MPMessutGarminGiantElectrobike
Sivu 31 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 29 30 31 32 33 41 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 901 - 930 / 1602

Aihe: Avautumista vaikeasta elämästä hiihtoladulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Metsät ja liikuntareitit on kaikkien harrastajaryhmien käytössä sulan maan aikaan
    Ei se nyt ihan näin mene kesälläkään. Kuntoradoilla on pääosin pyöräily ja koirien ulkoiluttaminen kielletty myös kesäisin.

^
    Missä näin?
    Täällä Helsingissä en ole moiseen törmännyt, enkä oikeastaan Vantaalla tai Espoossa asuessakaan. Ulkoilureitit ovat ulkoilua varten täällä, jalan, koiran kera, pyörällä, miten nyt kukakin ulkoilla tahtoo, kesällä siis, talvella ulkoilua on rajoitettu.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

mutanaama Guest
    Vain erikseen rajoitetuilla kuntoradoilla voi olla rajoitteita, ei metsässä tai liikuntareiteilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jurpo Katso viesti
    Allekirjuuttanut muuten hoiti yli 10 vuotta sitten sen Pitkäkosken ja Jokitien välisen puistokäytävän talvikunnossapidon piiriin päivän sähköpostipuuhastelulla mikä helpotti aika monen muunkin työmatkapööräilyä jälkien määrästä päätellen. Saa kivittää.
    Ei kivitetä, vaan kiitellään, oma talvireitti kulkee juurikin tuosta. Se sillan ja majan välinen pätkä on vähän epämääräinen "ajanko ladulla vai polulla" osuus.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Miten se pitää vääntää että ymmärrät?
    Kun_sieltä_poluilta ei_pääse_muuten_pois.
    Ja just sille polulle on päästävä? Muualla ei voi ajaa? Tai voisiko ehkä ensilumien aikaan alkaa tekemään polkua siihen ladun viereen siirtymää varten, jos kulku säännöllistä ettei tarvitsisi mennä ladulle?

Kuten totesin itse jätän suosiolla ajamatta joitakin polkuja, joille ei pääse ilman, että ajaa ladulla hiihtäjiä provosoimassa. Latujen ylityksiä en laske tähän. Polkua kyllä riittää muuallakin ajettavaksi. Ihme kun en ole itse koskaan "törmännyt" agressiiviseen hiihtoniiloon, joihin eräät tuntuvat törmäävän päivittäin. Onkohan omalla käytöksellä osansa asiaan

Juu, toki urheilukentät ja jotkut yksittäiset lyhyehköt purtsinpätkät voivat rajoituksia omata, mutta yleisillä ulkoilureiteillä tämmöisiin ei pitäisi törmätä. Minusta ei pitäisi edes talvella, ellei vierestä löydy korvaavaa reittiä.
    -team Söpöshox

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Vain erikseen rajoitetuilla kuntoradoilla voi olla rajoitteita, ei metsässä tai liikuntareiteilla.
    Jep. Siinä kuntoradan vieressä tai aluen poluilla voi ihan vapaasti sitä koiraa ulkoiluttaa, vaikka kuntoradalla olisikin kielletty. Sama pyöräilyn kanssa. En tiedä liittyykö tämä mahdollisuus rajoittaa siihen samaan lakiin kun hiihtoladuilla talvella. Eli se kuntorata onkin tuotettu palvelu eikä sisälly siksi jokamiehenoikeuksiin. Ja näitä jokamiehenoikeuksia ei ole itse asiassa olemassa vaan ne ovat yksinkertaistettu yhteenveto eri lakien tulkinnoista.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Et nyt ole ymmärtänyt asian olennaisinta ydintä: kaksi viivaa polulla ei automaattisesti ole mikään aluevaltaus. Ei ole mikään yllätys, ettei yksikään hiihtäjä ole missään vaiheessa tajunnut tätä.
    "Kaikki mulle heti nyt" ja se mikä auttaa muita, on multa pois. Metsään mahtuu mainiosti niin koirankusettajat, lumikenkätallaajat, muuten vaan tallaajat, maastopyöräilijät ja poluilla lampsivat lapsiperheet. Mutta anna saatana olla, jos mun hiihtouralle tulet ramppaamaan, niin saat sauvasta.
    Kerran eksyin maastolenkiltä pellon reunaan, ja yhtäkkiä huomasin olevani keskellä latuja ja lähdin ajamaan luullakseni niiltä pois latujen välissä. Kuuntelin kun takaa alkoi kuulumaan lähenevää puhetta ja kirosin ittekseni, että olin tullut laduille pyöräilemään. Niin nää hiihtäjät vaan totes, että aja vaan edellä, kun sulla on niin hyvät valot. Ja vaikka kuinka ajoin täysiä niin nää rupatteli kun oli kiva ajella yksityisesti valaistulla radalla. Että ei kai ne pelkästään vittuilleessan sitä sanonu ja mäkin koitin selittää etten tänne ihan tarkoituksella tullu, mutta kun paluumatka ja väsy...
    Olen kyllä mielestäni kartalla tässä asiassa. Olen koettanut ottaa kantaa liikkumiseen väylillä jotka on talveksi kunnostettu vain hiihtoa varten. Sekä että väylien ylläpitäjä on tehnyt niille säännöt joista on tiedotettu käyttäjille joiden edellytetään niitä noudattavan. Kokonaan toinen juttu ovat nuo metsiin tallatut tai muuten muodostuneet polut jotka eivät ole virallisesti kenenkään hoidossa ja vastuulla ja ovat näin ollen vapaata riistaa. Niillä käytävät reviiritaistelut ovat muiden heiniä. Minua ei pätkääkään kiinnosta miten siellä liikutaan. Tapahtuu se sitten vaikka läskipyörää narun päässä rungosta kiskoen tai suksilla poikittain tampaten tai islanninponilla tölttiä.

Jos yllättäen päätettäisiin, että hiihtoa harrastetaan tästälähtien vain sisähalleissa ja rullasuksilla niin lopettaisivatko kaikki hiihtäjät metsässä hiihtämisen? Lopettaisitko sinä?
    Tästä on kysymys. Jos harrastamistasi rajataankin ihan kohtuuttomasti, kuten muiden urheilulajien kohdalla talvisin käy, lopputulos on, että porukka harrastaa siitä huolimatta.
    Ei päättömät säännöt toimi, ei ulkoilussa, harrastamisessa, eikä missään muussa.
    Yhtälaillahan ulkoilureitit voisivat olla pyhitetty talvisin pelkästään jonkun muun lajin kuin hiihdon harrastajille, oli se sitten maastopyöräily, juoksu, emännänkanto tai mikä tahansa muu. Sekään ei toimisi, sillä kaikki muut olisivat rajoitusta vastaan, koska he haluaisivat yhä harrastaa.

Minusta tämä nykytilanne yhden lajin (oli se sitten mikä tahansa) talvisuosijana on käsittämätön, niin käsittämätön, että tästä ei pitäisi edes keskustella sen suhteen onko se hyväksyttävää vai ei.
    -team Söpöshox

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    Jos yllättäen päätettäisiin, että hiihtoa harrastetaan tästälähtien vain sisähalleissa rullasuksilla ja niin lopettaisivatko kaikki hiihtäjät metsässä hiihtämisen? Lopettaisitko sinä?
    Tästä on kysymys. Jos harrastamistasi rajataankin ihan kohtuuttomasti, kuten muiden urheilulajien kohdalla talvisin käy, lopputulos on, että porukka harrastaa siitä huolimatta.
    Sinun mielestäsi ladut rajoittaa pyöräilyä talvisin samalla tavalla kuin hiihdon keskittäminen sisähalleihin rullasuksille rajoittaisi hiihtoa? Huh mikä ajatusmaailma.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Ja just sille polulle on päästävä? Muualla ei voi ajaa? Tai voisiko ehkä ensilumien aikaan alkaa tekemään polkua siihen ladun viereen siirtymää varten, jos kulku säännöllistä ettei tarvitsisi mennä ladulle?

Kuten totesin itse jätän suosiolla ajamatta joitakin polkuja, joille ei pääse ilman, että ajaa ladulla hiihtäjiä provosoimassa. Latujen ylityksiä en laske tähän. Polkua kyllä riittää muuallakin ajettavaksi.
    Sulle se ei vaan uppoa, asenteet on kovassa.
    Ensinnäkin: ei just sille polulle. Niille poluille. Lähes kaikki polut järkevän matkan päässä täällä katkeavat latuun. Jossain kohdin.
    Toisekseen: Mä en todellakaan ala tekemään polkua siihen viereen. Siinä menee latupohja_joka_on_tullut_katkaisemaan_normaalit_ku lkureitit.
    Eikös sen "polun" voisi tehdä samalla vedolla kuin ladun? Kompromissi?

Polkuja riittää ajettaviksi. Kyllä. Mutta siinä välissä riittää latuja. Ainakin täällä.
    Ja en näe yhtäkään kunnollista/järjellistä perustelua sille miksi läskillä en voisi latupohjalla siirtymiä tehdä. Asenteellisia punaniskaperusteluja kyllä näen.
    Ajat muuttuvat. Voi myös itse muuttua mukana.

Mä tulen ajamaan siirtymäni tästä eteenpäinkin latupohjilla jos tarve niin vaatii.
    En riko latua. En ole kenenkään tiellä. En aiheuta vaaraa kenellekkään. En ymmärrä mikä tässä mättää.

Blackborow Guest
    Sinulla ei onneksi näytä olevan asenteet kovassa ja niskakin on ihan valkoinen vai

Itse päätin olla stressaamatta enää laduista. Jos helposti vaihtoehtoista reittiä ei ole, kuljen laduilla liikkumismuodosta riippumatta. Viime viikolla jouduin luistelubaanalle pyörällä, neljä hiihtäjää tuli 300m matkalla vastaan, eikä kukaan reagoinut mitenkään. Juttelemmaan saa aina tulla ja poliisit soittaa. Mutta koskemattomuudestani pidän kiinni, eli huitomisilla päädytään iltalehteen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lastumaki Katso viesti
    Ei kivitetä, vaan kiitellään, oma talvireitti kulkee juurikin tuosta. Se sillan ja majan välinen pätkä on vähän epämääräinen "ajanko ladulla vai polulla" osuus.
    Ladulle on siihen viereen niitylle osoitettu paikka (Reitti2000), mutta hiihtoniilo-latukone tekee lenkin ja tamppaa myös tuon "ei talvikunnossapitoa" sillalle menevän polun haaraan asti tasaiseksi ja höylää latu-uran. Senkin stadin puolen kun saisi talvikunnossapitoon, niin oma työmatka helpottuisi, tänä talvena siitä on päässyt kyllä hyvin.

mutanaama Guest

Kuten totesin itse jätän suosiolla ajamatta joitakin polkuja, joille ei pääse ilman, että ajaa ladulla hiihtäjiä provosoimassa. Latujen ylityksiä en laske tähän. Polkua kyllä riittää muuallakin ajettavaksi. Ihme kun en ole itse koskaan "törmännyt" agressiiviseen hiihtoniiloon, joihin eräät tuntuvat törmäävän päivittäin. Onkohan omalla käytöksellä osansa asiaan
    Tuota etkö sä nyt ymmärrä, että me ajellaan metsässä tuttuja reittejä ja tehdään niitä polkuja ensilumesta lähtien, ennen sitä ja sen jälkeen. Sitten vain yhtäkkiä joku hiihtäjä tai latukone eksyy siihen polulle ja sitten se onkin latu. Esim vantaanjoen vartta menee polku pitkäkoskelta haltialaan, tilaa olisi vaikka kymmenelle vierekkäiselle ladulle (siellä on niitä 8) Niin eikö nää perkeleet vedä sen ladun juuri sen polunkin päälle.

Henk koht ei ole hiihtäjät häirinneet kun olen tietoisesti ajellut nyt talvella maastoissa jonne ei latuja tule.
    Mutta onhan noita latuja vedelty kiitettävän tiheästi esim tuohon Vantaanjoen eteläpuoliselle kaistaleelle.
    lähde http://www.mski.fi/helsinki/

Sinulla ei onneksi näytä olevan asenteet kovassa ja niskakin on ihan valkoinen vai
    Mun puolesta latupohjilla ja metsissä saa kulkea kuka vain, millä vain.
    Kunhan_ei_aiheuta_vahinkoa ladulle tai kanssaliikkujille. Henkinen väkivalta luetaan myös vahingonteoksi. Mun kirjoissa.

Ja oma niska punoittaa varmasti myös. Teen kovasti töitä jotta väri ois tulevaisuudessa vaaleampi.

Sinun mielestäsi ladut rajoittaa pyöräilyä talvisin samalla tavalla kuin hiihdon keskittäminen sisähalleihin rullasuksille rajoittaisi hiihtoa? Huh mikä ajatusmaailma.
    Tervetuloa pääkaupunkiseudulle, tuossa yllä joku linkittikin karttaa, missä jokunen ladunpätkä näkyy, ei tosin niitä polkujen päällä kulkevia. Jos ei vieläkään selvinnyt mikä tässä mättää voimme yhdessä käydä tutkimassa hiihtolatuja lähimaastoissa ja pohtimassa muiden lajien harrastamismahdollisuuksia näillä kaikille lajeille tarkoitetuilla reiteillä. Sopiiko huomenna kello 17?

Ihan oikeasti ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää, ettei täysin päätön sääntö voi toimia. On täysin päätön sääntö edes yrittää rajoituksin estää kaikkia muita paitsi hiihtäjiä ulkoilemasta ulkoilureiteillä talvella. Et hyväksyisi tätä itsekään jos se koskisi hiihtoa, tuo sisähiihto oli vain esimerkki päättömästä säännöstä. Ei pidä olettaa, että muutkaan sellaisia hyväksyisivät.
    -team Söpöshox

mutanaama Guest
    Ihan hyvä tuo Maccin kuva,

Siitä petikosta vielä sen verran, hoorikin tiellä vastaantullut luistelija oli varmasti omasta mielestään ladulla, mutta ainakin latukartan mukaan se on vain tie.
    Noiden sinisten reittien lisäksi tuonne on vedetty latua varmasti kolminkertainen määrä, mutta onhan pelloilla tilaa, vetäkööt.

Blackborow Guest
    Tuota etkö sä nyt ymmärrä, että me ajellaan metsässä tuttuja reittejä ja tehdään niitä polkuja ensilumesta lähtien, ennen sitä ja sen jälkeen. Sitten vain yhtäkkiä joku hiihtäjä tai latukone eksyy siihen polulle ja sitten se onkin latu. Esim vantaanjoen vartta menee polku pitkäkoskelta haltialaan, tilaa olisi vaikka kymmenelle vierekkäiselle ladulle (siellä on niitä 8) Niin eikö nää perkeleet vedä sen ladun juuri sen polunkin päälle.
    Ok. Olen koko ajan puhunut virallisista kuntoradoille kunnan/kaupungin tms. toimijan tekemistä laduista. En jonkun random-hiihtelijän polun päälle tekemistä laduista. Kannattaisiko tuosta latukoneella polun päälle ladun ajamisesta kysyä joltakin viralliselta taholta, että miksi näin toimitaan?

Laturaivon sokaisemille muutama vinkki naisen mielenliikkeiden lukemiseen.
    Naisen tökkiminen sauvoilla tai hänen päälleen hiihtäminen ovat verrannollisia tiikerin tökkimiseen kepillä. Se huitaisee kyllä takaisin, todennäköisesti kovempaa kuin luulit. Mikäli naisella on mukanaan lapsi tai koira vastaisku on todennäköisesti potenssiin 10, naisen osalta siis. Koiran/lapsen käytös riippuu sen sukupuolen lisäksi naisen vaikutuksesta tähän ja siihen emme tässä paneudu enempää. Mikäli et täysin ymmärtänyt ylläolevia selkeitä merkkejä siitä, että olet suututtanut naisen, älä suututa naista. Mikäli et täysin ymmärtänyt miksi lapsen/koiran kanssa kulkevan naisen suututtaminen aiheuttaa raivon, ei kaksinkertaistumisen, vaan 10-kertaistumisen, älä suututa naista. Mikäli olet jo ehtinyt suututtaa naisen, joka kulkee koiran tai lapsen kanssa ennen tämän lukemista en voi enää auttaa sinua.
    Nana muokkasi tätä : 02.03.2016 at 14.33
    -team Söpöshox

mutanaama Guest
    Ok. Olen koko ajan puhunut virallisista kuntoradoille kunnan/kaupungin tms. toimijan tekemistä laduista. En jonkun random-hiihtelijän polun päälle tekemistä laduista. Kannattaisiko tuosta latukoneella polun päälle ladun ajamisesta kysyä joltakin viralliselta taholta, että miksi näin toimitaan?
    No kun ne on kunnan tekemiä latuja paikkaan, jossa ei ole virallista latua. Tarkoitus on helpottaa kaikkien liikkumista, mutta eihän hiihtäjä sitä ymmärrä, ja minäkään en ole niin kusipää, että menisin ajamaan latua rikki vain väistääkseni luistelijaa.

Niin, ja se piti vielä sanoa, että kyllä niitä latuja voi vältellä ja välttelenkin ihan tarkoituksella, mutta joskus niitä ilmestyy paikkoihin, joissa niitä ei vielä eilen ollut.

Peace ja rauhaa kaikille, hiihtäjäkin on ihminen, ja se yksi tuhannesta voi räyhätä kaikille, joten laturaivon määrä voi olla koettua pienempi.

Tähän sotkuun kun otetaan nais-mies- asetelma mukaan, niin juttua riittää 2xiankaikkisesti
    „Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)

^ Turvallisuus ennenkaikkea.
    Ylläoleva oli ehdottoman tarpeellinen infopläjäys niille, joiden mielestä on turvallisempaa hyökätä naisen, kuin miehen kimppuun ladulla (tai missä tahansa muualla).
    Voi sitä reppanaa, joka erehtyy näin tehtyään menemään kotiin ja kertomaan tapahtuneesta omalle naiselleen tilaansa surkutellen. Heitä kutsutaan kodittomiksi.
    -team Söpöshox

Lisää iloisten ihmisten välisiä kohtaamisia luvassa K-puiston pohjoispäässä kun saavat Kuninkaantammen alueen rakennuksen kunnolla käyntiin. Jopa 5000 ihmistä on muuttamassa alueelle ja tietysti talojen ja katujen alle jäävän alueen poistuminen ulkoilukäytöstä muuttaa alueen käyttömääriä rajusti.

"Kaupunkirakenteen tiivistyminen, itsekeskeisyys ja vähälumiset talvet". Nämä syyt lueteltiin yhdessä uutisessa jossa käsiteltiin laturaivoa.
    5000 ihmistä lisää pienenevän k-puiston kylkeen, nykyinen ilmastonmuutos ja itsekeskeisyyden todennäköinen lisääntyminen edelleen= Todella iloisten ihmisten kohtaamisia lisää, varsin todennäköisesti.

No, täytyy kuitenkin suhteuttaa asioita. Liikenteessä kuolleet lasketaan vuosittain sadoissa, loukkaantuneista puhumattakaan, laturaivon seurauksena on kai ollut lähinnä ruhjeita ja henkisiä vammoja, jotenka ei vielä voida puhua kovin merkittävästä tai vaarallisesta ilmiöstä.

Omalta osaltani olen iloinen että olen valinnut pyöräilyn hiihdon sijaan. Samoin kaikkien muiden samoin valinneiden puolesta.

Ihme kun en ole itse koskaan "törmännyt" agressiiviseen hiihtoniiloon, joihin eräät tuntuvat törmäävän päivittäin. Onkohan omalla käytöksellä osansa asiaan
    Hymyilytti tämä viesti. Olen itse pohtinut ihan samaa. Yleensä sekä hiihtoladulla että pyöräillessä tapaa todella asiallista ja avuliasta porukkaa. Sama pätee ehdottomasti myös pyöräilijöihin.

Osalle vaan sitten osuu se tilastotappio että törmää samoilla paikoilla vain ja ainoastaan hulluihin, raivopäihin, narsisteihin, niiloihin, kyyliin ja syyliin.
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

Siitä petikosta vielä sen verran, hoorikin tiellä vastaantullut luistelija oli varmasti omasta mielestään ladulla, mutta ainakin latukartan mukaan se on vain tie.
    OK, tuo ehkä hiukan selventää sunnuntai-iltapäivällä viiden paikkeilla todistamaani episodia: Punainen stationwagon ampaisi Petikon hiihtopaikan parkkialueelta ladulle ja 65 m kiertosuunnan vastaisesti ajettuaan kääntyi siitä tuonne lennokkikentän suuntaan eli Hoorikkiin. Parinkymmenen minuutin päästä sama sankari oli jotenkin onnistunut päätymään Tallimäentien itäpäähän ja jatkoi siitä kohti Kehää huomattuaan, että betoniporsaat estävät palaamisen parkkipaikalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tauno Katso viesti
    Ei se nyt ihan näin mene kesälläkään. Kuntoradoilla on pääosin pyöräily ja koirien ulkoiluttaminen kielletty myös kesäisin.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    ^
    Missä näin?
    Täällä Helsingissä en ole moiseen törmännyt, enkä oikeastaan Vantaalla tai Espoossa asuessakaan. Ulkoilureitit ovat ulkoilua varten täällä, jalan, koiran kera, pyörällä, miten nyt kukakin ulkoilla tahtoo, kesällä siis, talvella ulkoilua on rajoitettu.
    Tampereelta taas löytyy mitä vaan, näitäkin. Esim. Kaupissa on hiekkateitä, joilla pyöräily on kielletty. Olen kerran kesällä eksynyt sellaiselle läskipyörällä metsäpolulta. Vastaan tuli hiihtäjä rullasuksilla hiekkatiellä ja katsoi niin vihaisesti ja pitkään, että ymmärsin välittömästi että kyseinen tie oli yksi niistä pyöräily kielletty teistä. En vaan voinut sitä tietää, kun metsäpolulta siihen käännyin.

Toinen esimerkki on 60km pitkä Kaarinanpolku, joka on pääsääntöisesti hiekkatietä, siinä on pyöräily kielletty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frosty Katso viesti
    Hymyilytti tämä viesti. Olen itse pohtinut ihan samaa. Yleensä sekä hiihtoladulla että pyöräillessä tapaa todella asiallista ja avuliasta porukkaa. Sama pätee ehdottomasti myös pyöräilijöihin.

Osalle vaan sitten osuu se tilastotappio että törmää samoilla paikoilla vain ja ainoastaan hulluihin, raivopäihin, narsisteihin, niiloihin, kyyliin ja syyliin.
    Niin, kukaanhan ei ole väittänyt, että kaikki hiihtäjät/pyöräilijät olisivat hulluja. Silti uhrien syyllistäminen, mitä tuollainen "joillekin vaan aina tulee vastaan tällaisia" on todella typerää. Ethän varmasti toivoisi itsesi tai esim oman tyttöystäväsi/vaimosi törmäävän laturaivosta kärsivään tyyppiin. Se, ettei niin ole käynyt ei tarkoita, ettei niin voisi käydä.

Se, ettei paikallinen sekopää-Niilo ole hyökännyt sinun kimppuusi tarkoittaa automaattisesti, ettei hän ole hyökännyt muidenkaan kimppuun? Tai, jos siellä, missä itse asuu ei satu tällaista sekopäätä löytymään, niitä ei voi olla missään muuallakaan? Aika pätevää logiikkaa. Voin omasta kokemuksesta kertoa, että niiden kohdalla, joihin itse olen törmännyt ei olisi edes voinut olla mitään tekemistä omalla tai kaverini käytöksellä, silloin kun sellainen oli mukana, sillä hyökkäykset lähtivät jo tyypin nähtyä meidät kaukaa, kuten kuvaamassani tilanteessa, jossa mies hyppäsi ladulta kymmeniä metrejä ennen minua kiihdyttääkseen päälleni. Mulla oli varmaan vääränvärinen pipo tai jotain?

Itseasiassaa yhden kerran tällainen pölhö-Petteri sai ainakin ansionsa mukaan, tämäkin Vantaalla. Ylitimme ladun päästäksemme metsästä niitylle kävelemään kaverini kanssa, kun olimme kotiin palaamassa. Kävelimme noin 5m luistelualueella hypätäksemme niityn polulle. Minun hypätessäni joku hiihtäjä, joka huuteli päätti hiihtää kaverini päälle, joka ei ehtinyt alta pois. Hän kaatui naamalleen maahan. Ehdin vain tajuta, kun takana kulkevalta kadulta ryntäsi kaksi miestä, jotka näkivät koko homman, heistä toinen edellä hiihtäjän kimppuun "Ethän sä nyt jumaxxxxxa idiootti naisen kimppuun käy!" jne. Emme jääneet kaverin kanssa seuraamaan miten pahasti heppu otti turpaansa, mutta varmasti sai pienen höykytyksen.
    -team Söpöshox

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •