GiantGarminElectrobike
Sivu 36 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 86 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Se, että työkaveri jokapäiväisten tapojensa mukaan oli taas yli puoli tuntia myöhässä töistä.

^onko se POMOn veli tai jotain... tuollaisesta voisi antaa varoitukset ja edelleen lopulta irtisanoa.

Eipä oo. Työnjohtaja nimikkeellä... samaa paskaa tallataan kuitenkin, erona että se hoitaa laskutuksen ja firman puhelimen. On nuo pomot asiasta aikasa jalsanu sanoa mutta eivät enää vissiinkään jaksa. Ollaan ainoat työntekijät firmassa. Ite koitan joka aamu olla (useesti fillarilla) 07.00 pelipaikoilla satoi tai paistoi.

Ite oo tapellu monta kertaa pomojen kanssa siitä kun oon ollu kipeänä tai lapsi on sairastanu ja oon jääny kotiin sen takia. Aina oon vieny lapun lääkäristä töihin palatessa. Eivät oo silti kenkää antaneet vielä☺

Paska ei irtoa tuulettimesta vaikka kuinka aamulla herätessä odottaisi, että näin olisi käynyt.

tempokisu Guest

Punapää herrakerho

Että kohta telkkurissa alkava sarja "Empire" on Obamoitten suosikki. Jos näyttelijät olisivat valkoihoisia, ei varmaan olisi.

Aamulehden mielipidetekstariherrat, kyllä ovat aktiivisesti höliseet herrat Timo Liitiä ja Carl Palomäki. Joka asiasta on mielipide; maahanmuuttajista, Suomen taloudesta, lääkäripulasta... ( ai mikä lääkäripula?...) Olihan siinä lokakuu taukoa mainituilla herroilla, mutta nyt ovat hölisseet useamman kerrankin viikossa...

No ei kyllä yllättänyt, että äijien mökkiviikonlopun jälkeen on paha olo vielä maanantainakin.

tempokisu Guest

Punapää Suomi ennakkosuosikkina

Että Suomen missi ei kaikesta " hurmasi kuvaajat, verrataan Jennifer Lopeziin..."- hehkutuksesta huolimatta selvinnyt Miss Universum-kisan edes semifinaaliin.
    Ja kaikesta huolimatta, ei ikinä satsata oikein kunnolla tuohon "kansallisfantasia-asu"-kierrokselle ( vaikka yritystä hieman oikeaan suuntaan olikin..)

Tosin minä en ilman tuota maan nimi-nauhaa erottanut Suomen ja Australian vedonlyöntisuosikkimissiä toisistaan...

http://www.iltalehti.fi/viihde/20151...63018_vi.shtml

Emäntä kyseli jotta mitäköhän jouluaiheista elokuvaa voitaisiin perheen voimin katsella...minä tietysti Die Hardia ehdottelin...se emännän tappava katse ei yllättänyt.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest

Punapää jouluklassikot

^ siis mitäh? Die Hardit on ihammahtavaa katseltavaa milloin vain, pari niistä on just jouluisia. Oliko se osa2? Rennyn ohjaama ja mun mielestä näistä paras , yhdessä maastokohtauksessa vilahtaa myös PUPU.
    Toinen jouluinen on sitten "Rare Export"

Julkkikset normaaleina ja fitnesseinä; normaalina on kyllä paljon parempi ( mikä siis ei yllättänyt, fitnessit on kamalia) :

http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/2016...93696_ie.shtml

Todellinen jouluelokuvien klassikko:

*

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

^^voihan tuo meitin emäntä ajatella noita tenavia, onhan Die Hardeissa jonkun verran väkivaltaa aina siellä täällä. Ei se tietty sitä meinaa etteikö diehardeja vihaisi sydämensä pohjasta joka tapauksessa...

Kakkonen tosiaan Rennyn ohjaama muttei sitä ykköstä piekse.

OnTopic: Tänään ei yllättänyt duunin määrä, edelleen jengiä lomilla.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest

Cool legendaarisia

Kesti aikanaan jonkii verran ennekun honasin, jotenkin ajattelin saksan kielioppia että Die Hard on "se kova" mutta aika sama asia kuitennii.
    Mutta kakkososassa on se pupu. Joka vielä ehtii pakoon.
    Joulu"elokuvien" parhautta on kuitenkin "Lumiukko", ja mielestäni "Lumiukko ja Lumikoira" oli vielä parempi, paitsi se tunnussävel. Jonka ansioista aikanaan tutustuin Nightwishin musiikkiin. - ja muuten tuossa Rennyn Die Hardissa lopussa soi Finlandia, että vaikeeta siittä on paremmaksi laittaa -.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Kesti aikanaan jonkii verran ennekun honasin, jotenkin ajattelin saksan kielioppia että Die Hard on "se kova" -.
    Et oo ainoa...

Minulle tuli mieleen auton akku. Ihmettelin ykköstä katsoessa että eikö tämä olekaan autoelokuva.

Maastopyöräily lumisessa ja pimeässä metsässä on kivaa.

tempokisu Guest

Punapää poikkeus

..jo eilen, mutta " Emilia ei ollutkaan poikkeus"

Se, että nimim. twentyninerin tilaus erääseen nettikauppaan sujui kuin oppikirjassa.

mutanaama Guest
    @J,

Mua ei tänään Mcgullough tjsp päässyt yllättämään. Sähköstartti on kiva asia lumilingossa...

Joku (työmatka)pyöräili länärin vartta aivan liian pienellä pyörällä. Oli joutunut laittamaan perhostangon, että saisi edes hieman järkeä ajoasentoon. Bussin ikkunasta tarkastelin...

Pispalassa ja Pyynikillä on kivan näköisiä talvipolkuja. Muutenkin Tampere vaikuttaa kivalta paikalta, niinku aina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Pispalassa ja Pyynikillä on kivan näköisiä talvipolkuja. Muutenkin Tampere vaikuttaa kivalta paikalta, niinku aina.
    Sulla taitaa olla perjantai-lasit silmillä? Mä olen nähnyt pelkkää punaista 42 vuotta täällä
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Tjaa... olisko eilisillan dokaamisella vaikutusta asiaan?

No reilu parituntinen viälä ja lähtee juna kohti kotia.

Joku (työmatka)pyöräili länärin vartta aivan liian pienellä pyörällä. Oli joutunut laittamaan perhostangon, että saisi edes hieman järkeä ajoasentoon. Bussin ikkunasta tarkastelin...
    Mut hei, se oli fillarin selässä ja sä dösässä? Kummalla oli kivempaa

tempokisu Guest

Punapää katsojaluvut

Jaa , suuresti mainostettu Suomen SNL lauantai-illan parhaalla ohjelmapaikalla sai viime lauantaina vain 372 000 katsojaa.
    Varmaan vähä enempi odotettiin....itse katsoin tv kakkosta.

Lauantaina 100km 130 tiellä maantienlaitaa maasturilla paskassa kelissä myöhäisillassa ja KAIKKI hlöautot ohitti joko tosi kaukaa tai jäivät jopa taakse ajamaan siksi aikaa että pääsivät ohittamaan kaukaa. AINUT auto mikä ajoi ohi hihaa viistäen väistämättä yhtään, oli Korsisaaren Bussi. Eikä ole eka kerta kun näin käy. Nyrkkiä heristin mutta eihän se nyt peileistä varmaan taakse jaksanut katsella.

Ei siis yllättänyt tuo KORSISAARI. Vttu.

Väsymys laivareissun jälkeen.

tempokisu Guest

Hymy kanavavalintoja

Ei todellakaan tullut yllätyksenä viikonlopun katsojaluvut.

Nelosen Haluatko Miljonääriksi? jatkaa maan suosituimpana viihdeohjelmana. Sunnuntaina kerrottiin, että ohjelma tavoitti yli 1,4 miljoonaa katsojaa, keskikatsojamäärän ollessa 1,1 miljoonaa.

Ylen Uuden Musiikin Kilpailun finaali tavoitti myös miljoonayleisön: kokonaistavoittavuus oli lähes 1,4 miljoonaa ja keskimäärin katsojia oli 690 000.
    MTV3-kanavan Saturday Night Liven katsojaluvut sen sijaan jatkavat supistumistaan. Viihdeohjelma tavoitti lauantaina noin puoli miljoonaa ihmistä. Keskikatsojamäärä oli varsin vaatimaton, päälle 270 000.
    Laskua SNL:n ensimmäisestä jaksosta on noin 300 000 katsojaa. Viime viikon luvut ovat tosin vasta esityspäivän lukuja. Niihin lisätään vielä tallennetut katselut.

Mutta haluaisi kyllä tietää kuka tallentaa SNL:n!? Kun lauantain lähetys uusitaan vielä kolme kertaa sen jälkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mutta haluaisi kyllä tietää kuka tallentaa SNL:n!? Kun lauantain lähetys uusitaan vielä kolme kertaa sen jälkeen.
    Mä en katso enkä tallenna tuota, mutta noin yleisesti ottaen tallennan mainoskanavilta ne ohjelmat, jotka haluan katsoa. Sillälailla ei tarvii katsoa mainoksia.
    JackOja muokkasi tätä : 29.02.2016 at 13.57 Syy: korjattu VesaP:n bongaama ratkaiseva kirjoitusvirhe, joka muuttaisi koko lausahduksen idean.

Mä en katso ehkä tallenna tuota, mutta noin yleisesti ottaen tallennan mainoskanavilta ne ohjelmat, jotka haluan katsoa. Sillälailla ei tarvii katsoa mainoksia.
    +1. Ja harvoin sitä olisi anyway sen uusinnankaan aikaan just telkkarin ääressä valmiina katsomaan ko ohjelmaa. Helpompi nauhoittaa ja katsoa ihan milloin huvittaa, mainokset yli hyppimällä. Ja minä EN tallenna (enkä katsokaan tietenkään) tuota, ei mitään _ehkä_ sanaa tuossa, toisin kuin Jaskalla jolla varmaan kaikki SNL:lät "nauhalla"?

En kyllä katso tuota suomen miljonääriäkään, en voi sietää sitä juontajajunttia siinä. Tossa pitäs olla semmonen vakavakasvoinen ison auktoriteetin omaava vanha kääpä juontajana, eikä mitään somehippiä joka viljelee (kait?) jotain keinotekoista vitsiä vähän väliä.

Tämän katsoin pitkästä aikaa tuossa viime viikolla kun lehdessä linkin näin:

Varsinainen äijä toi kisaaja. Ja just sopiva juontaja tuommoseen visaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •