HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 13 / 72 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 23 63 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 2138

Aihe: Pole Taiga Fatbike

  1. #361
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vuohi Katso viesti
    Ehkä tuo takuun rajaus on vähän ristissä tuon "runkomme painavat vähän enemmän, että ne varmasti kestäisivät"-lausunnon kanssa. Itse en ehkä myöskään rajaisi jonkun läskipyörän tai xc-kamppeen takuuta sen takia, että joku voi saada enskapyörän bikeparkissa melko nopeasti rikki.

    Mutta zemppiä läskien ja muidenkin pyörien myyntiin, fillarifoorumin jutuista ei kannata huolestua, täällä palaute harvoin on kovin positiivista
    Harvemmin läskillä kisataan. Ei meidän kannata jokaiselle rungolle eri takiuta keksiä, vaan yksi yleispätevä. Näin näyttää muutkin tekevän.

    En ole huolissaan foorumin lätinöistä. Meidäthän teilattiin jo ennen kuin yhtään pyörää on markkinoille edes tullut. Silti jännästi ollaan kaikesta huolimatta pärjätty. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...?51218-pole-fi

    Osa ei ymmäärä ettei Pole ole yhteisöhanke. Pole ei ole myöskään kasvoton organissaatio. Ehkä tämä aiheuttaa ongelman: Pole on se joku uusi juttu, johon ei vielä osata suhtautua.

    Joku vertasi tätä foorumikeskustelua maahanmuuttokeskusteluun

    Paljon hyvää palautetta saadaan kasvotusten ja yksityisviestillä. Saatiinhan me 80 uutta yhtiökumppaniakin osakeannin puitteissa
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  2. #362
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Sattuipas näppärästi kohdalleen

    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  3. #363
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Täytyy seurata miten tälle teidän start upille käy, onnea kuitenkin matkaan sillä sitä tarvitaan. Olisihan se hienoa, jos Polesta tulisi edes hitunen siitä mitä esim. Roman Arnold on saanut omasta pyöräfirmastaan syntymään.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  4. #364
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Tälläisiä riskejähän voi välttää olemalla ostamatta käytettyä autoa yksityiseltä ja pätee ihan kaikkeen ostamiseen.
    Heh..näinköhän? ostin yhden auton tunnetusta liikkeestä. Kauppakirjaan lisättiin myyjän toimesta (hyväksyin tämän itse) seuraavaa: "Auto on rakennettu kilpailukäyttöön (oikeasti ei ollut kilpa-auto) Moottoria on viritetty ja vaihteistoa muutettu/vahvistettu. Myyjä ei anna minkäänlaista takuuta auton voimansiirrolle mukaan lukien moottori sekä vaihteisto"
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

  5. #365
    markettipyörämies Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pole Bicycles Katso viesti
    Logiikkasi pitkän pyörän haitasta ja keskiön mataluudetsa on sitäpaitsi väärin. Pidemmällä pyörällä keskiö ei käy niin lähellä protaiden lakipistettä kuin lyhyellä.
    En tajua taaskaan, eli esim. tandemilla portaiden yläpäässä ei ota mahasta kiinni, mutta lyhyellä rungolla ottaa?

  6. #366
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Meinaat että noin on kaikkien liikkeestä ostettujen autojen kaupassa?
    En tietenkään...toin vain esiin tällaisen poikkeuksen. Sain enemmän vaihdossa omastani kun hyväksyin tämän. Tosin sekään ei olisi vaikuttanut kaupan syntyyn kun ei ole koskaan ollut viimeiset pennit kiinni näissä rakkineissa.
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

  7. #367
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    En tietenkään...toin vain esiin tällaisen poikkeuksen. Sain enemmän vaihdossa omastani kun hyväksyin tämän. Tosin sekään ei olisi vaikuttanut kaupan syntyyn kun ei ole koskaan ollut viimeiset pennit kiinni näissä rakkineissa.
    Tämähän nyt ei liittynyt sitten asiaan yhtään mitenkään. Riskejä voi myös välttää olematta hyväksymättä kaikenlaisia ehtoja.

  8. #368
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti markettipyörämies Katso viesti
    En tajua taaskaan, eli esim. tandemilla portaiden yläpäässä ei ota mahasta kiinni, mutta lyhyellä rungolla ottaa?
    Et ole ainut. Mitä pidempi akseliväli niin sitä helpommin se on yleensä ollut mahansa varassa.

    Mitä tuohon takuuseen niin moni varmaan tarttuu tuohon "sisältää alan parhaan takuun"...
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

  9. #369
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Tämähän nyt ei liittynyt sitten asiaan yhtään mitenkään. Riskejä voi myös välttää olematta hyväksymättä kaikenlaisia ehtoja.
    Kun tätä ketjua lukee niin ei taida kovin moni muukaan... Aikuisten ihmisten peppukipua
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

  10. #370
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Kun tätä ketjua lukee niin ei taida kovin moni muukaan...
    Totta. Turhaan tuli lainattua tuota offtopiciin vievää auton ostamiseen liittyvää viestiä.

    Eikä se takuun kattavuus tai kattamattomuus edes tässä casessa taida suurin riski olla.

  11. #371
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Kovasti näkyy mieliä rassaavan suomalaisen toimijan markkinoille tulo. Jokainen kivi käännetään jos vaikka jotain löytyisi millä pääsisi lyömään. En oikein ymmärrä.

    Onko kenties niin että ulkomaiset koetaan jotenkin luotettavammiksi ja rehellisemmiksi? Ainakin siltä vaikuttaa.

    On hyvä että Pole on saanut tunnettavuutta. Varmasti suurin hyöty mitä tämä foorumi on tarjonnut.

    Taidanpa poiketa koeajotapahtumassa Fillariosassa 14.1 kun se on tuossa lähellä niin ainakin pääsee näkemään suuren huomion saaneen Polen Taigan ja jos tulee kysyttävää niin voi keskustella suunnittelijan kanssa.

  12. #372
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Kovasti näkyy mieliä rassaavan suomalaisen toimijan markkinoille tulo. Jokainen kivi käännetään jos vaikka jotain löytyisi millä pääsisi lyömään. En oikein ymmärrä.

    Onko kenties niin että ulkomaiset koetaan jotenkin luotettavammiksi ja rehellisemmiksi? Ainakin siltä vaikuttaa.

    On hyvä että Pole on saanut tunnettavuutta. Varmasti suurin hyöty mitä tämä foorumi on tarjonnut.

    Taidanpa poiketa koeajotapahtumassa Fillariosassa 14.1 kun se on tuossa lähellä niin ainakin pääsee näkemään suuren huomion saaneen Polen Taigan ja jos tulee kysyttävää niin voi keskustella suunnittelijan kanssa.
    Kiitos. nähdään siellä
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  13. #373
    Liittynyt
    09/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    833
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SvaR Katso viesti
    Et ole ainut. Mitä pidempi akseliväli niin sitä helpommin se on yleensä ollut mahansa varassa.

    Mitä tuohon takuuseen niin moni varmaan tarttuu tuohon "sisältää alan parhaan takuun"...
    Riippuu paikasta. Jos jaksaa katsella UTV videota niin tuossa videossa monessa kohdassa muuten vastaavalla mutta pidemmällä 4 paikkaisella RZR llä pääsee paremmin nousemaan töyräiden yli kuin lyhyellä.
    https://www.youtube.com/watch?v=FyCOA7dC2Y0

  14. #374
    ^Jaksaahan niitä katsella kun yksi harrastus muoto atv ja abaut 2/3 osaa elämästä muutenkin ihan metsässä.
    Yksi RZR letkassa usein ja osat paikoista se selvittää helpommin ja välillä se jää pitkän akselivälinsä takia mahan varaan. Esim. tuossa polen porras videossa lyhyt akseliväli selviäis ilman maha kosketusta.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

  15. #375
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti markettipyörämies Katso viesti
    En tajua taaskaan, eli esim. tandemilla portaiden yläpäässä ei ota mahasta kiinni, mutta lyhyellä rungolla ottaa?
    Tilanne on pitkän pyörän eduksi dropeissa ja korkeissa nousuissa, eli dropissa pitkän pyörän eturengas tapaa maan ennemmin kuin lyhyen pyörän. Tällöin pyörän kulma vaakatsoon nähden on loivempi ja mahdollistaa permman ajettavuuden. Totta kai lakipisteessä keskiö käy alempana jos on pidempi pyörä. Minun virhe. Pahoittelut.

    Edut pitkästä chainstaysta tulevat ylämäkeen siitä, että painopiste on paremmassa paikassa. Pitkällä keulalla ylämäkeen on merkitystä ainoastaan näissä lakipisteissä, jossa keskiö voi ottaa kiinni. Kuten tuossa maasturivideossa, pitkästä wheelbasesta on hyötyä useammin kuin haittaa. Nyt ollaan niin pienissä muutoksissa, että ei vielä voida tandemista puhua. Pitkä chainstay on eduksi ylämäessä myöskin sen takia, että painopisteen saa pidemmälle esteen yli. Pitkä keula auttaa myös tässä, jolloin eturengas ylittää esteen hieman aiemmin, jolloin painopistettä saa sovitettua kohdalleen. Fillaria voi sitten pompottaa, joten sen kampien iskeytymisen voi välttää. Keskiöstä kiinni jääminenhän ei vielä mikään huono homma ole. Siitä voi vielä ponnistaa. Eri asia on tippua pyröän päältä kokonaan
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  16. #376
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pole Bicycles Katso viesti
    Hienoa, että pärjäät. Jatka samaan malliin!
    En ymmärrä tätä, en pärjäämistä puhunut mitään. Mutta kiitos kannustuksesta kuitenkin.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pole Bicycles Katso viesti
    Periaatteisiimme kuuluu olla mollaamatta merkkejä (ei ainakaan tahallaan ), koska sillä ei saada varamsti mitään hyvää aikaan. Ei ole näin, että muut ovat huonoja ja minun on paras. Kaikki ovat erilaisia ja varamsti ihmiset nauttivat omista laitteistaan. Ride your damn bike!

    Oleellista on se, että ollaan havaittu jotain, tutkittu asiaa ja tehty sille asialle jotain. Polella on erilainen pyörä ja sitä ilosanomaa koitetaan levittää
    Hieno periaate.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pole Bicycles Katso viesti
    Ihan oikeasti! Täytyy ymmärtää, että täällä toisessa päässä on ihminen, joka tekee intohimolla töitä.
    Peukutusta tälle. Etuoikeutettua tehdä työtä minkä kokee intohimokseen ja vielä rakkaaseen harrastukseen liittyen.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pole Bicycles Katso viesti
    Juurikin näin!

    Lähtökohtaisesti meidän liiketoiminta perustuu jatkuvuuteen. Tässä pari esimerkkiä takuuasioista viime kesältä.

    esimerkki 1
    ...
    Liiketoiminnan jatkuvuudessa kuvatunlaiset palvelukokemukset asiakkaiden taholta ovat varmasti elintärkeitä. Ihan kivijalkajämyjenkin osalta uskon, että nykyään pärjää parhaiten ne joilla palvelu pelaa. Ei tarvi isoa virhettä tehdä niin seuraavalla kerralla asiakas valitsee jonkin toisen palveluntarjoajan. Polen tapauksessa ollaan suoraan brändin ytimessä, joten palvelun laadulla on vielä suurempi merkitys, näin uskon. Lienee turhaa toistaa mantraa hyvän ja pahan kellon kuuluvuuseroista.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Kovasti näkyy mieliä rassaavan suomalaisen toimijan markkinoille tulo. Jokainen kivi käännetään jos vaikka jotain löytyisi millä pääsisi lyömään. En oikein ymmärrä.

    Onko kenties niin että ulkomaiset koetaan jotenkin luotettavammiksi ja rehellisemmiksi? Ainakin siltä vaikuttaa.
    Osaa rassaa ja toisia ei. Onhan täällä paljon positiivistakin viestiä ollut, jos ei jopa useammalta kuin negaa. Osa negatiiviseksikin tulkittavista viesteistä on varmastikin vain kritiikkiä ja haastoa uutta vastaan. Kyseessä on kuitenkin sen verran erilainen pyörä ettei sitä varmaan tarvitse kyseenalaistamatta niellä? Monet kerrat läpi maailmanhistorian on uuden esittäjää hulluna pidetty, vaikka olisi myöhemmin oikeassa olevaksi paljastunutkin. Veikkaisin että maailmanvalloitusretkilläkin tulee/on tullut vastaan mahdollisia asiakkaita, jotka eivät ainakaan heti usko ylivertaisuutta.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    On hyvä että Pole on saanut tunnettavuutta. Varmasti suurin hyöty mitä tämä foorumi on tarjonnut.

    Taidanpa poiketa koeajotapahtumassa Fillariosassa 14.1 kun se on tuossa lähellä niin ainakin pääsee näkemään suuren huomion saaneen Polen Taigan ja jos tulee kysyttävää niin voi keskustella suunnittelijan kanssa.
    Minulta päässyt lipsahtamaan Polen synty tyystin ohi. Ehkä kun en niin aktiivisesti ole aikasemmin maastopyöräilyä seurannut, mutta nyt asiaa paikattu. Oisko kolmannen kerran: Onnea ja menestystä!
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  17. #377
    markettipyörämies Guest
    Ihan mielenkiintoinen video toi ja varmasti olis sama apu fillarissakin monessa paikassa, jos olis molemmissa pyörissä veto. Itse en tiedä mikä on optimi akseliväli, mutta mukava että on eri vaihtoehtoja joilla voi asiaa testata. Omassa fillarissa säädettävä taka-akselin paikka ja en nyt mitään hirveää ahaa elämystä saanut kun sitä siirtelin, puoleen tai toiseen.

    Mukava spekuloida ja miettiä näitä asioita. Harmi vaan, että täällä jotkut ovat sitä mieltä että keskustelun pitää olla sellaista missä kaikki on samaa mieltä kaikesta. Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole ainakaan meillä jotka emme ole niiden 80 taloudellisesti tähän projektiin sitoutuneen joukossa Tietysti veronmaksajina maksamme osan tästäkin lystistä erilaisten yritystukien muodossa

  18. #378
    IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Kovasti näkyy mieliä rassaavan suomalaisen toimijan markkinoille tulo. Jokainen kivi käännetään jos vaikka jotain löytyisi millä pääsisi lyömään. En oikein ymmärrä.
    Ei minua ainakaan rassaa. Kyllä markkinoilla on tilaa. Myönnän, että takuukeskustelussa lipsahdettiin asiattomuuden puolelle. Niin ei saisi tapahtua ja siitä pahoittelut Mr. Polelle.

    Toisaalta tapanani ei ole sellaisenaan niellä kaikkia markkinointiväitteitä toimijan kotimaasta riippumatta.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Onko kenties niin että ulkomaiset koetaan jotenkin luotettavammiksi ja rehellisemmiksi? Ainakin siltä vaikuttaa.
    Ulkomainen tai kotimainen, mutta suurempi ja vakiintunut toimija on tietyissä asioissa pitkällä tähtäimellä luotettavampi.

    Olen toisaalta sitä mieltä, että pelkkää nuoleskelu ja selkääntaputtelu ei johda yhtään mihinkään. Toisaalta se kritiikki ja eriävät mielipiteet täytyy osata käsitellä oikein eikä suoraan tyrmätä tai kuten nykyään on muotia leimata suorilta kateudeksi. Sopivassa suhteessa nämä johtavat kehittymiseen sekä henkilökohtaisella että yrityksen tasolla. Minä ainakin odotan työssäni myös sitä että välillä joku kyseenalaistaa. En todellakaan ole täydellinen.

    Ainuttakaan yrittäjää tässä maassa ei todellakaan käy kateeksi kuten täällä eräät on vihjailleet. Siitä on jo valtiovalta tehnyt byrokratioineen sellaista helvettiä, että ei käy edes sen läpi käyminen yhtään kateeksi. Juu minä tiedän.


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti markettipyörämies Katso viesti
    Mukava spekuloida ja miettiä näitä asioita. Harmi vaan, että täällä jotkut ovat sitä mieltä että keskustelun pitää olla sellaista missä kaikki on samaa mieltä kaikesta. Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole ainakaan meillä jotka emme ole niiden 80 taloudellisesti tähän projektiin sitoutuneen joukossa Tietysti veronmaksajina maksamme osan tästäkin lystistä erilaisten yritystukien muodossa
    +1 IMO

  19. #379
    ^Yhdyn täysin tähän. Yhdympä myös ^^
    Nykyään kun muotia on vielä, että uuden testauksen ja lapsentaudit hoitaa yleensä kuluttaja eli raakileita markkinoille.
    Olen itsekin erään kotimaisen tuotteen kohdalla ostanut uutta ja hoitanut testausta. Kun sinne oli sitten puhelimella yhteydessä niin ensin se oli vika joka viikossa muuttui ominaisuudeksi

    Osa kritiikistä menee myös tämän foorumin piikkiin kun tämä on tämmöinen "häröpallo", itse en henk.koht. olisi ikinä rekkautunut tänne kyseisessä muodossa jos olisin Pole.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

  20. #380
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Kaikki olette jonkun sortin koekaniineja jos yhtään tuotetta ostatte. Tuskin kaikki innovaatiot tulevat yrityksen sisältä. Nykyään on yrityspuolella muotia julkaista ensimmäisiä toimivia versioita sen takia, että saadaan oikeasti uudesta kiinnostuneille asiakkaille uutta ja lisäksi heiltä palautetta.

    Tein tuossa videon portaissa nousemisesta eri paineilla. Kyllä se läskikin alkoi kiipeämään, mutta kovemmassa vauhdissa alkaa vanteille menemään. Molemmilla pääsee, mutta tärkeintä on valita kalustonsa suurimman käyttötarkoituksen mukaan jos yhdellä pyörällä haluaa ajaa.



    PS: runkosettiä kuvataan tänään, joten huomenna on toivottavasti online!
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  21. #381
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    253
    Onko vakio kokoonpanolle laskettu trail arvoa? (Keulakulman, keulan offsetin ja renkaan halkaisijan yhdistelmästä)
    Toivottavasti koeajopäiviä tulee lisää.

  22. #382
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Koeajolle tulossa. Toivottavasti pääsee ihan metsään eikä vaan pihalla pompottelua, kun en mä ainakaan eroja osaa kovin nopeesti huomata.

  23. #383
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VSS Katso viesti
    Onko vakio kokoonpanolle laskettu trail arvoa? (Keulakulman, keulan offsetin ja renkaan halkaisijan yhdistelmästä)
    Toivottavasti koeajopäiviä tulee lisää.
    Laskeskelin trail -arvoja aikanaan ja en saanut oikein mitään tolkkua kun ei ollut eri keuloja kuitenkaan, millä voisi vertailla. Trail -arvo vaikuttanee ohjaustuntumaan jonkun verran. Olen sopinut jo erään keulavalmistajan kanssa eri offseteiden teosta. Kokeilemme ensin jäykillä keuloilla kun on aikaa.
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  24. #384
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bässi Katso viesti
    Koeajolle tulossa. Toivottavasti pääsee ihan metsään eikä vaan pihalla pompottelua, kun en mä ainakaan eroja osaa kovin nopeesti huomata.
    On tarkoitus lähteä ihan lenkille.
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  25. #385
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kampii Katso viesti
    Sen verran mitä viimekesän Tahkolla oli mutaa, niin moni läskikuski valitti pidon puutetta toisella kierroksella kun paikat oli kuravellinä. Hyvin näki varsinkin nousuissa miten leveä rengas ei leikannut mutavellistä läpi vaan jäi sutimaan paikoilleen. Kapea kumi tavoitti hyvin kovan pohjan ja eteneminen oli ainoastaan reisistä kiinni
    Kaverin Bud&Lou ainakin kulki ongelmitta sen pari kierrosta: https://www.instagram.com/p/4cRecHRPna/

  26. #386
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    188
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    Kaverin Bud&Lou ainakin kulki ongelmitta sen pari kierrosta: https://www.instagram.com/p/4cRecHRPna/
    Monestiko täytyy mainita Bud&Lou, että joku reagoi

    Että tuosta videosta voi sanoa oikein mitään. Ei ole verrokkia ja ongelmat ovat subjektiivisia. Kisaajat ajavat ei uria ja näyttää se läskipyöräkin sutivan ja lipsuvan.

    Rengastus on varmasti tärkeää. Löytyykö jotain todella läpileikkaavaa läskirengastestiä muuten vielä mistään?
    For all cycles of life - www.polebicycles.com

  27. #387
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pole Bicycles Katso viesti
    Monestiko täytyy mainita Bud&Lou, että joku reagoi

    Rengastus on varmasti tärkeää. Löytyykö jotain todella läpileikkaavaa läskirengastestiä muuten vielä mistään?
    Puhumattakaan siitä, paljonko on kuskista kiinni.

    Renkaissa on se hyvä puoli, että niitä saa vaihdettua. Läskeissä se vaihto vain maksaa aika paljon, joten valmispyörässä olisi hyvä olla edes perushyvät renkaat, jotka on helposti tubelesoitavissa.

  28. #388
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    142
    Ja paskat. Myykää ilman kummeja pyörät. Saa jokainen hankkia sitten ne itselle parhaat renkaat.

  29. #389
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    koeajotapahtumassa Fillariosassa 14.1
    Laitetaas linkki ko. häppeninkiin niin ei tartte guugletella: http://www.fillariosa.fi/news/suuri-...tm=blogi&acr=1

    Kiva olis keretä paikanpäälle livenä näkemään, saas nähä onnistuuko.

  30. #390
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeteeku Katso viesti
    Ja paskat. Myykää ilman kummeja pyörät. Saa jokainen hankkia sitten ne itselle parhaat renkaat.
    +1
    Yksi viisas mies sanoi mulle kerran kun valitin mammuttien mutapitoa, että kuinka monta prosenttia lenkistä ajat mudassa. Tuumasin siinä että 25km peruslenkistä joku 200m jos oikein hakemalla haen mutapaikkoja.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •