GiantGarminElectrobike
Sivu 39 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 89 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Vesisade ei yllättänyt minua tänään lenkillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Se, että torilla ostoilmoitukseen vastannut ei saapunutkaan sovittuna aikana hakemaan ja maksamaan ostostaan.
    Onko vain mulla vaikeuksia ymmärtää tätä lausetta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Onko vain mulla vaikeuksia ymmärtää tätä lausetta?
    Mahdollisesti. Jos huomioi ketjun otsikon lausetta lukiessaan, ymmärrys laajenee.

nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Mahdollisesti. Jos huomioi ketjun otsikon lausetta lukiessaan, ymmärrys laajenee.

nih..
    Lue lause ajatuksella. Jos mulla on _osto_ilmoitus, niin ei kai sillon toinen osapuoli hae tai maksa ostosta? Silloin minä haen ja maksan ostoksen.

Lue lause ajatuksella. Jos mulla on _osto_ilmoitus, niin ei kai sillon toinen osapuoli hae tai maksa ostosta? Silloin minä haen ja maksan ostoksen.
    Mua ei yllättänyt että joillain ihmisillä aivot eivät lähes automaattisesti ja usein sitä itsekään huomaamatta korjaa selviä väärinsanomisia tai -kirjoituksia.

Mua ei yllättänyt myöskään se että sade aiheutti häiriöitä Tourin televisioinnissa kun oli siirrytty Ranskan rajan länsipuolelle. Eikä myöskään se että pariin otteeseen katselua häiritsi katsojan pyrkimys nukahtaa. (Tällä kertaa en tosin havahtunut hereille vasta kun voittajan maaliintulosta on kulunut pari minuuttia kuten useasti on käynyt.)

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Ehkä avainsanat ymmärrykseen ovat "ostoilmoitukseen vastaaja".
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Ei tuossa virkkeessä ole muutenkaan järkeä, koska ei tuon pitäisi yllättää ketään, että on sovittu, että toinen tukee hakemaan tavaraa, mutta ei sitten tulekaan, eikä vaivaudu edes ilmoittamaan mitään. Monet eivät ilkeä sitten vastata puhelimeen, kun soittelee, että oletko tulossa. Se on niin yleistä. Ihmiset ovat yksiä per%&£@£$€.

Näin ei ilmeisesti sitten kuitenkaan käynyt ja se ei yllättänyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Ei tuossa virkkeessä ole muutenkaan järkeä, koska ei tuon pitäisi yllättää ketään, että on sovittu, että toinen tukee hakemaan tavaraa, mutta ei sitten tulekaan, eikä vaivaudu edes ilmoittamaan mitään. Monet eivät ilkeä sitten vastata puhelimeen, kun soittelee, että oletko tulossa. Se on niin yleistä. Ihmiset ovat yksiä per%&£@£$€.
    Siis tämä ketju on mikä EI yllättänyt..

Olisin ymmärtänyt jos lauseessa ostoilmoituksen kohdalla olisi ollut sana myynti-ilmoitus. Silloin lause kuulostaa järkevältä. Ehkei porukat vaan tajua mitä ajan takaa.

Blackborow Guest
    No siinä on ajatusvirhe kun puhelin soi kesken kirjoittamisen. Voitte toki loppuillan miettiä asiaa.

Ehkei porukat vaan tajua mitä ajan takaa.
    Se ei yllättänyt tänäänkään, ettei haluttukaan tajuta.

Eikä se yllättänyt että tämän jahkaamiseen menee loppuilta.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Mit vit? Ostiko vai myikö? Ymmärsikö vai ei? Ranska vai Portugali? Ei yllättänyt, täysin odotettu vastaus.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Olisin ymmärtänyt jos lauseessa ostoilmoituksen kohdalla olisi ollut sana myynti-ilmoitus. Silloin lause kuulostaa järkevältä. Ehkei porukat vaan tajua mitä ajan takaa.
    Minä ymmärsin sen. Tuo oli lisäys siihen, kun ärsyttää, kun minulla vasta vähän aikaa sitten kahdesti putkeen ihminen jätti tulematta. Kuinka vaikeaa olisi soittaa vaikka edes puoli tuntia ennen, että "sorry, muutin mieleni, en ole tulossa"? Mutta kun penteleet eivät viitsi tehdä edes sitä. Se minusta kuvastaa aika negatiivisesti monen luonnetta. He eivät joko tajua tai välitä ajatella sitä, että toinen on voinut varta varten sovittaa oman ohjelmansa siihen ja odottelee siellä toista sovittuun aikaan ja vielä ehkä puolisen tuntia ylitse ihan aikaansa tosiaan usein tuhlaten, kun ei sitä odottaessa oikein aina osaa mitään järkevää tehdä.

Ei yllättänyt, että taas uusi sadealue lähestyy lännestä.
    Rule #1: Obey The Rules

Ei yllättänyt yhtään etten koko 2h ensilenkin aikana huomannut kiinnittää huomiota onko uudessa pyörässä keulan säädöt kohdillaan, miltä leveämmät kiekot tuntuu jne. Sen verta transsissa tais tulla ajeltua, ettei tuommoisiin pysty keskittymään. No, ehkä 3lla tai 4llä lenkillä jo malttaa. 😃

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Ei yllättänyt, että taas uusi sadealue lähestyy lännestä.
    Ei yllättänyt myöskään se, että säätiedotus meni taas vituralleen, ja tänäänkin pääsi kuivana lenkiltä, vaikka eilen povattiin hirmuista sadetta.

^Säätiedotus on eri asia kuin -ennuste.
    Näyttää olevan on-onen palvelimet kuormassa kun ei meinaa kassalle päästä. Ehkä tänään lootaan kolahtaneella hullut päivät -tyyppisellä meilillä on jtn tekoa asian kanssa.
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jurpo Katso viesti
    Niin; tiedotus on se esitys tahi raportti, jossa ennuste annetaan tiedoksi. Esimerkki: http://ilmatieteenlaitos.fi/saa-ja-meri

[ot] viittaa ylle.
    Näin ne termit sekoittuu, tuolla missä säällä on oikeasti vaikutusta suoritusten onnistumiseen eli esim ilmailupuolella ne on tasan eri asioita.
    Tai oli ainakin silloin 1980 luvulla kun olin lennonjohtoapulaisena :-D
    [/ot]
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

tempokisu Guest

Surullinen Aamukahvi vanhan lehden kanssa

Ja ulkona on sitten kuitenkin ihan eri tilanne kuin mitä ^

Eipä enää yllätä sekään että Aamulehti jälleen myöhässä, ehdin lähteä töihin eikä lehteä ollut vielä 8.30 tullut.

[ot] viittaa ylle.
    Näin ne termit sekoittuu, tuolla missä säällä on oikeasti vaikutusta suoritusten onnistumiseen eli esim ilmailupuolella ne on tasan eri asioita.
    Tai oli ainakin silloin 1980 luvulla kun olin lennonjohtoapulaisena :-D
    [/ot]
    Siellä on varmaan muutakin termistöä, jota ei tavallinen kuolevainen tunne.

tempokisu Guest
    Kas, sataa ropisee taas.

Hyttysten määrä kun pysähdyt metsään.

Karavaanarit, matkailuautot ja muut -20km/h alinopeuden ajajat. Ja kameratolpan kohdalla varmuuden vuoksi vieläkin hitaammin.

Se kuinka unirytmi menee päin persettä kesälomalla.

Miten silmät ei meinaa pysyä auki, kun ei nukkunut hyvin kuin pari hassua tuntia. Tulee hankala (ja pitkä) päivä töissä...

Ylläpito ei kommentoinut haun häviämistä, eikä takaisintuloa. Ei etukäteen, ei sen aikana, eikä edes perästä.

Se ei erityisemmin yllättänyt, että sen kerran, kun aikomuksena on lähteä kokeilemaan maastopyöräilyä numerolappujen kanssa, pitääkin mennä töihin.. Aiemmin nuo hätähommat on ajoittuneet muun kilpailutoiminnan kanssa samaan viikonloppuun. Onnekseni en pystynyt ilmoittautumaan etukäteen, kiitos smartumin.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Yritin tehdä ostoksia kotimaisesta pyöräilyn erikoisliikkeestä. Ei onnistunut: kauppias ei löydä myytävää tuotetta liikkeestään, lupaa soitella, lupaa uudelleen soitella, jne. Saman aikaisesti tuote edelleen myynnissä kaupan verkkosivuilla.

Näinhän ne rahat jatkossakin menevät ulkomaisille kaupoille.
    Rule #1: Obey The Rules

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •