GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 119 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 69 109 117 118 119 120 121 129 169 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.541 - 3.570 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jopoaja Katso viesti
    4Fatin markkinointikuvissahan on ainakin tuo edellisen vuoden 3Fat Pron runko, eli väri on identtinen. Vai onko jossain tuoreempia kuvia kuin XXL:n sivuilla?
    Taitaa olla kyllä ennemmin viimevuotisen interceptorin runko Liten osilla. Värit vaan muutettu photarilla. Rohkenen epäillä ettei alurungoissa ole kaapelivedot rungon sisällä. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Heittäiskö joku tähän 3Fat Pron:n vakiokampien pulttijaon? Tänks..

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
    Hyvä, halpa ja kevyt: Valitettavasti voit valita vain kaksi vaihtoehtoa.

^104BCD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ilmeisesti kuvassa oleva Whiten vanne on sama kuin 4FAT PRo:ssa, Litessä ja Interceptorissa. Sain tuolla vanteella ja Jumbo Jim liteskinillä muunnettua tubeless:ksi. Ainakaan vielä ei ole ilmoja päästellyt tai litkua tihkunut kyljistä. Aluksi kokeilin laittaa gorilla teipillä, mutta oli jossain mennyt ruttuun, kun vanteen profiili ei ole aivan tasainen (toisin kuin mulefutissa).

Soveltuuko White proon L-koon runko miten hyvin pitemmälle (190+ cm) kaverille? Kokemuksia?

^^ Onko poy toi vanne se mitä xxl on alkanut myymään? Juur sellasen pongasin niiden nettisivuilta.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ytte07 Katso viesti
    ^^ Onko poy toi vanne se mitä xxl on alkanut myymään? Juur sellasen pongasin niiden nettisivuilta.
    Pitäisi olla sama vanne.

Okei. Täytyypä miettiä hankintaa. Budi 90mm vanteella ei tosin taida mahtua 3 proon perään...

Sanokaas onko ajoasento liian kaukana ku tuntuu että perse valuu ajaessa eteenpäin aina tiettyyn kohtaan ja joutuu ajaessa takas siirtymään...
    White 3 lite kyseessä ja satulan asennon olen tarkistanut ja säätänyt,tällä hetkellä on pikkasen etupuolelta korkeammalla.
    Eli pitääkö ostaa lyhyempi strmmiä vai tanko jossa nousua noin 20mm.?

Joo se orkkistanko oli suora, en ite saanu asentoa mieleiseksi. Riser tanko jossa ainakin 9 astetta backsweeppiä ja joku 45mm stemmi tilalle. Pitäis helpottaa.

Olihan tuo minunkin Liten keskiönlaakerit paskana. Purin kammet pois ja odottelin veden valumista ulos tuolta keskiöstä tovin. Sen jälkeen kun koitti oikeaa laakeria niin lähellä jo etteivät jääneet käteen suoraan. Heilui niin mielettömästi.
    Niin pyörällä on viimeksi ajettu sateessa huhtikuussa - vieläkin keskiö silti ui vedessä. Porasin reiän keskiön alareunaan jos vaikka toimisi vedenpoistossa.

SRAMin GXP:tä koitin laittaa tilalle, mutta vasen oli eri kokoinen sisähalkaisijaltaan. FAT versio tuo BB piti olla ja oikea oli oikean kokoinen, mutta vasen pienempi. Pitää tutkia onko tuossa joku irtoava 'holkki' vielä. Mutta kun oli kiire saada pyörä kasaan niin en ehtinyt tutkia tuota enempää. Vasen laakeri sentään pysyi vielä kasassa, joten jätin sen vielä käyttöön rasvattuna. Pitää vaihtaa tuo vasen kun ehtii. Ihmetyttää vain sen eri koko.
    Eh?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Sanokaas onko ajoasento liian kaukana ku tuntuu että perse valuu ajaessa eteenpäin aina tiettyyn kohtaan ja joutuu ajaessa takas siirtymään...
    White 3 lite kyseessä ja satulan asennon olen tarkistanut ja säätänyt,tällä hetkellä on pikkasen etupuolelta korkeammalla.
    Eli pitääkö ostaa lyhyempi strmmiä vai tanko jossa nousua noin 20mm.?
    Noissa on orkkis-stemmit jo aika pieniä valmiiksi. Kokeile mieluumin säätää stemmin korkeutta ja vaihda ohjaustangon asentoa stemmiin nähden. Lisäksi voit siirtää satulaa eteen ja taakse. Minkä pituinen olet ja minkä koon olet ostanut?
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mla Katso viesti
    Olihan tuo minunkin Liten keskiönlaakerit paskana. Purin kammet pois ja odottelin veden valumista ulos tuolta keskiöstä tovin. Sen jälkeen kun koitti oikeaa laakeria niin lähellä jo etteivät jääneet käteen suoraan. Heilui niin mielettömästi.
    Niin pyörällä on viimeksi ajettu sateessa huhtikuussa - vieläkin keskiö silti ui vedessä. Porasin reiän keskiön alareunaan jos vaikka toimisi vedenpoistossa.

SRAMin GXP:tä koitin laittaa tilalle, mutta vasen oli eri kokoinen sisähalkaisijaltaan. FAT versio tuo BB piti olla ja oikea oli oikean kokoinen, mutta vasen pienempi. Pitää tutkia onko tuossa joku irtoava 'holkki' vielä. Mutta kun oli kiire saada pyörä kasaan niin en ehtinyt tutkia tuota enempää. Vasen laakeri sentään pysyi vielä kasassa, joten jätin sen vielä käyttöön rasvattuna. Pitää vaihtaa tuo vasen kun ehtii. Ihmetyttää vain sen eri koko.
    Eikös Sramin GXP:ssä ole eri paksunen akseli kuin noissa Whiten Samoxin kammissa? Mulla ainakin sopi Shimanon laakeri eikä tarvitse edes olla mikään FAT-versio. Täällä yksityiskohtaisempi sepustus: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...38#post2559438
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

zipo Guest
    Sram gxp laakeri ei käy 24mm akselilla oleville kampiseteille.
    Se Fat specific juttu on ainoastaan muovisen väliputken leveys joka muuttuu normi 68/70mm:stä fat keskiömuhvin leveysmittaan.
    GPX:ssä tietysti Sram tyyliin keskiölaakerin sisähalkaisija vetopuolella erikokoinen(kartiomalli akseli)niin ettei voi käyttää kuin toisella puolella (NDS )24mm akselille tarkoitettuja runsain määrin tarjolla olevia laakereita.

Kävin myyjälle tuota ihmettelemässä ja myivät minulle väärän laakerin kuulemma. Siksi se ei sovi. Tilasivat oikean
    Eh?

Vaimo haluaisi lenkki/duunimatkalle läskipyörän ja nuo uudet White 4 Fat Litet vaikuttavat tarkoitukseen sopivalle. XXL:n koko-opas näyttää jotain mielenkiintoista. Onko näissä S-koon runko 165cm sopiva?

Moikka.

Onko kenellekkään vielä selvinnyt mitä tuo uusin Inceptor mahtaa painaa?
    Paljonko edeltäjä painoi?
    Norjan sivuilla oli painon kohdalla tyhjää ja Ruotsin sivuilla ei uusia malleja edes ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Noissa on orkkis-stemmit jo aika pieniä valmiiksi. Kokeile mieluumin säätää stemmin korkeutta ja vaihda ohjaustangon asentoa stemmiin nähden. Lisäksi voit siirtää satulaa eteen ja taakse. Minkä pituinen olet ja minkä koon olet ostanut?
    M koko löytyy ja pituutta 173cm about
    Stemmin korkeu säädetty aivan ylös.

^^ Edeltäjä painoi 13,4kg speksien mukaan. Minun interceptor 3:n rungolla, 4:n vanteilla, lukkopolkimilla ja tubelessina painaa ~12,5kg.

4:ssa aika jyrkkä ohjauskulma:
    HTA (head tube angle) 73
    STA (seat tube angle) 63

lehtijussi Guest
    Lapaluun alla lihasjumi, ei enää kestänyt metsärynkytystä läskillä. Ohjaustangon kavennusta, laskua ja nostoa, ei apua.
    Vaihdoin 30 mm nousulla, 680 mm pitkän ohjaustangon niin nyt on hyvä. Helpompi ottaa iskut käsillä vastaan, ajoasentokaan ei ole vielä liian pysty... tykkään

Ei ollu kallis kokeilu https://www.bikester.fi/320732.html

.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sleikka Katso viesti
    Vaimo haluaisi lenkki/duunimatkalle läskipyörän ja nuo uudet White 4 Fat Litet vaikuttavat tarkoitukseen sopivalle. XXL:n koko-opas näyttää jotain mielenkiintoista. Onko näissä S-koon runko 165cm sopiva?
    Mulla on mittaa 163 cm, ja alla M-kokoinen White.
    Ride happy!

Blackborow Guest
    Kellään ylhäällä 2Fat Pron ohjainlaakerin tietoja?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sarpale Katso viesti
    S olis sulle sopivampi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sarpale Katso viesti
    Mulla S-koko. Pituutta 173. Lyhyehköt jalat vaan pakottaa pienempiin kokoihin

Siel olis nyt alet XXLssä, Pro 1097€, Lite 765€.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Siel olis nyt alet XXLssä, Pro 1097€, Lite 765€.
    Jep, veli tilas itellee sielt liten, kun innostui myös läskeilystä 😊

Mulla Fat 3 pro ja varovasti haaveillu Blutosta. Eikös sen pitäis sopia pyörään ja orkkis etunavan kans heittämällä? Toisaalta, aika paljon lukenu ongelmista Bluton kanssa, iskeeköhän mokoman kanssa kätensä sontaan... Laitoin Suntourin joustavan satulatolpan, se toimii niin mukavasti että alkoi kaivata etupäähänkin joustoa

Kohtahan tässä on vuosi takana läskillä ja aika lailla tyytyväinen kamppeeseen edelleen.

Pro mallien ennakkomyynti näköjään loppunut.. Mitä mieltä olette kannattaako tilata nyt lite ennakkohintaan (765€) vai ostaa sitten Pro normaalihintaan (1290€)?

Ottelet rauhassa seuraavaa alennusmyyntiä vaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ytte07 Katso viesti
    Okei. Täytyypä miettiä hankintaa. Budi 90mm vanteella ei tosin taida mahtua 3 proon perään...

Nyt kun on kesälomaa ehtii vihdoinkin kokeilla miten talvikiekot sopivat pyörään. Sain ne niin myöhään että paras talvi oli jo ohi, enkä viitsinyt asentaa niitä enää. Joka tapauksessa, Bud näytti mahtuvan 3 Proon takahaarukkaan 100 mm Clownshoe-vanteella. Rengas oli ollut vuorokauden 1,5 baarin paineella asennettuna ennen kuin kokeilin. Pienin etäisyys takahaarukkaan oli 7-8 mm, mikä pitäisi riittää ainakin talvikäyttöön. Kiekot ovat Turun Foxcompin Tommin rakentamat, joten ne eivät notku. Tilanne toki muuttuu jos rengas vielä paljon kasvaa. En kyllä vielä tiedä jos haluan Budin taakse, kun siinä on niin karkea kuvio, mutta talvella se ehkä olisi ok jos se muuten toimii lumessa. Edessä oli tilaa ehkä 13 mm, joten se ei ainakaan voi olla ongelma.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •