Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
Kovasti näkyy mieliä rassaavan suomalaisen toimijan markkinoille tulo. Jokainen kivi käännetään jos vaikka jotain löytyisi millä pääsisi lyömään. En oikein ymmärrä.
Ei minua ainakaan rassaa. Kyllä markkinoilla on tilaa. Myönnän, että takuukeskustelussa lipsahdettiin asiattomuuden puolelle. Niin ei saisi tapahtua ja siitä pahoittelut Mr. Polelle.

Toisaalta tapanani ei ole sellaisenaan niellä kaikkia markkinointiväitteitä toimijan kotimaasta riippumatta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
Onko kenties niin että ulkomaiset koetaan jotenkin luotettavammiksi ja rehellisemmiksi? Ainakin siltä vaikuttaa.
Ulkomainen tai kotimainen, mutta suurempi ja vakiintunut toimija on tietyissä asioissa pitkällä tähtäimellä luotettavampi.

Olen toisaalta sitä mieltä, että pelkkää nuoleskelu ja selkääntaputtelu ei johda yhtään mihinkään. Toisaalta se kritiikki ja eriävät mielipiteet täytyy osata käsitellä oikein eikä suoraan tyrmätä tai kuten nykyään on muotia leimata suorilta kateudeksi. Sopivassa suhteessa nämä johtavat kehittymiseen sekä henkilökohtaisella että yrityksen tasolla. Minä ainakin odotan työssäni myös sitä että välillä joku kyseenalaistaa. En todellakaan ole täydellinen.

Ainuttakaan yrittäjää tässä maassa ei todellakaan käy kateeksi kuten täällä eräät on vihjailleet. Siitä on jo valtiovalta tehnyt byrokratioineen sellaista helvettiä, että ei käy edes sen läpi käyminen yhtään kateeksi. Juu minä tiedän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti markettipyörämies Katso viesti
Mukava spekuloida ja miettiä näitä asioita. Harmi vaan, että täällä jotkut ovat sitä mieltä että keskustelun pitää olla sellaista missä kaikki on samaa mieltä kaikesta. Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole ainakaan meillä jotka emme ole niiden 80 taloudellisesti tähän projektiin sitoutuneen joukossa Tietysti veronmaksajina maksamme osan tästäkin lystistä erilaisten yritystukien muodossa
+1 IMO