579
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    54
    Terve
    Mites tuosta 3 litestä saa noi keskiölaakerit irti?
    Olen purkanut kammet pois ja nuo laakerien suojakupit, näyttäisi olevan suljettulaakeri.
    Yritin irroittaa pienellä meisselillä vipuamalla, mutta ei lähtenyt.
    Toisen puolen laakerissa tuntuu jonkinlaista pykälää.
    kammet kiristettynä tuntuu eri suuntaan kammista nitkuttaessa pieni välys.
    Kammet pyörii muutaman kierroksen ketju paikallaan ja ilman ketjua vielä enemmän.
    Onko tuo vasemman kammen päätypultti kiristettävä miten tiukalle/löysälle?
    Vasemman kammen ja laakeriasetelman välinen spaceri pyörii sormin siellä välissä.

    Toinen juttu, että mahtuuko jumbo jim 4.8" pyörimään tossa 3 litessä edessä ja takana?
    Miten jää väliä renkaan ja chainstayn väliin?

  10. #3580
    Itse sain laakerit irti erikokoisilla talttapäämeisseleillä vääntelemällä. Taisin aluksi lyödäkin vasaralla ja meisselillä vanhaa laakeria ulospäin työpöydän päällä, että sain sen liikkeelle. Helpommalla kyllä pääsee, jos vaihtaa suosiolla vaikka Shimanon tai Racefacen keskiön.

    Kammen päätypultti kiristetään siten, että kammet pyörivät kevyesti, mutta ei jää välystä sivusuunnassa. Sen jälkeen ne kaksi varsinaista kammen pulttia kunnolla kiinni.

  11. #3581
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Whitebikes.no/com sivuilla Interceptorin kuvat päivittyneet. Toivottavast se paino vanteen kyljessä ei ole pelkän kehän.
    Kokonaismassaa viittineet vieläkään ilmoittaa.

  12. #3582
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    59
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Whitebikes.no/com sivuilla Interceptorin kuvat päivittyneet. Toivottavast se paino vanteen kyljessä ei ole pelkän kehän.
    Kokonaismassaa viittineet vieläkään ilmoittaa.


    Noi Compin värit on kyllä ihan sairaan hienot nyt päivitetyissä kuvissa. Ei voi mitään vaikka osat onkin Liteä paskemmat, ei tota väritystä voi skipata

  13. #3583
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Core Katso viesti
    Noi Compin värit on kyllä ihan sairaan hienot nyt päivitetyissä kuvissa. Ei voi mitään vaikka osat onkin Liteä paskemmat, ei tota väritystä voi skipata
    Tarkotus on siis cruisailla kylillä ja esitellä hienonväristä comppia?
    Kyllähän se pyörän valinnassa pitäs mennän niin että specsit ensin ja jos useampi vaihtoehto jää niin otetaan se paremman värinen

  14. #3584
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Kyselin ja vastattiin:

    13,3 kg 4 Fat Interceptor
    14,9 kg White 4 Fat Pro
    15,5 kg White 4 Fat Lite
    15,9 kg White 4 Fat Comp
    15,5 kg White 4 Fat Comp Jr 24"

  15. #3585
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    59
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Tarkotus on siis cruisailla kylillä ja esitellä hienonväristä comppia?
    Kyllähän se pyörän valinnassa pitäs mennän niin että specsit ensin ja jos useampi vaihtoehto jää niin otetaan se paremman värinen
    Ei ihan noinkaan, mutta kyllä tän hintasissa ostoksissa hieman jo painaa esteettisyyskin.


    Kiitokset jumbolle noista painoista. Renkaan eri osista saa varmaan helpoiten noista pudotettua? Tubelessilla, kevyemmällä vanteella ja/tai kumilla?

  16. #3586
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Core Katso viesti
    Noi Compin värit on kyllä ihan sairaan hienot nyt päivitetyissä kuvissa. Ei voi mitään vaikka osat onkin Liteä paskemmat, ei tota väritystä voi skipata
    Mattaharmaa ja sairaan hieno? 😳 No, makuasioista ei kannata kiistellä. Omaan silmään toi mattaoranssi selkeesti kiinnostavin.

  17. #3587
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Core Katso viesti
    Ei ihan noinkaan, mutta kyllä tän hintasissa ostoksissa hieman jo painaa esteettisyyskin.


    Kiitokset jumbolle noista painoista. Renkaan eri osista saa varmaan helpoiten noista pudotettua? Tubelessilla, kevyemmällä vanteella ja/tai kumilla?
    Compissa ainaki se teräshaarukka nostaa sen painon isommaksi ku muissa. Vanteet ei ole tubelessia varten. Saa toki kikkailemalla. Kevyemmät sisurit varmaan järkevin vaihtoehto ja JJ lite skinit
    Haarukan ku vaihtaa hiilikuituun nii lähtee varmaan painoa kivasti. Tosin pitäs varmaan vaihtaa napaki sitte läpiakselilla olevaan

  18. #3588
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Ikävästi kalleimmassa (parhaimmassa) mallissa epämiellyttävin väri, voi näitä länsimaisen murheita.

    Kiekkosetti vaihtoon jos kevennystä tahtoo ja vielä hauskasti pyörivistä massoista, toista kiloa lähtis ainakin kolmosen tapauksessa ilman toblessiakin.

  19. #3589
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Haarukan ku vaihtaa hiilikuituun nii lähtee varmaan painoa kivasti. Tosin pitäs varmaan vaihtaa napaki sitte läpiakselilla olevaan
    Xxlssä on adaptereita 150 mm navalle näihin malleihin.

  20. #3590
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Ikävästi kalleimmassa (parhaimmassa) mallissa epämiellyttävin väri, voi näitä länsimaisen murheita.

    Kiekkosetti vaihtoon jos kevennystä tahtoo ja vielä hauskasti pyörivistä massoista, toista kiloa lähtis ainakin kolmosen tapauksessa ilman toblessiakin.
    Olen ehkä hiukan puolueellinen kommentoimaan kun omistan tuollaisen interceptorin, mutta kyllä minusta tuo XXL:n kallein fatbike on varsinkin livenä nähtynä myös ulkonäöltään niistä selkeästi paras. Hiilikuiturungon ansiosta muotoilu on siinä hieman erilainen (parempi) kuin noissa alurunkoisissa. Ite tosin tykkään myös väristä.

    Interceptor Kolmosesta ei muuten tarvitse vaihtaa kiekkoja (Mulefut) saadakseen painoa pois, vaan pelkkä renkaiden vaihto 4" JJ:hin vaikutti siten että oman 3Fat Interceptorin paino oli mitattaessa 11,9kg. Ihan hyvä tulos mielestäni ja rullaa todella mukavasti.

  21. #3591
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jopoaja Katso viesti
    Olen ehkä hiukan puolueellinen kommentoimaan kun omistan tuollaisen interceptorin, mutta kyllä minusta tuo XXL:n kallein fatbike on varsinkin livenä nähtynä myös ulkonäöltään niistä selkeästi paras. Hiilikuiturungon ansiosta muotoilu on siinä hieman erilainen (parempi) kuin noissa alurunkoisissa. Ite tosin tykkään myös väristä.

    Interceptor Kolmosesta ei muuten tarvitse vaihtaa kiekkoja (Mulefut) saadakseen painoa pois, vaan pelkkä renkaiden vaihto 4" JJ:hin vaikutti siten että oman 3Fat Interceptorin paino oli mitattaessa 11,9kg. Ihan hyvä tulos mielestäni ja rullaa todella mukavasti.
    En oo luonnossa nähny mutta kun on jo saman sävyinen Mierda-krossari. :P

    Siis 1.5kg lähti pelkkien renkaiden vaihdolla vai?

  22. #3592
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    59
    Nyt meni oman liten ennakkotilauksen peruutus läpi, voi siis olla että voi ilmestyä vielä yksi lite nettiin myyntiin, jos joku jäi ilman

  23. #3593
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Siis 1.5kg lähti pelkkien renkaiden vaihdolla vai?
    Renkaiden ja sisureiden vaihdolla. En mitannut painoa alkuperäisillä renkailla, mutta XXL:n huollon mittarin mukaan pyörä painoi 11,9kg sen jälkeen kun siihen vaihdettiin JumboJim 4" Liteskinit ja Schwalben 13J sisurit aiempien renkaiden ja sisärenkaiden tilalle (alunperin pyörässä oli 4.5 Snowshoet ja jotkut raskaan tuntuiset noname-sisurit).

  24. #3594
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    59
    Mitäs sisureita jengi sitten suosittelisi, mitkä olisi viel jotakuinkin hyvät/kestävät/laadukkaat, mutta kuitenkin perus marketti-no-namea kevyemmät? Schwalben 13J nyt ainakin tuossa ylempänä jo tulikin.

    Minkä verran läskikoossa on sisureissa eroa? Tarkoitan, että meneekö 4" ja 5" väliin käytännössä samat sisurit? Ihan normipyörien sisureita ei sentään taideta kovin usein läskiin laittaa, joten kai noissa vähän on kokoeroja?

    Joitain pikaisella googletuksella löytyi, mutta kaikista ei sitten ollut mainittu painoja eikä tiedä muutenkaan että mihin päähän hyvä-huono-skaalaa sijoittautuvat.

  25. #3595
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jopoaja Katso viesti
    Renkaiden ja sisureiden vaihdolla. En mitannut painoa alkuperäisillä renkailla, mutta XXL:n huollon mittarin mukaan pyörä painoi 11,9kg sen jälkeen kun siihen vaihdettiin JumboJim 4" Liteskinit ja Schwalben 13J sisurit aiempien renkaiden ja sisärenkaiden tilalle (alunperin pyörässä oli 4.5 Snowshoet ja jotkut raskaan tuntuiset noname-sisurit).
    No huhhui, ompas raju ero gummien massoissa.

    Onkohan paksukaisiin lateksisisureita?

  26. #3596
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    919
    Oma interceptor litkutetuilla 4" jumbojimeillä ja pienemmillä jarrulevyillä 11,65kg
    Cycling El Burro
    Hitaasti mutta epävarmasti.

  27. #3597
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Core Katso viesti
    Mitäs sisureita jengi sitten suosittelisi, mitkä olisi viel jotakuinkin hyvät/kestävät/laadukkaat, mutta kuitenkin perus marketti-no-namea kevyemmät? Schwalben 13J nyt ainakin tuossa ylempänä jo tulikin.
    Joku jossain suositteli tämmöisiä, joten tilasin ittelleni parin: http://www.chainreactioncycles.com/m.../rp-prod128891. Painoa 390 g/sisus.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  28. #3598
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Terwis Katso viesti
    Oma interceptor litkutetuilla 4" jumbojimeillä ja pienemmillä jarrulevyillä 11,65kg
    Muutenko vakio?

  29. #3599
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    919
    Tupet vaihdoin lizard skineihin.
    Satula vaihtui oman berberin mukaiseen joka on painavempi kuin vakio, toppa on vaihtunut joustavampaan Syntacen 27,2 tolppaan ja paino on simmin kanssa sama kuin vakiossa.
    Vaihdevipu vaihtui XX1:n kun oli hyllyssä ja siinä saa säädettyä vivun asentoa. Ei montaa grammaa säästy
    Kumpikin levy on 160mm. Edestä lähti ne adapterit

    Jumbojimit painoi 1,02kg ja 1,01kg toisen vannenauhan heitin pois ja laitoin kaksi kierrosta ohutta pakkausteippiä päälle.
    Litkua on vajaa desi kummassakin renkaassa.
    Vakiokumit oli jotain 1,4kg kipale, sisuri 600g kappale ja vannenauhat jotain.

    Puolen vuoden aikana on kilometrejä tullut paljon. Heinäkuussa reilu 1000km
    Todella mukava pyörä kaikin puolin.

    Jos jotain huonoa haluaa hakea niin etunapa vituttaa kun akselia ei tahdo saada paikalleen kun se navan sisällä oleva holkki tippuu paikaltaan.
    Cycling El Burro
    Hitaasti mutta epävarmasti.

  30. #3600
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    665
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Kiekkosetti vaihtoon jos kevennystä tahtoo ja vielä hauskasti pyörivistä massoista, toista kiloa lähtis ainakin kolmosen tapauksessa ilman toblessiakin.
    Tottakai leveämpi vanne voi olla vähän painavampi, mutta jos talvella aikoo polkea lumessa, niin leveämmästä renkaasta on taas hyötyä. Whiten 90mm vanteella Jumbo Jim 4.8" renkaalla leveys 114mm. Painoa vanne + vannenauha + tyhjiöpussi + tubeless nesteet + rengas + jarrulevy 2,9kg. Onko tuo nyt paha sitten?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •