Oisko tänään poohkaa ruluilla viiden aikoihkn vai pukkaako esteitä.
Oisko tänään poohkaa ruluilla viiden aikoihkn vai pukkaako esteitä.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
En piäse. Oon reissussa. Joudun perumaan sunnuntainkin.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Mieki taisan asfaltille lähteä kun nii aarinkoki paistaa, ens kerrtaa
Muakin vois kimppa lenkit kiinnostaa jos ajat natsaa.. ja mistä lähtö + vauhti ? =?![]()
Maastoa ajeltu keskiviikkoisin, vauhti maltillista - tai vähän kovempoo. Lähtöpaikka ja aika yleensä joka kerta eri, maantielle harvemmin porukkalenkkejä mutta kyllä se 1-5 kertaa kesässään tulee sinnekkin suunnattua, vauhti 30km/h molemmin puolin.
Tirsintarsin kyydityksestä ja tahkolle menon aikatauluista en osaa sanoa, mie meinasin kihnuuttoo läskillä pelipaikoille, tai ns peli vielä hieman auki. Kaik käy
Mulle käy sunnuntaina kans jotta männään pöyrillä pelipaikoille. Eihän se oo kuin 30min sivu lissee. Takas tullessa voi jopa olla hauskoo, kun Kyrdis on ensin tappana minut Kinahmin nousuihin ja sitten tullaan maantielaitaa 30km/h keskarilla lussu paineilla. I like!
Voin minä lähtee myös Hiluxsilla, jos joku ja jonkun pyörä tarvii kyytiä. Ihan miten Herrasväki haluaa? Huuvelkee tiällä haluja ja toiveita.
Ja eikö yritetä aamustapäivin lähtee.
näin on. Semmonen 47km/h kun ajaa vetomies siirtymän ensiksi ja siihen päälle vähän maastokapuamista jos vielä maittaa niin voisi länsirannan kautta kotio. Kaikilla on siis varmaan moottoripyöräkortti ja endurot jo hommattuna
Tää alkaa olla jo tapa.
Pushing the rope.
Köyttä työntäen..
Tuo näyttää kyllä aika surulliselta tuo kumi... Osanottoni![]()
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
No nyt on kyllä huonoo tuuria! Voisit kokeilla tuollaista käänteisteoriata, lähde lenkille tyhjällä kumilla josko se lenkin aikaa täyttys ja kotia tullessa ois ilomoo renkulassa.
Tuota minä inhosin kapeissa maastorenkaissa. Jos oli jotkut nopeat puolislicksit, niin jos lähti vajaalla kumilla jolla olisi ollut mukava ajaa niin aina sisurit kappaleena. Eli aja kovalla kumilla millä epämukava ajaa ja hyppii kivikossa ja juurakossa sinne tänne.
Litkutus vois auttaa tai sitten ei.
Minä katoin että Peikko ajelee vähän matalilla paineilla...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Joo. Ei kai auta kuin laittaa painetta enemmän kuljettajan massan perusteella ja polkea enemmän putkelta..
Pushing the rope.
Köyttä työntäen..
Joo. Ei kai auta kuin laittaa painetta enemmän kuljettajan massan perusteella ja polkea enemmän putkelta..
Pushing the rope.
Köyttä työntäen..
Peikon pelottavaa esimerkkiä katsoen pitää pakata litkut Mykaa varten reppuun... Tänään pitää käydä koeponnistamassa (vihdoin) saiko Rtech sen keulan kuntoon. Kaikki pyörät ovat saaneet lepuuttaa kumejaan, kun kuski taistelee vuoristorataa laskettelevan flunssan kanssa.
Ei kellään sattua olemaan ylimäärästä vannetta maantiepyörään?
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Käytettyä löytyy, kunto ei päätä huimaa ja vapautuu vasta ensi viikon aikana, ehkä...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Noni, aikaehdotuksia huomiselle, näyttää hieman siltä että märkää saattaa maastossa olla mutta sehän lisää vain hauskuuskerrointa. Onko klo 10 liian aikainen piazzalla, mielellää ei hirvesti aikaisemmin kun mää meinasin siirtyä salsaillen. Ehdotuksia kuunnellaan.
Kello kymmenen sopii mainiosti ainaskin mulle. Haluatko Salsailla Piazzalle asti vai kokonnutaanko kalkki ruukin huoltoon? Ja Tirsintarsin pääsee mun kyydillä.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Mie aattelin että oisko startti piazzalta nii reitin kuva tulis tirsintarsille ihan selvimmäks, että kuinka coi alusta asti vetää täysiivä!
Ok. Käy.
Onko kenellekään tuttu? Sisältötietoja vastaan voi hakea pois
Pushing the rope.
Köyttä työntäen..
Pushing the rope.
Köyttä työntäen..
Terveiset Tahkolta.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Onnellinen omistaja löytyikin Tahko MTB reitin varrelta vielä lenkin aikana.
Pushing the rope.
Köyttä työntäen..
Kotona ja vielä hengissä, se on siinä ja siinä kestääkö selkä tuota rytyytystä täyttämatkaa. Kiitoksia ajotovereille! Kovaa ne meni niin että ihan pisti heikottamaan.
Kyllä pittää ihmetellä miten mulle on siunaantunu nuin kovatasosta lenkki seuraa. Ihan pistää heikottamaan kun ajattelee. Kyllä kaverit oli tänään taas niin kovalla jalalla ja asenteella liikenteessä jotta ei voi kun hattua nostaa. Kyrdis veteli 150km Läskillä ja veteli puolivälissä Tahkon 60km. 3h 45min. Ja ensikertalainen Tahkolla Tirsintarsin veteli lenkin kuin vanhat Tahkon kiertävät. Ja runttasi ylämäet ajamalla ja kovalla vauhdilla. Ei voi kun ottoo hattua päästä ja kumartaa syvään. Kiitos taas seurasta ja lenkistä.
Kirjanmerkit