HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 222 / 371 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 122 172 212 220 221 222 223 224 232 272 322 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.631 - 6.660 / 11127

Aihe: Suuri Fatbike-rengaskeskustelu.

Kesäksi renkaita. Koolla ei niin välii onko 3,8-4,8", mutta keveys + vierintä olis kova juttu. Kokemusta löytyy BFL ja B&L combosta. BFL on hyvä kesärengas, mutta pikkasen painava. Oon mittinynnä 45nrth:n Vanhelgoja, mutta mitä muita tulee mieleen???
    Vanne on 65mm hiilari.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arttuwer Katso viesti
    Kesäksi renkaita. Koolla ei niin välii onko 3,8-4,8", mutta keveys + vierintä olis kova juttu. Kokemusta löytyy BFL ja B&L combosta. BFL on hyvä kesärengas, mutta pikkasen painava. Oon mittinynnä 45nrth:n Vanhelgoja, mutta mitä muita tulee mieleen???
    Vanne on 65mm hiilari.
    Todistetusti hyvin rullaa Jumbo Jim, Hodag ja ehkä Panaracer.

Juggernaut pro, spessu fast trak fat, maxxis mammoth, schwalbe jumbojim, bontrager hodag, ~4" kokoluokassa

Osa noista myös isommassa koossa ja sit bontrager barbegazi vois mennä vielä speksiin..

Miten ihmeessä 60tpi Hodag voi rullata hyvin? Noh, minulla ei rullaa, kovalla pakkasella ei ollenkaan ja lämpimälläkin huonosti. Tämä Bud, Knard, JJ kumiin verrattuna.

Budweiserin tubelessi kokeilu menossa. Nate perässä sisurilla. Raskas on keli...

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Miten ihmeessä 60tpi Hodag voi rullata hyvin? Noh, minulla ei rullaa, kovalla pakkasella ei ollenkaan ja lämpimälläkin huonosti. Tämä Bud, Knard, JJ kumiin verrattuna.
    Ai sori eikö se rullaakkaan TPI 60 Hodag ?
    No ei sitte

Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla

^sä oot ski väärin ajanu ku oot hodagit saanu rullaamaan musta tuntuu että ne lentää sun alla!

Vanne on 65mm hiilari.
    Mulla on JJ 4.0" ja Barbegazi, molemmat hyviä rullaamaan. Barbegazilla en ole ajanut kesällä vielä...

Mistäs on hyvä jumpojimejä tilailla 4,8 koossa? Eos pitäskö olla snakea vai liteä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MrValdemar Katso viesti
    Mistäs on hyvä jumpojimejä tilailla 4,8 koossa? Eos pitäskö olla snakea vai liteä.
    Tolla näyttäs oleva varastossa joka kokoo ja versioo; http://www.bike24.de/1.php?content=8...1000,2,103,104

No siellähän niitä. kiitos.

Suuri Fatbike rengas keskustelu.

^ Tuo on kyllä edelleen iso ilo, että JJ:n hinnoittelussa on alusta asti ollut järki mukana. Niitä päinvastaisiakin esimerkkejä kun markkinoilla on runsaasti, jossa ilmeisesti valmistajan/väliportaan/kauppiaan rapamaha on edelleen lisälihottamisen tarpeessa ja tuotteen hinnoittelu sen mukainen

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Olikos niistä JJ:stä puhe, että ovat liukkaat märällä kelillä? Edulliset renkaat ja kuulemma hyvin rullaa, mutta pärjääkö niillä limaisessa juurakossa?

Ei siinä limasella juurella pidä ku sirkkelin terä, mutta JJ:lla voi siellä ajella, kun tietää mitä tekee.

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk

Vanne on 65mm hiilari.
    Ja meille grammantarkkailijoille taulukkotietoa: Kaksi Jumbo Jim 4.0 Liteskin rengasta saapuivat juuri ja painoivat 1020 g ja 1046 g. Näiden kesärenkaiksi tarkoitettujen rullaamista arvioin loppukuusta, kun oikein hyvin pitäneet ja rullanneet Vanhelgat otetaan alta pois.

Niin kai ne 4.8 J.J:t mahtuu pyöriin white 3pro.ssa?

Suuri Fatbike rengas keskustelu.

Punnitsin JJ 4.8 SnakeSkinin, kun käytin pois vanteelta ja painoa oli 1305g, joten kohtuu lähelle ilmoitettua (1290g) pääsee.

Ai niin, leveyttä JJ:llä oli Mulefütilla (80mm) 117,5mm nappulasta nappulaan n. 1barin paineella.

Sentin verran olivat 4,8" JJ:t leveämmät kuin 4,5" Snowshoet kun taannoin pyörähuollossa jonkun Feltistä salaa mittasin. 80 mm:n kehät oli siinäkin. Pitäis mahtua hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MrValdemar Katso viesti
    Niin kai ne 4.8 J.J:t mahtuu pyöriin white 3pro.ssa?
    Hyvin mahtuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nine:0:seven Katso viesti
    Kaksi Jumbo Jim 4.0 Liteskin rengasta saapuivat juuri ja painoivat 1020 g ja 1046 g. Näiden kesärenkaiksi tarkoitettujen rullaamista arvioin loppukuusta.
    Todettu jo, että hyvin ne rullaa; hommasin ne viime kesänä ja yhä on kyljet ehjät, vaikka täällä varoittiin, että toisin kävis. Kevytsisureilla olen rymynnyt hakkuuaukioiden oksakasat ja kallioalueiden kivikot eikä ensimmäistäkään flättiä
    Mulla on täällä jossain päin ketjua oma punnitustulos; toinen oli kyllä selkeesti alle kilon eikä toinenkaan tolkuttoman paljon painavampi

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Olipa planet x / on one lähestynyt uutiskirjeellä jossa oli lista -40% tuotteita. Listalla oli myös on onen floaterit. Ajelin ruskeilla nastaversioilla joitakin lenkkejä tässä talvella. Kyllä tolla hinnalla pitää kesäks ottaa kokeiluun. Hintaa mustalle jäi siis 21,74€ kipale. No siitä kaksi koriin ja samaan toimitukseen myös og tanko.

Ajattelin vain tulla kommentoimaan, että miten ihmeessä fattisrenkaista saa näin paljon tekstiä aikaan? Eipä siinä, onhan tämä ihan mielenkiintoista luettavaa vaikka ei fatbikeä omistakaan.
    http://eipehmeillepenkeille.blogspot.fi/

Sama. Mä vaan ajan.

Ihmettelen minäkin. Olis kiva nähdä tää porukka myös autonrenkaita ostamassa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

"Ei oo pitoo" jne jne. Kuinka monella tyypillä se huono eteneminen on jostain aivan muusta kiinni kuin kumeista. Jos on vähääkään kokemusta vanhoista kunnon 26" maastureista ja niiden kanssa pärjännyt metsässä niin läskipyörällä pitäisi pärjätä ihan minkä kumien kanssa vaan. Mä ajoin tuossa syyspuolella noin 3000km Maxxiksen Mammotheilla, jotka eivät ole mitkään mullistavat nappularenkaat ja hyvin pärjäsi. Jos jostain ei päässyt ajamalla aina, niin en syyttänyt kumeja vaan omaa osaamattomuuttani. Kun vähän liikuttaa persettä siitä satulasta niin kummasta saa renkaisiinkin pitoa vaativimmissakin paikoissa.

^samaa mieltä. Toki renkaillakin varmasti omat etunsa, mutta mullakin kyllä suurin syy etenemisen epäonnistumiseen on siinä kuskin paikalla

Ohan se väärin että keskustelufoorumilla keskustellaan. Esimerkiksi renkaista.

Onkos kellään muuten visiota mikä olis JJ4.8:sta pikkusen kapeempi kumi, sais olla n. 5mm pienempi nappulasta nappulaan?
    go play chicken with your lactate threshold
    Mun Youtube
    https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mali Katso viesti
    Ajattelin vain tulla kommentoimaan, että miten ihmeessä fattisrenkaista saa näin paljon tekstiä aikaan? Eipä siinä, onhan tämä ihan mielenkiintoista luettavaa vaikka ei fatbikeä omistakaan.
    Nyt olisi ainakin hyvä syy alkaa omistaa naapuri kylän miehenkin->http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...27#post2506527
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    "Ei oo pitoo" jne jne. Kuinka monella tyypillä se huono eteneminen on jostain aivan muusta kiinni kuin kumeista. Jos on vähääkään kokemusta vanhoista kunnon 26" maastureista ja niiden kanssa pärjännyt metsässä niin läskipyörällä pitäisi pärjätä ihan minkä kumien kanssa vaan. Mä ajoin tuossa syyspuolella noin 3000km Maxxiksen Mammotheilla, jotka eivät ole mitkään mullistavat nappularenkaat ja hyvin pärjäsi. Jos jostain ei päässyt ajamalla aina, niin en syyttänyt kumeja vaan omaa osaamattomuuttani. Kun vähän liikuttaa persettä siitä satulasta niin kummasta saa renkaisiinkin pitoa vaativimmissakin paikoissa.
    Joo, pitää vaan kärsiä ja puskea eteenpäin niillä renkailla, mitkä on. Kun ajamisestä nauttiminen on näköjään neiteilyä.

^^^Vee Tire Bulldozer (noin 105mm 80mm vanteella)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •