Alkujaan tämän lähetti
OJ
Jos rasvan osuus 300 watilla lisääntyy alle 10 prosentista yli 30 prosenttiin kolmen kuukauden ruokavalion muutoksella, niin mun mielestä toi on varsin huomattava suorituskyvyn parannus, jos siis puhutaan kestävyyspyöräilystä. Harvalla on resursseja treenata kroppansa käyttämään rasvaa millään 5-8 tunnin paastolenkkeilyllä ainakaan kovin usein, eli ruokavaliolla auttaminen voi olla ihan paikallaan.
Itse suhtaudun valitettavan skeptisesti kaikkiin yhden ihmisen tekemisiin ja omiin tutkimuksiin... Lähtökohtaisesti jos perusruokavalio on kunnossa, sillä päästään jo todella pitkälle. Kikkailuihin pitää olla hyvä peruste tai terveydellinen syy. Omissa kokeiluissa voi olla se vaara, että aiheutetaan ylirasitustila, lihaskatoa kiihdyttävä tila, tms. Joka syö sitä pitkään hankittua kuntoa ja voimaa. Itse uskon vain niihin tutkimustuloksiin, jotka tehdään isolla otannalla ja todennetuilla metodeilla, ja niitä tekevät henkilöt, jotka ovat asiantuntijojoita niin tutkimuksen teossa, kuin tutkimuksen kohteena olevasta aiheesta.
Eli viestini sisältö, maalaisjärkeä ei saa unohtaa, säännöllisellä ja monipuolisella perusruokavaliolla + lisäravinteita tarvittaessa päästään jo todella pitkälle.
”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”
Kirjanmerkit