^ niitattu sram-11 pakka paukkuu kun antaa reittä sille kunnolla, tämä useankin pakan kokemuksella..
^ niitattu sram-11 pakka paukkuu kun antaa reittä sille kunnolla, tämä useankin pakan kokemuksella..
Soittivat juuri asiakspalvelusta. Tosissaan tuntuvat asiakkaan tarpeet ottavan. Sain vastaukset kysymyksiini ihan puhelimessaTottakai nykyään asioidaan verkossa mutta piti kokeilla puhelinpalveluakin kun kerran senkin numero sivuilta löytyy.
Ihan hyvän laatuinen asiakaspalvelu Canyonilla on minusta ollut. Asiantuntemus ja palvelualttius varsin hyvät.
Ja täytyy muistaa että ei tästä kauaa ole kun ei ollut Suomen päässä mitään palvelua. Silloinkin tuli ko firman kanssa toimeen aika hyvin.
Olisko jollakulla dudeistilla jäänyt aps-preload adjusteria hyllyyn ja haluais myydä sen?
Aamupäivällä tuli viesti Your order was handed over to our logistics partner &XSITD& earlier today and will be delivered to you within the next few days.
Kylläpä odottavan aika on pitkä... Eilenkin kävin 36,1km.n maantielenkin Nopsa Finnsportilla vm varmaan -82. Keskinopeus kuitenkin 30,5km/h
Voi olla että Duden 4" rengaskin näyttää leveältä tuon Nopsan etusen jälkeenja ai että kun tiet on kolosia!
en pidä tuota parin päivän/ viikon toimitus aikaa minään kun omaa canyonia jouduin oottamaan 4kk
Joo. Sama täällä. Muutamalla viikolla repeili viime vuonna aikataulut. Mutta eihän se ihme ollut, sen verran oli kysyntää että aika pian loppui Dudesta jotkut mallit.
Hyvä ja nopea palvelu oli Suomen Canyonilla. Maanantaina kun laittoi Matkahuollon mukana fillarin Turkuun, oli se jo torstaina korjattuna takaisin Jyväskylässä. Luulen, että moni kivijalkakaan ei pysty tähän aikaan kesästä yhtä nopeaan takuukorjaukseen. Lisäksi palvelu oli ystävällistä ja asiallista puhelimessa. Vielä ei ole tietoa lopullisesta viasta minulle asti tullut, mutta useamman lenkin kokemuksella voin kertoa, että vikaa ei enää ole.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Minkä kokoista ratasta ootte laittanut eteen 1x10 vaihteistolla?
Miten tuon vakio APS keskiön saa auki? Vasemmaasta kammesta kuusiokolo pultti auki ja sen jälkeen?
Vaatiiko jonkun ulosvetäjän vasempaan kampeen ja sen jälkeen kumivasaralla koko keskiö pois?
Vaatii ulosvetäjän ja saattaa olla tiukassa. eteen suosittelen max 30t N/W ratasta, menee vielä uloimmalle pulttikehälle(104bcd) tai sitten ovaali 28t sisemmälle(64bcd) kehälle. tämän huono puoli on se että paksuilla kumeilla 4.7-> saattaa ketju hipoa rengasta pienimmällä vaihteella.
N/W = narrow wide?
Minkälaisella ulosvetäjällä onnistuu? "Normaalin" ulosvetäjän hampaat ei taida mahtua kammen ja rungon väliin..
Uloimmalle rattaalle ajattelin laittaa kun tulossa 4.8 kumit
Oma valintani konversiorattaaksi oli AbsoluteBlack ovaali 26t n/w. On ollut hyvä omaan ajooni, ei lopu mönkimisvaihteet kesken.
Ulosvetäjäksi pitää olla erillinen kammenulosvetäjä joka kiertyy vasemmassa kammessa olevaan kierteeseen. Toisilla kampi irtoaa siististi, toisilla irtoaa kammen kierteet ja sitä myöten kirosanoja. Oman työkaluni ostin xxl:stä, taisi olla Bbb-merkkinen.
No just, eipä kummosta vääntöä vaatinut kun kammen kierteet korkkas ulosvetäjän kanssa, ihmekös toi kun pehmeetä materiaalia ja se kammen kierre osuus hyvä jos 5mm, naurettava
Nooo olisko jatko ehdotuksia millä sen nyt saa auki, melko perseestä kun ratas pitäis vaihtaa![]()
Mä laitoin RF Turbine Cinch:t kun pakon edessä vaihdoin kans kampia. Mulla tosin AB N/W ratas pelkästään kiinni. Aluksi oli 190mm perän akseli, mutta 170mm akselillakin toimii vaikka takana 4,8 Jumbo Jim.
Valitettavasti tää oli lopullinen työkalu saada e.13 kammet irti:
Ehkä jos olis ollu pidempi pinna olis ne saanu jotenkin muutoinkin.
Ride and Smile!
https://youtu.be/iXi71_tF9dE
Kyllä pistää vihaksi kun toisilla ne irtoo noin
Mitähän tuolle keksis
Mä kyllä ihmettelen miten se noin junttaa kiinni.
Fatboyssa oli sama satsi ja tipahti pois joka kerta itsestään kun pultin avasi.
Videolla on erimallinen, sellainen jossa on sisäänrakennettu ulosvetäjä. Silloin juuri ne onnettomat kammen kierteet ei ole ongelmana.
Aiemmin ketjussa oli Markettipyörämiehen kuva lattaraudoista ja pulteista väsätystä ulosvetäjästä. Kiinnittyi siis kammen varteen pidemmältä matkalta ja painoi akselia.
^Sama juttu.
Dude oli kuistilla kun tulin töistä. Vaimo oli kuitannu paketin.
Sain pyörän kasattua ja ehdin 2.5km.n first riden tekemään, ajoasentoa säädettyä. Koko M on kuin 9 koon hanska käteen.
Paineet renkaissa 0.5 ja Blutossa 120bar.
Dude tuntui kevyeltä ja Nopealta (kiitos bluton? ja 4" renkaiden)
Tästä on hyvä jatkaa harrastusta....
Itse olen pitänyt renkaissa 0.6-0.65 barin paineita. 0.5 baria tekee etenemisestä siirtymäpätkillä vähän pompottavaa.
Kevyt ja nopeahan se on. Ero 29-täpäriin on yllättävän pieni.
Nopeuteen taitaa vaikuttaa rungon jäykkyys, geometria ja keveys. Myös rengastus vaikuttaa paljon. Nelituumaiset jumbojimit ovat kesäkäyttöön aivan kelvolliset renkaat. Litkuttamista sisärenkaattomaksi kannattaa harkita.
Mielenkiintoista miten luottamus kasvaa dudea kohtaan kilometri kilometriltä. Ei pysty heti täysiä tykittämään.
Noh toka lenkillä sitten yritin keulia kallion päälle mutta takarengas lipesi ja kaaduin kyljelleen duden kanssa. Sen seurauksena ensimmäiset jäljet perän "vinoputkeen". Mites teidän hiilikuiturungot on säästyneet nirhaumilta? Ja onko sillä väliä?!
Eikö joku Dude-kuski jossain topicissa juuri kaivannut suosituksia jostain toisesta Läskistä Duden kaveriksi, että Dude säästyisi![]()
Kirjanmerkit