GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 102 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 52 92 100 101 102 103 104 112 152 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.031 - 3.060 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti milan1 Katso viesti
    Niin ja satulaputken kiristimen kyllä vaihdan pikalukittavaan malliin niin voi nopeasti säätää korkeuden tilanteeseen sopivaksi.
    Miten ois hissitolppa jos tuollaista säädettävyyttä kaipaat 😉

No joo hissitolppa olis varmaan hyvä mutta maksaa turhan paljon minun tarpeisiini.

^ Joo, en tosiaan tiedä kuinka paljon jengi paksun satulansäätöjenkin kanssa hifistelee, mutta mulla jakkara on siinä johon sen pyörän paketista otettuani ja testilenkin havaintojen jälkeen ruuvasin.
    Jaa, niin nytpäs valehtelen. Vaimo tuota marjareissullaan testasi ja hänelle toki säädin toiseen korkeuteen. Reissulta palattuaan totes "aivan järkyttävä fillari" joten säätö takas omien mittojen mukaan ja siinä on pysynyt on sitten maantiepätkää tai maastomöyrimistä tiedossa. Runko M ja minä 178 cm.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Reissulta palattuaan totes "aivan järkyttävä fillari"
    Naisilla on usein jokin ongelma läskien suhteen. Saa tulkita ainakin kolmella tavalla.

^ Repesin
    😂 😂

Lainaus Alkujaan tämän lähetti milan1 Katso viesti
    No niin laitetaas 3fat prosta ensi kokemuksia.
    Ostin pyörän ystävänpäivän alesta ja nyt olen sitä testaillut n250km verran ja ei voi kuin olla tyytyväinen.
    Mielestäni pyörä toimii hintaisekseen todella hyvin. Vaihteet ja jarrutkin pelaa hienosti... jarrut on mielestäni todella tehokkaat eikä vielä ainakaan ole kertaakaan kuulunut sitä ärsyttävää ulvontaa jarruista joka saa metsän raikaamaan ja kanssa kulkijat säikkymään.
    Vapaaratas tai keskiölaakeri vioista ei ainakaan vielä ole mitään merkkejä.
    Mitään päivityksiä en ole vielä tehnyt mutta kevennys sisurit kyllä olisi hankinnassa kunhan vaan löytyisi. Niin ja satulaputken kiristimen kyllä vaihdan pikalukittavaan malliin niin voi nopeasti säätää korkeuden tilanteeseen sopivaksi.
    Testit jatkuu....
    Eli voin suositella kyseistä mallia muillekkin jotka etsivät n.1000e hintaluokan läskiä.
    Mitä maksoit siitä ystävänpäivänä?
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Ovh -20 pinnaa

Miten, siis mitkä, tuossa 2Prossa oli akselit ja mikä ohjainlaakeri? Ja voisko joku mitata emäputken pituuden?
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Miten, siis mitkä, tuossa 2Prossa oli akselit ja mikä ohjainlaakeri? Ja voisko joku mitata emäputken pituuden?
    190mm pikalinkulla takana, edessä 135mm pikalinkulla. Ohjainlaakerina on vakiona FSA Orbit ZS3. L-kokoisen emäputken pituus on about 125mm.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    190mm pikalinkulla takana, edessä 135mm pikalinkulla. Ohjainlaakerina on vakiona FSA Orbit ZS3. L-kokoisen emäputken pituus on about 125mm.
    Kiitos, jonku verran helpottaa osien ettimistä ennen ku runko saapuu. Tilasin laakeriksi varalle 1 1/8 > tapered putkelle tarkoitetun muunnoslaakerin, kun tapered keuloja tuntuu olevan paljon paremmin tarjolla.
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

^ Niin, sinäkin siis tilasit sen satkun rungon

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Minäkin oisin tilannut S-kokoisena ja suorittanut elinten siirron tosta Fat3 Lite M;stä. Jos jollakin S-kokoinen ylim. voisin kiinnostua. 30mm stemmillä ja 25 rise tangolla ohjaamo edelleen liika pitkä M-kokoisessa :-/

Sarmalla on siihen suoraan sopiva hiilarikeula 210$ ja on ihan hyvä.

Edit. http://sarmabikes.com/collections/carbon-fatbike-fork

Ja on tossa 100€ 2fat pro rungossa hinta enemmän kuin kohtuullinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rescue73 Katso viesti
    30mm stemmillä ja 25 rise tangolla ohjaamo edelleen liika pitkä M-kokoisessa :-/
    Laita 10 mm stemmi.

Jaa, nuinkin lyhyitä, mistä? >taitaa mennä aika tarkaksi ajettavuus...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rescue73 Katso viesti
    Jaa, nuinkin lyhyitä, mistä? >taitaa mennä aika tarkaksi ajettavuus...
    Vaikka tosta: http://www.fillaritori.com/topic/660...c-10mm-stemmi/

Hyvältä se nysä tuntuu, 30 mm stemmillä jos oot ajanu niin ei se siitä juuri enää poikkea.

Kiitti vinkistä, kaupat tehty :-)

Ajatko sillä alkuperäisellä suoralla tangolla? On onen OG tai Answerin 20/20 vois myös auttaa?

Minkä kokonen tanko tohon white 3 lite stemmii menikään?
    Joku oli joskus laittanut koon mutta en löytäny nyt sitä tekstiä..

31,8mm

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Ajatko sillä alkuperäisellä suoralla tangolla? On onen OG tai Answerin 20/20 vois myös auttaa?
    Ajelen Rallinaaman 25mm risellä olevalla tangolla, mallia en muista ja stemmihän on 30mm toistaiseksi. Tuota tankoa pyörähyttänyt taaksepäin minkä järkevästi voi. Tuo Answerin tanko kyllä kelpais, mut aika suolainen hinnaltaan. Mites tuon On onen saatavuus?

Satkun epämuodikas Fat2 runko saapunut postiin, vajaa viikko sitten tilasin. Saa jäädä odottamaan mahdollista inspiraatiota varastoon, nyt ei vaan jaksa kiinnostaa

Whiten läskipyörät

Viitaten em. viestiin, katsoin tämän threadin alusta KakkosFätin osatietoja jos sittenkin päätyisin pikku hiljaa ja sopivan sauman osuessa hommaamaan osia tuohon runkoon ja peruuttaisin tuon nyt ajossa olevan elinluovutustestamentin
    Siellä on mm. hyvin yleisluonteisesti maininta 1*10 osista, että "tarvittaessa taakse joku OneUp tms. hirviö" Käykö tuolloin takavaihtajaksi vakiona oleva vai mikä olis toimiva. Minä olen se hemmo, joka ei "päivitä" polkupyörää vaan eli ihan vaan toimivaa perussettiä kaivataan.
    P.S Jos jollakulla on jäänyt tarpeettomia FättisKakkosesta irroitettuja orkkisosia nurkkiin, olisin kiinnostunut. Eli kaikki ihan kiekkosettiä myöten kiinnostaa. Olen niin laiska, että mitä helpoiten tarvittavat osat tipahtaa syliin, sen parempi

Tossahan se on, erittäin huolellisesti pakattuna ja suojattuna

Ainoat osat mitä en siirtänyt bb:n tai myynyt pois, on kammet ja satulatolppa. Ja taitaa alkuperäinen stemmikin olla jossain laatikossa, jos haluaa W:n logoa Tosin itse kyllä etsisin hieman pienemmällä q-factorilla olevat kammet, kuin tuo fsa comet.
    Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.

1x10 tulee helposti ku heittää etuvaihtajan mäelle ja eteen vaikka absoluteblackilta 64bcd nw ratas. Ite laitoin tällä viikolla 28t ovaalin. Aikaisemmin oli 26t pyöreä.

Onko kukaan laittanut 3fat prohon Blutoa? Mitä pitäisi tämmöisen amatöörisäätäjän huomioida, jos Blutoa ostattelisi?

Muutamaan otteeseen operoitu ranne, Kuopion kivikkoinen maasto ja täysjäykkä yhdistelmä ei vaan taida toimia pidemmän päälle.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Jäi nyt sellainen kuva tästä White keskustelusta, että tyyppivikoina löytyy se naksunta ja itse en ainakaan ole innostunut mitään osia siihen heti alkaa vaihtamaan, joten kannattaako ton Pro malli suosiolla jättää väliin ja keskittyä Trek/Kona? Harmi sinänsä, koska oranssi aika hieno väri.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Jäi nyt sellainen kuva tästä White keskustelusta, että tyyppivikoina löytyy se naksunta ja itse en ainakaan ole innostunut mitään osia siihen heti alkaa vaihtamaan, joten kannattaako ton Pro malli suosiolla jättää väliin ja keskittyä Trek/Kona? Harmi sinänsä, koska oranssi aika hieno väri.
    Silverbackin scooppi oranssina on hieno, jos oranssin haluat. Perus hyvät vaiheet/vaihtajat , jarrut ja hyvät kiekot! Trek/Konsssa sitten laadukkaammat rungot ja hinta😀

" itse kyllä etsisin hieman pienemmällä q-factorilla olevat kammet, kuin tuo fsa comet."

Ei haittaa mua, nivuset tuulettuu tehokkaammin 😂
    Missäs kammet ja muut kilkkeet sijaitsee ? Tietty pitäis keksiä niille joku fiksu hintakin ennen kuin huudan hep 😉

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Mulla ei ole naksunut missään vaiheessa tuo Fat1 Pro. Narisi kylläkin vielä tuossa about viikko sitten, mutta sekin oli itsekorjautuva juttu, koska puolenkymmentä maastoreissua olen jo tehnyt ilman kyseistä fiitseriä 😂
    Hyvä pyörä, osta pois ja jätä Kona Gona-miehille 😉

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •