GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 108 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 58 98 106 107 108 109 110 118 158 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.211 - 3.240 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #3211

    Tossa olis white 3 pron orkkis ja on one og. Hiukan tuntu og kaposelta mutta katotaan ku pääsee mettään.

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

  2. #3212
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Okei.
    Eli ei tarvii kiristää vissiin ku sen verran et välys häviää eli sormivoimin varovasti ja kammet pyörii nätisti nii se on siinä?
    Juuri näin.

  3. #3213
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ytte07 Katso viesti
    Mulla ei ole. Enkä mielestäni ole sieltä irroittaessa mitään hukannut.

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
    Kiitos tiedosta, ei muuta kuin kovaa ajoa pääsiäisenä.

  4. #3214
    No niin, nyt levis 2fat liten takajarru:jarrukahva painui pohjaan lenkille lähtiessä.Pumppailemalla toimi aina jonkin aikaa,joten lenkin sai ajettua.Kotona sitten etsimään vikaa,joka löytyi jarrukahvan päästä:vuotaa jarrunestettä kahvan männän juuresta.Kyseessä siis liten originaali shimano br-m355.1,5 vuotta sitten ostettu pyörä uutena.Eikös shimanon osilla ole 2 vuoden takuu ? Miten on muilla ko.jarrut pelittäneet ?
    CC-Ryder muokkasi tätä : 25.03.2016 at 19.15 Syy: typo
    Cold Sweat!

  5. #3215
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    ^ Vaihtaisin paremmat jarrut jos vaikka takuuseen saisikin uudet. Ei tollaselta 40€:n jarrusetiltä kovin paljoo kummosempaa kestoikää voi odottaakkaan.

  6. #3216
    Kyllä niissä pitäisi olla 2v takuu. Uusia vaatimaan ja sitten paremmat whiteen tilalle esim slx... Voihan noi laittaa vaikka johonkin hybridiin kiinni.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

  7. #3217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
    Kyllä niissä pitäisi olla 2v takuu. Uusia vaatimaan ja sitten paremmat whiteen tilalle esim slx... Voihan noi laittaa vaikka johonkin hybridiin kiinni.
    Jees näin teen ja paremmiksi jarruiksi avid bb7 shimano deore xt jarrukahvoilla ja jagwiren laatu vaijerikuorilla.
    Cold Sweat!

  8. #3218
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CC-Ryder Katso viesti
    Jees näin teen ja paremmiksi jarruiksi avid bb7 shimano deore xt jarrukahvoilla ja jagwiren laatu vaijerikuorilla.
    Miksi mekaaniset?

  9. #3219
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    Mä oon Fat1 Prolla pärjännyt "huonoilla" jarruilla vallankin hyvin sen jälkeen kun vaihdoin orginaalien ulvovien/parkuvien palojen tilalle alle 10 €/pari maksavat Marwin palat, jotka löytyivät lähimmästä Prismasta 😉
    Ei aikomusta sen paremmin "speksata" kuin "päivittääkään" tämän enempää😂

  10. #3220
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Pistäkääs kuvia noista aikaiemmista FAT 1 ja FAT 2 sukupolven pyöristä, tahtois nähdä miltä ovat aikaisemmin näyttäneet aikaisemmin.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  11. #3221
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    ^ Fat2 Liteä on ollut viime aikoina taas jostain ihmeen syystä myynnissä äksäksällässä. Varastojen metsästäjät ileisesti tehneet löydön jostain hylätyltä teollisuusalueelta 😂
    Fat1/2 Pro (josta kyllä siitäkin on foorumilla kuvia) ei poikkea ulkonäöllisesti Litestä oikeastaan muutoin kuin keltaisilla vaijerien kuorillaan. Omani (kuten monen muun) paksu on plastidipattu eli "komea" mustavalkee väritys ei ole enää nähtävissä. Runkosettinähän tuota Fat2 Pro:ta on myynnissä eli siinä orkkisväritys nähtävissä.

  12. #3222
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^ Fat2 Liteä on ollut viime aikoina taas jostain ihmeen syystä myynnissä äksäksällässä.
    Oliskos se 500€ vehje?
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  13. #3223
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    ^ Juurikin se 😀

  14. #3224
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    Onko joku muukin saanut särjettyä takapakan sramin 11x vaihteistosta, vai olenko ainut jolla hampaita on lähtenyt kävelemään talven ajoilla? Rupesin katsomaan tarkemmin mikä on kun ei pienin takaratas toimi kunnolla, niin huomasin että siitä ja keskimmäisestä on murtunut muutama hammas hangelle...vttu. Onneks on niin halpaakin.. Menisköhän takuun piikkiin jos ei muutamaa ajokuukautta kestä hampaat (kesää kauhulla odotellessa). Sramin pakka maksaa kuitenkin jotain 150€

  15. #3225
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Kyllä pitäis takuuseen mennä eikä ole eka GX:n pakka kun hajoaa. Noihan on jostain kaljatölkistä tai muusta romuraudasta tehty. X1:stä ylöspäin akaa saamaan toimivaa pakkaa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  16. #3226
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    ^ Tuskin menee takuuseen. Sanovat vaan kylmästi, että "normaalia kulumista" tai "olet tainnut runtata putkelta" 😂

  17. #3227
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti msb Katso viesti
    Miksi mekaaniset?
    Avid bb7+xt jarrukahva(BL-M770)+jagwire mountain pro vaijerisarja on ollut käytössä jo 4-v 29er fillarissani.Tehoa ja tuntumaa löytyy enemmän kuin näissä halpis shimanoissa ja ennen kaikkea toimintavarmuus on erinomaisen hyvä.Läskillä tulee ajettua myös kovemmilla talvipakkasilla,joista taas ei nää nestelevarit(varsinkaan shimanot), tunnu oikein tykkäävän.
    CC-Ryder muokkasi tätä : 26.03.2016 at 17.48 Syy: typo
    Cold Sweat!

  18. #3228
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    lohja
    Viestit
    63
    Auttakaas tyhmää taas. Ostin pyörään Sigman 800 mittarin enkä keksi noille antureille sellasta paikkaa että se max 5mm väli toteutuisi. Eli siis onko sillä anturin välillä mitään merkitystä?

  19. #3229
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    On sillä se merkitys että anturi ei ota pinnamagneetista signaalia eikä toimi. Laita haarukan ja sen anturin väliin jotain (kumia tms) että se menee lähemmäksi magneettia. Kuminauhahan venyy haarukan ympärillä kuitenkin..

  20. #3230
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kotirotta Katso viesti
    Auttakaas tyhmää taas. Ostin pyörään Sigman 800 mittarin enkä keksi noille antureille sellasta paikkaa että se max 5mm väli toteutuisi. Eli siis onko sillä anturin välillä mitään merkitystä?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    On sillä se merkitys että anturi ei ota pinnamagneetista signaalia eikä toimi. Laita haarukan ja sen anturin väliin jotain (kumia tms) että se menee lähemmäksi magneettia. Kuminauhahan venyy haarukan ympärillä kuitenkin..
    Duunasin joskus reilu vuosi sitten maasturin vanhasta ulkokumista tuollaisten lisäosan etuhaarukkaan. Eli pieniä paloja etuhaarukan sisäpuolelle niin paljon, että tuo 5mm väli toteutuu. Nippusiteillä epämääräisesti kiinni ja vastaanotin jotenkin siihen. Oli niin helvetin epämääräinen ja ruma viritelmä, että ostin ajotietokoneen sittemmin. Eturengastakaan ei saanut pois helposti kun tuon väsäsi eikä tuota todellakaan otettu veke välillä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  21. #3231
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    Paras systeemihän se on tietysti gps tankoon tai ranteeseen niin ei tartee kikkailla. Itelläni joku suunnon ambiteista..melko huoleton peli sekin ja saa muutakin ulos kun nopeuden ja matkan. Mutta jos haluaa viritellä eikä ole tarvis usein rengasta irroitella, niin samakai se...

  22. #3232
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    lohja
    Viestit
    63
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Paras systeemihän se on tietysti gps tankoon tai ranteeseen niin ei tartee kikkailla. Itelläni joku suunnon ambiteista..melko huoleton peli sekin ja saa muutakin ulos kun nopeuden ja matkan. Mutta jos haluaa viritellä eikä ole tarvis usein rengasta irroitella, niin samakai se...
    Toi on kyllä totta. Budjetti ei vaan anna periksi ostaa parempaa. Tarvittaessa on kyllä käytössä vanha sykemittari ja sport tracker. Tää vekotin tulee lähinnä vaan hetkellisen nopeuden tarkkailuun

  23. #3233
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^ Tuskin menee takuuseen. Sanovat vaan kylmästi, että "normaalia kulumista" tai "olet tainnut runtata putkelta" ��
    Kannattaa ottaa suoraan Sramin maahantuojaan yhteyttä jos alkavat siellä XXL:ssä vittuilemaan.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  24. #3234
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Paras systeemihän se on tietysti gps tankoon tai ranteeseen niin ei tartee kikkailla. Itelläni joku suunnon ambiteista..melko huoleton peli sekin ja saa muutakin ulos kun nopeuden ja matkan. Mutta jos haluaa viritellä eikä ole tarvis usein rengasta irroitella, niin samakai se...
    Ite oon tykästynyt Cat Eyen langattomiin mittareihin. Anturi on niin leveä, että 5mm välin saa helposti pyörään kuin pyörään ja anturi on helppo kääntää sivuun rengasta irroitettaessa. Työmatkafillarin Sigman anturin alla on kumin pala mullakin.

  25. #3235
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Lempäälä
    Viestit
    121
    Kevät kun alkaa puskea päälle niin rassasin Liten läpi ja vaihdoin JJ:t XL:n tilalle. 1kg lähti pyörän painosta tuolla muutoksella.
    Testilenkin perusteella Jimit on pirun hyvät kumit. Lunta löytyi vielä vähän pelloilta ja pito niillä oli ihan ok lumella ja asfaltilla rullaa todella hyvin verrattuna orkkiksiin ja XL:n. Nämä minulla olevan oli ne JJ 4" LS versiot.

    Mutta kikkailu päättyi kuten yleensä eli linkutettiin kotiin

    Eh?

  26. #3236
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    lohja
    Viestit
    63
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mla Katso viesti
    Kevät kun alkaa puskea päälle niin rassasin Liten läpi ja vaihdoin JJ:t XL:n tilalle. 1kg lähti pyörän painosta tuolla muutoksella.
    Testilenkin perusteella Jimit on pirun hyvät kumit. Lunta löytyi vielä vähän pelloilta ja pito niillä oli ihan ok lumella ja asfaltilla rullaa todella hyvin verrattuna orkkiksiin ja XL:n. Nämä minulla olevan oli ne JJ 4" LS versiot.

    Mutta kikkailu päättyi kuten yleensä eli linkutettiin kotiin

    Itelle ostin käytettynä samat kumit ja kyllä on ero kuin yöllä ja päivällä. Mutta silti pakko kysyä että mitä sä oot tehnyt ennen tota kuvan ottoa?

  27. #3237
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Lempäälä
    Viestit
    121
    Ajelin 40km/h mäkeä alas kun iski sepeli:

    Eh?

  28. #3238
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Lempäälä
    Viestit
    121
    10min nopeutui työmatka JJ:t paikattuna alla, vaikka vielä on 10min siitä mitä kesällä sai poljettua orkkiksilla, mutta ei tuolla sorassa uskalla lujempaa ajaa tällä hetkellä

    Vaihteetkin tuntuu taas uusilta. En tiedä mitä ihmettä saan kerättyä rissoihin - jotain narua siellä oli taas kun ne purki. Nuo narut alkaa vaikuttaa vaihtamiseen aika rajusti, kun rissat vaappuu ja harraa vastaan.
    En ole saanut cc:ssä tai maantiepyörässä samaa ilmiötä aikaiseksi - pl. Ultremoja käyttäessä niiden nyörejä joskus kertyi taka-akselille cc:ssä, mutta ei nyt vaihtajan rissoihin.
    No pitää useammin nuo purkaa - helppo hommahan se on.

    Niin joku 4000km on täynnä tuolla omalla Litellä (sain sen 08/2015) ja muut osat toimivat - vaijerit vaihdoin parempiin talvella ja rissoja rassasin toisesta vaihtajasta kun yhden laakeri oli oudossa kunnossa ilmeisesti noiden lankojen vuoksi.

    Niin Snowshoe XL:n nastojen vaihtorumba lakkasi kun takarenkaasta on nyt lähes kaikki nastat keskeltä kulutuspintaa vaihdettu Schwalben nastoihin. Ne tuntuvat kestävän. Kannattanee tilata nuo XL:t ilman nastoja ja nastoittaa ne Schwalben nastoilla. Tulee halvemmaksi
    Eh?

  29. #3239
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mla Katso viesti
    10min nopeutui työmatka JJ:t paikattuna alla, vaikka vielä on 10min siitä mitä kesällä sai poljettua orkkiksilla, mutta ei tuolla sorassa uskalla lujempaa ajaa tällä hetkellä

    Vaihteetkin tuntuu taas uusilta. En tiedä mitä ihmettä saan kerättyä rissoihin - jotain narua siellä oli taas kun ne purki. Nuo narut alkaa vaikuttaa vaihtamiseen aika rajusti, kun rissat vaappuu ja harraa vastaan.
    En ole saanut cc:ssä tai maantiepyörässä samaa ilmiötä aikaiseksi - pl. Ultremoja käyttäessä niiden nyörejä joskus kertyi taka-akselille cc:ssä, mutta ei nyt vaihtajan rissoihin.
    No pitää useammin nuo purkaa - helppo hommahan se on.

    Niin joku 4000km on täynnä tuolla omalla Litellä (sain sen 08/2015) ja muut osat toimivat - vaijerit vaihdoin parempiin talvella ja rissoja rassasin toisesta vaihtajasta kun yhden laakeri oli oudossa kunnossa ilmeisesti noiden lankojen vuoksi.

    Niin Snowshoe XL:n nastojen vaihtorumba lakkasi kun takarenkaasta on nyt lähes kaikki nastat keskeltä kulutuspintaa vaihdettu Schwalben nastoihin. Ne tuntuvat kestävän. Kannattanee tilata nuo XL:t ilman nastoja ja nastoittaa ne Schwalben nastoilla. Tulee halvemmaksi
    Pakko udella että mitkä vaijerit laitoit?
    Tietää sitten itekkii laittaa paremmat ku vaijerin vaihto tulee kohalle.

  30. #3240
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    314
    onko edelliset renkaat missä kunnossa ettei narut olis renkaasta lähtöisin

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •