HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 106 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 56 96 104 105 106 107 108 116 156 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.151 - 3.180 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Mitäs kaikkea tähän lite 3 pitikään päivittää jos haluaa sen 1x10 vai 11?
    Jo mainittujen lisäksi suosittelisin muutoksen yhteydessä liittämään ketjun pikaliittimellä (vai mikä tuo nyt onkaan oikealta nimeltään)
    http://www.bike-discount.de/en/buy/k...d-1-pair-85183
    Itse ainakin tykkään, kun pyörää huoltaessa saa ketjun helposti pois.

Noiden Shimanojen lisäksi myös Sramin osilla voi muutoksen toteuttaa halutessaan. Omaan liteen laitoin heti uutena 1x10 Sram x9 medium häkillä ja x7 vivulla, kun oli osa osista hyllyssä valmiina. Pakka on Slx 11-36 ja eturatas Raceface 30t. On toiminut kuin junan vessa. Keskiölaakerikin on kestänyt lähes tonnin, kerran oon lisännyt vaseliinia. uudet laakerit hommasin kuitenkin jo valmiiksi hyllyyn.

xxl:vastaus 2 fat pro fat pyörän reklamaatioon syy on taka kasetin/navan ajoittainen jumittaminen rahina. fillari kaksi vuotta vanha ja XXL:än vastaus Hei!
    Kiitos viestistäsi.

Lähtökohtaisesti kyseessä on kuluva osa, eikä näin ollen mene takuun piiriin.
    Kuinka paljon pyörällä on ajettu?

Aurinkoista viikonloppua!

Ystävällisin terveisin,
    Jemmi
    Customer Support – XXL.fi
    XXL Sports & Outdoor Oy

mitäköhän vittua ne ajokilometrit takuuseen vaikuttaa. en muuten ees tiedä mitä ajettu eli se siintä takuusta eli taas voi pyyhkiä persettä noilla takuu lupauksilla ps. muuten sain taka kasetin jumin ja rahinan pois kun löin akselia vasaralla rataspaketin vastakkaiselta puolelta joo ja olen aikoinani pessyt ne varastointi vaseliint pois ja laittanut tilalle pakkasen kestävää laatu vaseliiniä ja syy miksi en nyt avannut kun en niin millään perkeleellä saanut mokomaa auki

^ Niin vapaaratasko tässä kyseessä ? Edelleen ihmettelen kun mun Fat1 Pro edelleenkin tikissä tuon osalta. Suomen ainoako ?

joo o mikäköhän muu siellä pyöriitosta osastahan on kyse tossa kynnet kyllä erillaiset

#132 jutusta kuva lainattu kiitos. siellä kyseisestä takanavasta vapaarattaasta /kasetista muitakin kuvia sivulla 5.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    mitäköhän vittua ne ajokilometrit takuuseen vaikuttaa. en muuten ees tiedä mitä ajettu eli se siintä takuusta eli taas voi pyyhkiä persettä noilla takuu lupauksilla
    Eikö vastauksessa lue aika selkeästi: ”Lähtökohtaisesti kyseessä on kuluva osa, eikä näin ollen mene takuun piiriin.” Eli jos pyörällä on kaksi vuotta ajettu, niin eihän kuluva osa voi olla takuun piirissä. Mutta jos se on kaksi vuotta vaikka seisonut – saattaa ollakin.

no mitä moisen vapaarattaan kilometrikestävyydet on omat kilsat noin 1000 - 3000 läskillä

^ Aika laaja haitari tuntuu olevan kun toisilta paukkuu 3-sarjaisista sarjatulena ja mulla kuten jo tuossa aiemmin totesin on 1-sarjaisessa yhä tikissä. Ja on siis ajettu pääsääntöisesti todella "ottavissa" nousuissa, joissa kampiin kohdistuu taatusti watteja niin paljon kuin pohkeista irtoo 😂

Eilen satulan korkeuttaa säätäessä huomasin että (2Fat Pro) runko oli murtunut lähes poikki satulaputken kiristimen alapuolelta. Murtumaa ei huomannut päällepäin kun satulaputki kiinnitettynä, eli saattanut olla jo jonkin aikaa murtuneena? Pääsee taas testaamaan xxl:n takuun toimivuutta ;-)

Kiva lukea näitä joka viikkoisia ongelmia. Tulee sellainen kuva että yli puolet XXL:n läskeistä on enemmän tai vähemmän susia. Oli pro 3 muuten tarjouksessa tonnin
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^ Aika laaja haitari tuntuu olevan kun toisilta paukkuu 3-sarjaisista sarjatulena ja mulla kuten jo tuossa aiemmin totesin on 1-sarjaisessa yhä tikissä. Ja on siis ajettu pääsääntöisesti todella "ottavissa" nousuissa, joissa kampiin kohdistuu taatusti watteja niin paljon kuin pohkeista irtoo 
    Eikö ykkössarjalaisessa ollut muutenkin eri levyinen perä, joten napa on jotain ihan muuta kuin näissä myöhemmissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zmyrsky Katso viesti
    Eilen satulan korkeuttaa säätäessä huomasin että (2Fat Pro) runko oli murtunut lähes poikki satulaputken kiristimen alapuolelta. Murtumaa ei huomannut päällepäin kun satulaputki kiinnitettynä, eli saattanut olla jo jonkin aikaa murtuneena? Pääsee taas testaamaan xxl:n takuun toimivuutta ;-)
    Kuvia? Onko tolppa ollut kuinka ulkona?

Lähtökohtaisesti en menisi Whiteä leimaamaan. Suurin osa kuitenkin taitaa toimia täysin ongelmitta, mutta on selvää, että edullisessa pyörässä on käytetty edullisia kiinaosia, joiden laadunvalvonta ei ole sitä parasta luokkaa, joten osa hajoaa väistämättä.

No kyllä kuulostaa olevan ongelmia näitten kanssa. Itselläni ei vielä mitään ongelmia ole ollut 3 prossa (kop kop) mutta toki vasta 400km alkaaa oleen mittarissa. Edelleen olen erittäin tyytyväinen ollut ostokseeni. Paljonkohan näitä Whiten läskejä on myyty... veikkaan että aika paljon joten väkisilläkin niitä vikojakin löytyy.
    Ja mitä olen kuullut ja lukenut niin tuntuupa vikoja olevan myös muissakin merkeissä.
    Kuinkas leveet kumet muuten mahtuu 3 proohon? Mahtuuko jj 4.8 hyvin pyörimään takana?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Eikö ykkössarjalaisessa ollut muutenkin eri levyinen perä, joten napa on jotain ihan muuta kuin näissä myöhemmissä.
    Kapoisampi on mutta eihän se vapaarattaaseen ja sen kestoon vaikuta 😉

Lainaus Alkujaan tämän lähetti milan1 Katso viesti
    No kyllä kuulostaa olevan ongelmia näitten kanssa. Itselläni ei vielä mitään ongelmia ole ollut 3 prossa (kop kop) mutta toki vasta 400km alkaaa oleen mittarissa. Edelleen olen erittäin tyytyväinen ollut ostokseeni. Paljonkohan näitä Whiten läskejä on myyty... veikkaan että aika paljon joten väkisilläkin niitä vikojakin löytyy.
    Ja mitä olen kuullut ja lukenut niin tuntuupa vikoja olevan myös muissakin merkeissä.
    Kuinkas leveet kumet muuten mahtuu 3 proohon? Mahtuuko jj 4.8 hyvin pyörimään takana?
    Niin tai sitten avautuminen on herkempää näitten kanssa. Omasta viiden tontun spessusta kun hajoaa jotain niin siitä ei kukaan kehtaa kommentoida kun kyseessä se huikea viiden tonni spessu. XXL:n läskeissä tilanne on vähän toinen.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

Pro malli tarjouksessa 999€

Rötös on laittaa läskipyörään alumiini vapaaratas ja päivän selvä asia ettei sitä XXL myönnä, katteet menis vaihtaa 600€ pyörään vapaarattaat ja keskiölaakeri. Ajotyyli vaikuttaa näissä läski pyörissä aikapaljon, niitähän ei aina poljeta 100 kadensilla voi olla kadensi 1-2r/min, on siinä laakerit ja ketjut kovilla. Itse olen ollut tyytyväinen hyviä aihioita rakenteluun.
    Mielestäni läskipyörä ei ole vielä valmistuote, kaikissa niissä on lastentauteja.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Kapoisampi on mutta eihän se vapaarattaaseen ja sen kestoon vaikuta 
    Öh. No ehkä se siihen vaikuttaa, että se on kokonaan eri vapari. Minkä valmistajan napa siinä on?

Nyt olis tuo Pro malli tarjoukses 999€ Nyt tekis kyllä mieli tilata fatbike. Mutta, kun lähellä ei ole XXL liikettä niin ei pääse kokeilemaan millainen pyörä on. Niin vähän mietityttää tilata. Tokihan sen varmaan voi palauttaa jos ei ole omaan mieleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti

Kuvia? Onko tolppa ollut kuinka ulkona?

Lähtökohtaisesti en menisi Whiteä leimaamaan. Suurin osa kuitenkin taitaa toimia täysin ongelmitta, mutta on selvää, että edullisessa pyörässä on käytetty edullisia kiinaosia, joiden laadunvalvonta ei ole sitä parasta luokkaa, joten osa hajoaa väistämättä.
    Tässäpä tämä kuva... yli 3K kilometriä tuo runko kesti...

Nyt tuli tilattua tuo Pro malli. Ens viikolla sitten näkee millainen pyörä on kyseessä. Vähän kyllä jännittää, kun ei ole päässyt pyörään tutustumaan missään. Mutta mitä nyt tätä foorumia on lukenut ja netistä muutenkin ettinyt tietoa. Niin pitäisi vaikuttaa hyvältä pyörältä näin ensimmäiseksi läskipyöräksi ja tuo 999€ hinta ei ole kovin paha. Toki jos pyörä ei miellytä niin saa pistää menemään takaisin.

Tuo vaan mietityttää, että kuinka nuo huollot oikeen toimii, kun lähin XXL liike on Tampereella jonne itsellä on noin 200km matka. Toki tänä vuonna pitäisi Vaasaan aueta XXL- liike joten sinne varmaan voi viedä pyörän huoltoon ja muutenkin takuu asiat hoitaa sen kautta sitten.

Mikähän tuohon Prohon mahtaisi olla mulle sopiva runkokoko? Olen 176cm pitkä, ajelen tällä hetkellä Canyon Nerve XC 9.0-fillarilla, sen runkokoko on M. En pidä jos satulaa joutuu nostamaan lähelle äärimittaa, joten kuvittelisin tuon 19" olevan passeli?

Blackborow Guest
    Kiitos. Täytyypä tutkia omaa kakkosläskiksi jääneen 2Fatin runkoa tarkemmin. Se on ihan alussa ostettu kun nuo myyntiin tuli ja jonkinlainen selvittämätön natina on vaivannut jo tovin.

Kuinka paljon satulatolppaa oli esillä ajaessa, ts. onko syntynyt vipuvartta joka rasittaa seattubea?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sulo2604 Katso viesti
    Mikähän tuohon Prohon mahtaisi olla mulle sopiva runkokoko? Olen 176cm pitkä, ajelen tällä hetkellä Canyon Nerve XC 9.0-fillarilla, sen runkokoko on M. En pidä jos satulaa joutuu nostamaan lähelle äärimittaa, joten kuvittelisin tuon 19" olevan passeli?
    M kokoa ei ainakaan enää ole myynnissä tuolla XXL näköjään kaikki loppuneet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Kuinka paljon satulatolppaa oli esillä ajaessa, ts. onko syntynyt vipuvartta joka rasittaa seattubea?
    Satula on ollut kyllä melko ylhäällä, mutta ei kuitenkaan vielä lähelläkään tolpan maksimiviivaa.

Onhan satulatolppa ollut halkaisijaltaan oikea, ettei ole kiinalainen puolimilliä pieni?

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Satula on ollut kyllä melko ylhäällä, mutta ei kuitenkaan vielä lähelläkään tolpan maksimiviivaa.
    Onko toi tolppa ollu ilman adapteria ja 100% sopivan kokoinen? En kyllä muuten ymmärrä miten toi olis noin voinu murtua. Jos kaikki muuten ollu ok, niin tossa pystyputkessa on ollu pakko olla mittavirhe sisähalkaisijassa.

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantamies Katso viesti
    Onko toi tolppa ollu ilman adapteria ja 100% sopivan kokoinen? En kyllä muuten ymmärrä miten toi olis noin voinu murtua. Jos kaikki muuten ollu ok, niin tossa pystyputkessa on ollu pakko olla mittavirhe sisähalkaisijassa.
    Ei ole ollut mitään adaptereita ja 100% on ollut sopivan kokoinen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •