GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 107 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 57 97 105 106 107 108 109 117 157 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.181 - 3.210 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zmyrsky Katso viesti
    Tässäpä tämä kuva... yli 3K kilometriä tuo runko kesti...
    Materiaali/valmistusvika.Takuun piikkiin menee kyllä toi.(Menee katsomaan omaa 2fat liten runkoo...oma ok toistaiseksi).
    Cold Sweat!

^ Mulla Fat2 Pron runko OK. Ai niin, tilasin sen (siis pelkän rungon) vasta äsken ja se on vielä odottamassa tekniikan luovuttajan ilmaantumista tuolla varastossa. Virheetön siis

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Mikä on 2fat liten eturenkaalle maksimileveys?

Edit: Nyt vasta katsoin ylläolevan kuvan murtumasta. Enpäs taidakaan uskaltaa hankkia ko. pyörää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Pro malli tarjouksessa 999€
    Missä proota 999e? Ei ainakaan verkkokaupassa näkynyt?
    Minulla on yksinkertaiset mieltymykset, tyydyn aina vain parhaimpaan!

Ei voi ostaa mitään... Hiilarirungotkin räjähtää. Googlaa vaikka busted carbon

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sskkll Katso viesti
    Missä proota 999e? Ei ainakaan verkkokaupassa näkynyt?
    Ei enää missään, se oli näitä päivän pikatarjouksia. Kannattaa tilata se uutiskirje, niin tulee suoraan mailiin ja ehtii reagoida.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TemMeke Katso viesti
    Ei enää missään, se oli näitä päivän pikatarjouksia. Kannattaa tilata se uutiskirje, niin tulee suoraan mailiin ja ehtii reagoida.
    Voi rähmä, ostin viikko sitten proon ja olisin nyt saanut hintatakuuna rahaa takaisin.. Nyt on uutiskirje tilattu
    Minulla on yksinkertaiset mieltymykset, tyydyn aina vain parhaimpaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pmj Katso viesti
    Mikä on 2fat liten eturenkaalle maksimileveys?

Edit: Nyt vasta katsoin ylläolevan kuvan murtumasta. Enpäs taidakaan uskaltaa hankkia ko. pyörää
    Ei tuolla perusteella kannata missään tapauksessa ostamatta jättää. Vaikka omalle kohdalle viallinen runko sattuikin, niin edelleen pidän XXL:n läskin hinta/laatu suhdetta erinomaisena. Jos näissä olisi "perävalotakuu" niin sitten kyllä miettisin kahteen kertaan...

Kertokaas nyt kokeneemmat et mahtuuko jj 4.8 hyvin pyörimään 3 prossa? Olen suunnittelemassa kumien vaihtoa ja nyt pähkäillen et otanko jj 4.0 vai 4.8??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti milan1 Katso viesti
    Kertokaas nyt kokeneemmat et mahtuuko jj 4.8 hyvin pyörimään 3 prossa? Olen suunnittelemassa kumien vaihtoa ja nyt pähkäillen et otanko jj 4.0 vai 4.8??
    Ainakin 3fat litessä mulla pyörii jj 4.8 edessä ja takana. Takana on aika hilkulla mutta en ole huomannut että olisi raapinut chainstayn putkia.

2 fat pro kävin ajamassa lenkin hyvin pelas siinä ajaessa tuli mieleeni etteihän pyörässä ole 2 vuoden aikana hajonnut mitään .kaikki kestänny eli hyvä peli ja kaikki pelaa jarrut vaihteet ynm. ainoo on ollut toi vapaarattaan toiminta häiriö mikä tuli vasaralla korjattua noin 2 sekunnissa. asiakas palveluun pitäs kiinittää vaan enemmin huomiota siellä XXL:ssä jos soitan en kaipaa vittuilua ja syylistämistä vaan vastauksia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti CC-Ryder Katso viesti
    Materiaali/valmistusvika.Takuun piikkiin menee kyllä toi.(Menee katsomaan omaa 2fat liten runkoo...oma ok toistaiseksi).

Ei kai tuo ole oikein mahdollista muuten kuin että satulaputki ei ole mennyt vaakaputken alapuolelle tukeutumaan? Vai onko satulaputki niin notkeata tavaraa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Pro malli tarjouksessa 999€
    No nyt on mun elämä pilalla, kun ostin reilu viikko sitten

Mut asiaan, olisiko Whitella jotain omia stemmejä tähän jotka nostaisi ohjaustankoa ja samalla vähän eteenpäin. Mukaan tullut stemmi on tosi pieni, se ei siis vie ohjaustankoa rungosta kovin kauas..
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

^ Ootko varma, ettå runko ei ole sulle liian pieni ?
    Harvemmin nimittäin kaivataan pidempää stemmiä, lyhyempää ja/tai jyrkemmillä asteilla kylläkin 😉
    P.S Eikä stemmin tarvitse tietenkään olla Walcon oma,,, Vai haluatko nimenomaan, että siinä lukee "White"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^ Ootko varma, ettå runko ei ole sulle liian pieni ?
    Harvemmin nimittäin kaivataan pidempää stemmiä, lyhyempää ja/tai jyrkemmillä asteilla kylläkin 
    P.S Eikä stemmin tarvitse tietenkään olla Walcon oma,,, Vai haluatko nimenomaan, että siinä lukee "White"
    Olen 177cm ja runko on M. Eli kaikkien tilastojen yms mittauksen suhteen rungon ei pitäisi olla minulle pieni. Olen ajanut tavallisella Giant maastopyörällä joka on L (48cm), joten voi olla että olen jotenkin tottunut leveämpään/pidempään asentoon. Epäilin hetken itsekin tätä, mutta kyllä se M-koko pitäisi olla mulle sopiva.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    olen jotenkin tottunut leveämpään/pidempään asentoon.
    Lainaa giantista leveämpää tankoa jos siinä on ja pitempää stemmiä jos on. Kokeilet paraneeko ajoasento

^^ Makuasioitahan nämä ovat. Mulla Fat1 Pro, runko M ja minä 178 cm.
    Ja just tänään kun ajoin taas paksulla useamman Spessun Crosstraililla ajetun pidemmän pikitielenkin jälkeen ajattelin, että kyllä tähän piruvie pitää ensitilassa vaihtaa ainakin lyhyempi, ehkä myös jyrkempi stemmi 😂

Joo, siis mulla on nyt Giantin jälkeen, Whitessa asento lyhyeempi joka painaa käsiin. Minun ei ole enää luontevaa pitää käsillä ohjaustangosta kokonaan kiinni (niin, että sormet menee kokonaan ympäri), vaan lepuutan käsiä kämmenien varassa ohjaustangossa. Kaveri taas sanoo, että olen tottunut liian pystyyn ajoasentoon, enkä niin urheilulliseen kuten pitäisi...

Jeps, ainahan sitä voi Giantista lainata osia, pehmeämpi satula on jo viety

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kronreif Katso viesti
    Ei kai tuo ole oikein mahdollista muuten kuin että satulaputki ei ole mennyt vaakaputken alapuolelle tukeutumaan? Vai onko satulaputki niin notkeata tavaraa..
    Vai onko ollut lyhyt adapteri holkki ja 27mm satulatolppa?

Hyvä teoria! Tuollaista vauriota on kovin vaikea muullakan selitttää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Vai onko ollut lyhyt adapteri holkki ja 27mm satulatolppa?
    Kerroin jo faktat aiemmin... mutta vielä kerran: mitään adapteria EI ole ollut, satulaputki on 31.6mm eli se mikä siihen kuuluu, EIKÄ putki ole ollut maksimiviivan yläpuolella milloinkaan!

2Fat litessä on adapteri ja pro mallissa on oikean kokoinen tolppa.

Olikos näissä 3litessä keskiö hollowtech mallia vai jokin muu?
    Mietin vaa tota keskiön välyksen poisto et paljon sitä pitää kiristää?

Ei ole hollowtech, mutta samalla tavalla se kiristetään.

Okei.
    Eli ei tarvii kiristää vissiin ku sen verran et välys häviää eli sormivoimin varovasti ja kammet pyörii nätisti nii se on siinä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zmyrsky Katso viesti
    satulaputki on 31.6mm eli se mikä siihen kuuluu, EIKÄ putki ole ollut maksimiviivan yläpuolella milloinkaan!
    Eikä putkee sahattu lyhyemmäks? Jos vaikka olis jostain toisesta pyörästä kotoisin...

Tervehdys. Ostin tuossa pro 3 :en ja jouduin kaupan pihalla ottamaan etupyörän irti, jotta fillari mahtui autoon. Kotona rupesin katselemaan, että taka-akselin pikalinkun alla on prikka (lienee muovia tai alumiinia) jossa on kouru ts. ura pikalinkulle ja etuakselissa sellaista ei ollut kun kasasin pyörän. Viitsisikö joku katsoa omasta pyörästään, kuuluuko sinne sellainen ja onnistuinko jo tiputtamaan sen alusprikan hukanteille pimeässä. Etukäteen kiittäen JJA.

Eturengas on läpiakselilla kinni haarukassa. Takana normi pikalinkku.

Kiitos vastauksesta, mutta se ei kerro nyt amatöörille että kuuluuko etuakselin linkkuvivun alle tommonen prikka, jossa on puolipyöreä leikkaus linkulle.

Mulla ei ole. Enkä mielestäni ole sieltä irroittaessa mitään hukannut.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •