Mä olen saanut sellaisen käsityksen, että rasvaa palaa aina suurinpiirtein saman verran. Kovaa ajettaessa sen lisäksi menee tietty hiilaria ja suhde kääntyy reilusti hiilarivoittoiseksi, mutta ei se rasvan käyttö energiana lakkaa siihen, kun sokereita tehokkaasti pilkkova hormonitoiminta lähtee käyntiin. Molemmat prosessit siellä pyörivät. PK-touhuissa se hiilareiden tehokas käyttö ei vaan lähde tulille ja siksi puhutaan siitä ajamisesta rasvalla. Periaatteessa noi "rasvanpolttajat" ovat kaiketi saanet nostettua sitä kynnystä, milloin se hormonitoiminta lähtee käyntiin. Voisihan sitä rasvaa tankata lenkin alla, mutta onko sitten sama asia kuin kehoon varastoitunut rasva. Mä vähän epäilen, että ei.

Mä olen tällä hetkellä siinä tilanteessa, että PK lenkillä saan tehdä hommia jaloilla jo yllättävän paljon. Siitä tulee omalla tavalla aika raskasta ja olis kiusaus siirtyä mukavuusaluelle ajamaan kovempaa ja mättää sitten vaan niitä hiilareita lenkin aikana. Kovempaa ajaessa tulee lenkistä enemmän intervallia, kun taas PK-lenkillä se meno on tappavan tasaista vääntöä sykemittaria seuraten. Tässä on kyllä saanut oppia sen, että keskisykettä valheellisempaa tietoa ei varmaan ole lenkin rasittavuuden suhteen. Näin ainakin omalla kohdalla.

Ehkä kultainen keskitie olisi pitää huoli päivittäisen rasvamäärän saamisesta laadukkaassa muodossa. Mä olen jo ottanut tavaksi vetäistä vähän peanutbutteria aamulla ja illalla. Siis sellaista ei palmuöljyyn tehtyä, jossa on paljon oikeasti hyviä rasvoja. Se on törkeän hyvää Eipä toi nyt mikään terveystuote ole, mutta saa ainakin ne rasvat näppärästi ja kuittaantuu siinä makean nälkäkin

http://ilovepeanutbutter.com/collect...ts/crunch-time

Sent from my SM-T315 using Tapatalk