^Missä tämä on?
^Missä tämä on?
Jyväskylän Keltinmäessä
Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla
For all cycles of life - www.polebicycles.com
Pitääpä etsiä mesta.
Edit: ollaan ilmeisesti eilen menty aikajanalla aika lähekkäin junaradanvartta köhniöllä.
Onko Taigan runkotoimitusten päivämäärä yhtään tarkentunut arvioidusta "maaliskuusta"
Maaliskuu? En tiedä olenko jossain välissä puhunut läpiä päähäni, mutta sivuillamme on May = toukokuu.
Katsoppas pirua, jostain lukihäiriöisenä sain tuon maaliskuun päähäni, kyllähän sivuilla selvästi lukee tuo toukokuu
Otan tunkkini ja lähden...
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Kesäsetup 1, MCarbon kiekoin Specialized Fast Trak fat kumein, 12,5kg
Kesäsetup 2, DTSwiss kiekoin Bontrager Barbegazi kumein 13,3kg
Palauttanen Bluton paikalleen jossainkohtaa, jolloin paino lisääntyy ~700g..
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Hienot on setupit! Lisäpisteet tosta normikeulasta vs mikkihiiren koiran mukaan nimetty vieterikeula.
Kyllä kun tässä hiukankin perehtyy läskitarjontaan Fatboyn korvaajaksi niin Taiga on kokolailla vahvoilla.
Koko setupia kun miettii, niin 2500euron hintalappu ei tunnu ihan kohtuuttomalta.
+Voimansiirto laadukas
+Kiekot
+Navat
+Tukeva runko(tämä oletuksella)
+Geometria(pikaisesti kokeiltuna)
+Mahtuu isommatkin kumit.
+Läpiakselit, ei mitään rimpuloita.
+Kiinnityspisteitä rungossa kivasti
+Kotimainen, vieläpä omalta paikkakunnalta
-Voisi olla bikebuilder saitilla tuollekin, mahdollisuus speksailla.
En oikein negatiivista keksi. Joku ilonpilaaja saa keksiä?![]()
Kyllä tuo keltainen väri estää ostamasta tuota, muuten samaa mieltä kuin edellinen.
Täällähän on yllättävän positiivinen vire keskustelussa
Voidaan vielä päivittää ennakoita titaaniksi. Piirrustukset ovat vielä tekeillä, koska vääntö muutamasta jutusta on kesken. Hintatietoja voi kysellä Polen mailista. Mikäli laajempaa kiinnostusta löytyy, voimme tehdä jopa sarjan.
Kuis isot kumekset tuotantopeliin sopii?![]()
Ehken miinuspuolelle voisi kyllä lisätä värivaihtoehtojen puutteen.Toki pointtinsa keltaisellakin.
Eihän keltaisen lisäksi tietty tarvita kuin musta. Oikeastaan ei tarvita muuta kuin musta.
Toki mä en sitä pyörää ihaile kun ajan, joten oikeastaan sama minkä värinen se on.![]()
Muistanko oikeen että onhan tässä langassa pitkäst chainstaystä väännetty aiemminkin?
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Nykyiselläänkin jo läskipyörässä "jalat leveällä" polkeminen vaatii vähän tottumista normipyörän jälkeen ja jos kampia vielä huomattavasti lisää levitetään niin alkaa varmasti tulla hankaluuksia. Nilkat ja polvet voi alkaa rasittua. Tietysti tämä on yksilöllistä.
Olikos noihin tuotanto malleihin tulossa koko/mitta muutoksia verrattuna "koe ajettuihin protoihin"?
Huhut kertoo että proto M olisinkin tuotanto S tai jotakin sellaista?
Ja olikos "tuotanto" S kokoa jossain päin testattavana?
Huhu pitää paikkansa. Eerolla oleva M-koko on tuotannossa S-koko. Oleellista tässä on se, että ohjainkannatin muuttuu 60mm -> 35mm. Eeron pyörän satulasta tankoon mitta on siis lähes sama kuin tuotannossa.
Reachin pituuden muutos vaikuttaa lähinnä seisaaltaan ajettavuuteen ja akselivälin kasvuun.
Meillä Jyväskylässä koeajetut pyörät ovat siis jo tuotantomitoilla XS ja M. Eeron pyörästä saa tehtyä siis 35mm stemmillä tuotannon S-koon.
Ne oli ne em. Polen showroomin pyörät.
Kirjanmerkit