^ Mulla Fat2 Pron runko OK. Ai niin, tilasin sen (siis pelkän rungon) vasta äsken ja se on vielä odottamassa tekniikan luovuttajan ilmaantumista tuolla varastossa. Virheetön siis
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Mikä on 2fat liten eturenkaalle maksimileveys?
Edit: Nyt vasta katsoin ylläolevan kuvan murtumasta. Enpäs taidakaan uskaltaa hankkia ko. pyörää![]()
Ei voi ostaa mitään... Hiilarirungotkin räjähtää. Googlaa vaikka busted carbon
Kertokaas nyt kokeneemmat et mahtuuko jj 4.8 hyvin pyörimään 3 prossa? Olen suunnittelemassa kumien vaihtoa ja nyt pähkäillen et otanko jj 4.0 vai 4.8??
2 fat pro kävin ajamassa lenkin hyvin pelassiinä ajaessa tuli mieleeni etteihän pyörässä ole 2 vuoden aikana hajonnut mitään .kaikki kestänny eli hyvä peli ja kaikki pelaa jarrut vaihteet ynm. ainoo on ollut toi vapaarattaan toiminta häiriö mikä tuli vasaralla korjattua noin 2 sekunnissa. asiakas palveluun pitäs kiinittää vaan enemmin huomiota siellä XXL:ssä jos soitan en kaipaa vittuilua ja syylistämistä vaan vastauksia
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
^ Ootko varma, ettå runko ei ole sulle liian pieni ?
Harvemmin nimittäin kaivataan pidempää stemmiä, lyhyempää ja/tai jyrkemmillä asteilla kylläkin 😉
P.S Eikä stemmin tarvitse tietenkään olla Walcon oma,,, Vai haluatko nimenomaan, että siinä lukee "White"
Olen 177cm ja runko on M. Eli kaikkien tilastojen yms mittauksen suhteen rungon ei pitäisi olla minulle pieni. Olen ajanut tavallisella Giant maastopyörällä joka on L (48cm), joten voi olla että olen jotenkin tottunut leveämpään/pidempään asentoon. Epäilin hetken itsekin tätä, mutta kyllä se M-koko pitäisi olla mulle sopiva.
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
^^ Makuasioitahan nämä ovat. Mulla Fat1 Pro, runko M ja minä 178 cm.
Ja just tänään kun ajoin taas paksulla useamman Spessun Crosstraililla ajetun pidemmän pikitielenkin jälkeen ajattelin, että kyllä tähän piruvie pitää ensitilassa vaihtaa ainakin lyhyempi, ehkä myös jyrkempi stemmi 😂
Joo, siis mulla on nyt Giantin jälkeen, Whitessa asento lyhyeempi joka painaa käsiin. Minun ei ole enää luontevaa pitää käsillä ohjaustangosta kokonaan kiinni (niin, että sormet menee kokonaan ympäri), vaan lepuutan käsiä kämmenien varassa ohjaustangossa. Kaveri taas sanoo, että olen tottunut liian pystyyn ajoasentoon, enkä niin urheilulliseen kuten pitäisi...
Jeps, ainahan sitä voi Giantista lainata osia, pehmeämpi satula on jo viety![]()
Hyvä teoria! Tuollaista vauriota on kovin vaikea muullakan selitttää.
2Fat litessä on adapteri ja pro mallissa on oikean kokoinen tolppa.
Olikos näissä 3litessä keskiö hollowtech mallia vai jokin muu?
Mietin vaa tota keskiön välyksen poisto et paljon sitä pitää kiristää?
Ei ole hollowtech, mutta samalla tavalla se kiristetään.
Okei.
Eli ei tarvii kiristää vissiin ku sen verran et välys häviää eli sormivoimin varovasti ja kammet pyörii nätisti nii se on siinä?
Tervehdys. Ostin tuossa pro 3 :en ja jouduin kaupan pihalla ottamaan etupyörän irti, jotta fillari mahtui autoon. Kotona rupesin katselemaan, että taka-akselin pikalinkun alla on prikka (lienee muovia tai alumiinia) jossa on kouru ts. ura pikalinkulle ja etuakselissa sellaista ei ollut kun kasasin pyörän. Viitsisikö joku katsoa omasta pyörästään, kuuluuko sinne sellainen ja onnistuinko jo tiputtamaan sen alusprikan hukanteille pimeässä. Etukäteen kiittäen JJA.
Eturengas on läpiakselilla kinni haarukassa. Takana normi pikalinkku.
Kiitos vastauksesta, mutta se ei kerro nyt amatöörille että kuuluuko etuakselin linkkuvivun alle tommonen prikka, jossa on puolipyöreä leikkaus linkulle.
Mulla ei ole. Enkä mielestäni ole sieltä irroittaessa mitään hukannut.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit