GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 5 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GrapL Katso viesti
    Itse sain sen verran tyydyttävän vastauksen Verkkokaupasta että pyörä jäi minulle.

Nyt tässä onkin tullut ajeltua jonkun verran ja vaikka jarrut sisäänajoin niin silti sain takajarrun sellaiseksi ettei tahdo lukittua enää.. Mikä lie tuli? Vai onko +100kg liikaa ettei lukkoon mene? Mut oon silti yhtä hymyä ajolenkin jälkeen
    Kyll ne lukkoon pitäs mennä vaikka painoa onkin..Mnee kö muuten lukkoon ihan jossei istu selässä. ..putsaa palat / levyt voitele männät. .

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

^Kokeilisin ensin säätää sitä jarrukahvaa ulos päin ja jos se ei paranna asiaa, niin sitten jatkaa ongelman selvittämistä paloihin yms. Säätö tehdään pienellä kuusiokoloavaimella kahvan etupuolelta... Aika monet jarrut saanut pelkällä kahvan säätämisellä "toimimaan", kun kuskit epäilleet ilmaa, jarrupaloja tms.
    utsjoenmtbreitit.weebly.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    http://www.silverbacklab.com/bike/mountain/scoop-fatty/
    maxxis lukee tuollakin. Liekkö vasta vaihtunu?
    Bulldozer lukee speksissä ja on myös kuvissa?

Sama myös "toista kautta", http://www.silverbacklab.com/bike/fa...s/scoop-fatty/

Single-double-double deluxeissa näyttäs okevan Maxxisit

Edit: gallerian kuvissa ei kehinä ole ainakaan Blizzerk90, onksnuo ne circlestarit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 7-spoke Katso viesti
    Bulldozer lukee speksissä ja on myös kuvissa?

Sama myös "toista kautta", http://www.silverbacklab.com/bike/fa...s/scoop-fatty/

Single-double-double deluxeissa näyttäs okevan Maxxisit

Edit: gallerian kuvissa ei kehinä ole ainakaan Blizzerk90, onksnuo ne circlestarit?
    eikös näy mun korjaus? siellä oli hetken 4.8 maxxisit. vaihtu 120TPI bulldozereihin. Ja nekään ei ole oikeat ku pitäs olla 72TPI

Näkypä se ku tarpeeksi tarkkaan palstaa lukee... Sori siitä!

Jos tässä nyt lähden Scoop Fattya tilaamaan (Whiteakin pohdin ja hankalaa on päätöksenteko), niin jos ja kun sieltä tulee muut vanteet kuin luvatut Alex Blizzerkit, niin ovatko ne kuitenkin tubeless-valmiit? Olen yrittänyt tästä ketjusta sitä selvittää, mutten ole löytänyt. Pahoittelen pöhköyttäni, jos kuitenkin tämä on jo kerrottu...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pyöräsimo Katso viesti
    Jos tässä nyt lähden Scoop Fattya tilaamaan (Whiteakin pohdin ja hankalaa on päätöksenteko), niin jos ja kun sieltä tulee muut vanteet kuin luvatut Alex Blizzerkit, niin ovatko ne kuitenkin tubeless-valmiit? Olen yrittänyt tästä ketjusta sitä selvittää, mutten ole löytänyt. Pahoittelen pöhköyttäni, jos kuitenkin tämä on jo kerrottu...
    Ilmeisesti nuo circlestarit ei ole tubeless readyt.
    Jos tilaat niin laita lisätietoihin tai sähköpostilla viesti että tarkistavat vanteet ennenku lähettävät.

Ok, kiitos vinkistä!

Hep

Väliaikatietoja. Sain pyörän huollosta ma 1.2. Olivat vaihtaneet ketjut ja takavaihtajan. Vanteet näyttävät olevan "oikeat", eli Alex Blizzerk. Ajamaan en ole vielä päässyt, koska toivun keihkoputkentulehduksesta.

Heps! Nöösinä ilmoittaudun!!! Tänään tuli tilattua verkkokaupasta uusi Silverback Scoop Fatty! Toimitus ensikuun aikana. Pitkään jo katsellut noita paksurenkaisia ja nyt rohkaisin mieleni! Pituutta meikäläisellä on 178 cm ja jalan sisämitta siinä 79-80 cm joten tilasin M koon pyörän... osuinkohan oikeaan? Nyt kovasti odotellaan että päästään nauttimaan läskeilystä!!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti thunder Katso viesti
    Avasin navan ja totesin, ettei onnistu navan konvertointi 15 milliseksi. Laakereiden sisähalkaisija on 1 cm luokkaa. Ajellaan nyt sitten ensin alumiinihaarukalla.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
    Omastani en ole napaa aukaissut, mutta valmistajan kanssa käymäni mailinvaihto kertoi, että Bluto-konversioon on jokin kitti olemassa. Hintaa kitillä on n. 26€.
    Mitenkähän tuo toimii, jos laakerit on pienemmällä halkaisijalla kuin akseli?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Omastani en ole napaa aukaissut, mutta valmistajan kanssa käymäni mailinvaihto kertoi, että Bluto-konversioon on jokin kitti olemassa. Hintaa kitillä on n. 26€.
    Mitenkähän tuo toimii, jos laakerit on pienemmällä halkaisijalla kuin akseli?
    Pienemmät laakerinkuulat? Sama ulkohalkaisja, eri sisähalkaisijalla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wex4 Katso viesti
    Pienemmät laakerinkuulat? Sama ulkohalkaisja, eri sisähalkaisijalla
    Mitä ymmärsin kitin sisällöstä, niin siinä ei käsittääkseni ollut laakereita.

Lähetetty minun SM-T325 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J888 Katso viesti
    Pituutta meikäläisellä on 178 cm ja jalan sisämitta siinä 79-80 cm joten tilasin M koon pyörän... osuinkohan oikeaan?
    Todennäköisesti osuit. Mulla pituutta jonkin verran vähemmän, mutta jalan sisämitta samaa luokkaa ja M-koolla ajelen. Muutama kaveri koeajanut tuota pyörää ja ei kukaan ole valittanut pieneksi tai suureksi, vaikka kuskien pituudet vaihdelleet 170-180 cm välillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    scoop fattyn hinta tipahtanu satasella verkkokauppa.com:ssa
    Tein PINS-hintaturvavakuutushakemuksen tuosta ja sain 100 € hyvityksen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti thm Katso viesti
    Tein PINS-hintaturvavakuutushakemuksen tuosta ja sain 100 € hyvityksen.
    Kuukausi tais olla rajana? Daaaamn. 😉

^Joo 30 pv tais olla raja.

Todennäköisesti osuit. Mulla pituutta jonkin verran vähemmän, mutta jalan sisämitta samaa luokkaa ja M-koolla ajelen. Muutama kaveri koeajanut tuota pyörää ja ei kukaan ole valittanut pieneksi tai suureksi, vaikka kuskien pituudet vaihdelleet 170-180 cm välillä.
    Jeps, näin arvelinkin, edellinen Scotin maasturi oli vähän turhan isoa kokoa ja vaakaputki raapi munaskuita... Kauhea polte ajelemaan ja nyt vaan pitää malttaa ja odotella että pyörä saapuu!
    Ilmeisesti pitää noita vanteita tarkkailla että tulee oikeat! Tubeless virityksen haluaa itsekin tehdä!
    Minkäslaisia polkimia olette noihin laittaneet? Itsellä olisi vanhassa maasturissa lukkopolkimet olemassa mutta ajattelin jotta flätit vois olla paremmat tässä...

Minkäslaisia polkimia olette noihin laittaneet? Itsellä olisi vanhassa maasturissa lukkopolkimet olemassa mutta ajattelin jotta flätit vois olla paremmat tässä...
    Omaan Fatbikeen otan alkuun piikilliset avopolkimet näin talvi/kevätkauteen ja vaihdan sitten kesäks tod.näk. lukot, kun niillä on tottunut ajamaan .. Vois avopolkimilla olla vapaampaa tuo meno vaikeissa paikoissa Tiiä sitte mikä on totuus ja vaikea se voi olla avoilla ajaa, kun kaikissa pyörissä ollut aina lukot
    -- not fast but furious --

Itse pistin lukot. Tuntuu että niiden avulla saa enempi tasapainoa maastossakin. Ja vaikeissa paikoissa pidon rajoilla tasainen pyörittäminen auttaa, joka onnistunee vain lukoilla. Tosin en ole ajanu kunnon fläteillä, niin en sitte tiiä niistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    Omaan Fatbikeen otan alkuun piikilliset avopolkimet näin talvi/kevätkauteen ja vaihdan sitten kesäks tod.näk. lukot, kun niillä on tottunut ajamaan .. Vois avopolkimilla olla vapaampaa tuo meno vaikeissa paikoissa Tiiä sitte mikä on totuus ja vaikea se voi olla avoilla ajaa, kun kaikissa pyörissä ollut aina lukot
    Näin itsekin ajattelin! Parempi totutella ensin pyörään fläteillä ja sitten varmuuden lisääntyessä vaihtaa lukkoihin! Onko arvon Silverbackin käyttäjillä suosituksia lokareiksi ja telineiksi tavaran kuskaamiselle? Tarkoitus olisi lähteä syksyllä pyörävaeltamaan mökille Lappiin! Salanki ja puljutunturin ympäristö olisi aika hyvin tossa mökin ympäristössä hallittavissa!

Jokos muut olette saaneet oikeat vanteet Verkkokaupasta? Mulle tuli tänään Alex Blizzerkit ja ne täytyy käyttää kasattavana paikallisessa huoltoliikkeessä. Mukana ei tullut muuta, joten vannenauhat yms. täytynee ottaa nykyisistä vanteista.

Näin itsekin ajattelin! Parempi totutella ensin pyörään fläteillä ja sitten varmuuden lisääntyessä vaihtaa lukkoihin! Onko arvon Silverbackin käyttäjillä suosituksia lokareiksi ja telineiksi tavaran kuskaamiselle? Tarkoitus olisi lähteä syksyllä pyörävaeltamaan mökille Lappiin! Salanki ja puljutunturin ympäristö olisi aika hyvin tossa mökin ympäristössä hallittavissa!
    http://www.muckynutz.com/
    Fat Face Fender
    Fat Butt Fender
    Fat Gut Fender

Nuo aattelin itelle tilata. Kulkee hyvin repussa jos surkea keli yllättää. Kiinteitä lokareita en halua

Kukaan ei vissiin oo purkanu napoja?? Tutustuin aiheeseen moduksen sivuilta. Niin jos oikein ymmärsin niin navoissa on 15mm ees ja takana 12mm keskireikä /akseli jotka on muutettu 9mm qrksi.

http://www.modusnakano.com/product.php?id=9
    Kun napojen leveys on e 150mm ja t 190mm niin hopeet ei natsaa.
    Jos rupeis hautoo joustokeulaa.

Jokos muut olette saaneet oikeat vanteet Verkkokaupasta? Mulle tuli tänään Alex Blizzerkit ja ne täytyy käyttää kasattavana paikallisessa huoltoliikkeessä. Mukana ei tullut muuta, joten vannenauhat yms. täytynee ottaa nykyisistä vanteista.
    Mulle tuli myös ja kiikuttelinkin tänään heti paikalliseen huoltoliikkeeseen. Ei tullut minullekkaan mitään muuta kuin vanteet.

Olin sen verran ovela(?) et samalla litkuttaa ammattilainen miulle sisurit pois.

Kuitukeula paikallaan. Nyt on etukiekko 15 mm akselilla. Pluto tarjouksia kyttäämään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti thunder Katso viesti

Kuitukeula paikallaan. Nyt on etukiekko 15 mm akselilla. Pluto tarjouksia kyttäämään.

Jaaa pitikös se koko napa vaihtaa vai pelkkä akseli?

Napa vaihtui. En googletuksella löytänyt tuon alkuperäisen navan sisuskaluihin 15 mm akselin adaptereita.

Jokos muut blizzerk vanteiden saajat on vaihdattanu ne alle? Onnistuko?

Perjantaina sain tietoon paikallisen korjaamolta et pinnat ehkä(?) menis kanssa uusiks.

Onko tietoa, meneekö tuohon Verkkokaupan Scoop Doubleen Bafangin BBS01 sähköinen mid-drive-moottori? Jos tietoa muista paremmista keskiömoottoreista, otan vinkit vastaan kiitollisena.

Samanlaisia aiheita

1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27