Alkujaan tämän lähetti
Nana
Mä tykkään pitää sen verran paineita, ettei vanteet ole vaarassa, vaikka ajelisi jonkun kivikkomäen tai hyppäisi jostakin dropista, kun en kuitenkaan muistaisi lisäillä paineita tarvittaessa. Pelkässä polkuajossa riittää vähän vähempikin.
Mulla menee vielä pitkään, että opin mitkä on itselleni parhaat paineet joka renkaalle, kun kylkien vahvuus yms vaikuttaa myös. Täytyy vaan kokeilla erilaisia.
Mitä jos teet saman kuin itse älysin tehdä puoli vuotta maasturilla ajettuani kun ehkä taitoa oli jo sen verran että pystyi IncBuff:n mainostaman kivikon heittämällä läpi ajamaan.
Ensin pari kierrosta joilla rengaspaineet sellaisiksi ettei kovaakaan ajamalla juuri ja juuri hakkaa vanteille.
Sitten niin monta kierrosta eri iskarien säätöjä kokeillen että ajaminen tuntuu sellaiselta että sujuu. Ja sitten kotona ainakin iskarien säätöjen dokumentointi sekä luotettavalla painemittarilla ne paineet talteen ja luotto tornipumpulla varmistus mitä sen pitää näyttää.
Tästä huolimatta mun ajotyylille on toiminut hyvin tubeless-renkailla tuo 30% painuman paine. Eteen se tarkoittaa noin 1bar ja taakse 1.8 ISP-renkaille.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-Mika :: http://goo.gl/7OtRW
Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010
Kirjanmerkit