Viime vuonna tuli 13k km jossa oli tosin mukana talven maastopyörällä ajot. Nyt vanha maantiepyörä jäi arkiajoon ja Kotarilla ajan vain "oikeat" maantiepyöräilyt kehä-teiden ulkopuolella. Kotariin on kertynyt ensimmäisen kuukauden aikana noin 1k km.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Quick Release takajarruille. Takajarrut, kun sijaitsee hieman eksoottisessa paikassa: https://keyassets.timeincuk.net/insp...atchpole-1.jpg
Kopioidaas tää Antin loistelias valokuva & fillari ja laitetaan perään paljon suttuisempi otos sen isosiskosta. Tää mustarunkoinen on vuoden vanhempi kuin Antilla, mutta vähän hoikemmassa kunnossa se on pysynyt.Kuvassa Powertapin polkimet, mutta yleensä kisakäytössä Eggbeater 11, joiden kera vaaka heilahtaa (RaRa liteskin 2,25") noin 8,8 kg:aan.
![]()
Tuossa on jo jarrulevyt ja takapakkakin melkein pelkkää ilmaa, kun päivä paistaa läpi.
Hänen pyöränsä (video)kuva. Haastattelimme Trans Amiin lähdössä olevaa Markku Leppälää. http://poljento.com/pyoramatka-ameri...-oletko-valmis
Meikäläisen uusin lelu. Ensilenkin jälkeen ei voi muuta kuin hymyillä.
![]()
Ei voi muuta sanoo kuin että hieno on ja varmaan kulkeekin aika nätisti.
Varsinainen monikäyttöpyörä. Toimii väsyneenä, hissinä, tutkimusmatkoilla ja kaikkiin hektisiin hetkiin.
[IMG][/IMG]
Pähee trekki stibellä! Kyä keleppaa ajella ny![]()
Laitetaas samalla kaikki romut esille uuden tulokkaan kanssa (Stache 7). 1,5 vuotta sitten joku varasti uskollisen "roskislöytöni" ja siitä sisuuntuneena päätin hommata ekan kunnon pyörän. CAAD:in ostin käytettynä viime keväänä ja meno maittoi kovasti. Kesällä aloin kuitenkin haaveilemaan läskistä talvea varten ja se tarttuikin jo kesäkuussa mukaan, tällä kertaa paikallisesta kivijalasta uutena. Kivasti se läski meni kesälläkin metsässä ja maastokärpänen puraisi kovaa. Juuri äsken kävin kotiuttamassa uuden kullan. Stäässillä ajettu vasta kaupasta kotio. Saattaa tosin päästä aika pian metsään.
![]()
TransAM ollut alla muutaman kuukauden ja kivaa on ollut. Aluksi tuntui melko hirveltä, mutta totuttelun jälkeen todella näppärä 29-tuumaiseksi. Ja tällä ajoi vaihteellisena mukavasti Messilän enduronkin.
![]()
Härifrån tvättas.
Maantiepyöräni ja kuvasta poiketen kiekot ovat eri nykyään. Paino polkimien ja juomapullotelineiden kanssa 7,66 kg.![]()
Trekkejä täälä on näkynytkin, mutta mielestäni Procaliberia ei ole vielä näkynyt?
Joka tapauksessa nyt olen saanut konfattua omani kisakuntoon ja Laajavuoressa nähdään pääseekö sillä minnekkään.
9.7kg puntari heilahtaa polkimien ja telineiden kanssa. Ei super kevyt, mutta sitäkin nopeampi. IsoSpeedi yhdistettynä XXX -tolppaan tekee satulasta ajon mukavaksi. Muutoin pyörä on mallia jäykkä/tukeva!
Kiitos http://www.cycli.fi/ hienosta pyörästä!
![]()
http://arto-tikkala.blogspot.fi/
Hieno Procaliber. Mitä tuossa satulaputki/yläputki/takahaarukka-risteyksessä tapahtuu?
Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Kyllä vain, uusi plussa-malli kyseessä. Ihan paikallisesta pyöräliikkeestä hommattu, tilasin heti kun reilu viikko sitten tuli markkinoille. 2,8" renkaat tosiaan vakiona, eteen menisi heittämällä 3" nakki, taakse en ole varma. Pitää jossain vaiheessa ihan mielenkiinnosta kokeilla miten isompi rengas mahtuu, ihan hirveästi haarukkaan ei jää varmaan tilaa. Painoa on 12,85kg kuvan kokoonpanolla. Muutoksia alkuperäiseen on ainoastaan yksi eturatas, eri satula ja hissitolppa sekä tubeless-muunnos.
Maantielle
Omat kulkupelit maastoon ja maanteille.
![]()
atn muokkasi tätä : 06.06.2016 at 23.19
Taas oli liikaa rahaa joten maasturi sai reverbin ja 1x10-ratastuksen. Varsinkin ensimmäinen tuntuu ehdottomasti hintansa arvoiselta.
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Heavy Metal will never die!! -
Canyon Endurace CF custom
Mikäs toi juttu on tuon satulan kanssa?
Paljon setbackiä (Probiken Simon bikefitting käyty) jota tuo "nokaton" ISM:n satula korostaa kun keulasta puuttuu senttejä ja perällä niitä on turhaan. Ruma, mutta toimiva ajoasento ja satula. Eikä sitä onneksi ajaessa ite näe.
- Heavy Metal will never die!! -
Canyon Endurace CF custom
Mulla on toi samanlainen Canyonin tolppa krossarissa ja jos en ihan väärin muista, niin setback on tapissaan peräti 35mm... Satulakiskot vielä siihen päälle niin taakse kuin saa. Sanoisin että noin äärimmäisyyksiin menevillä säädöillä ei ehkä aivan kaikki ole lähtötilanteessa kohdallaan. Jotakin on yritetty kompensoida.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Siinä on muutaman satasan säästön tulos, kun on pyörän ostanut ilman koeajoa.
Käännä tolppa ympäri niin näyttää edes vähemmän häröltä
Kirjanmerkit