Pohjosen äijät tuntuu ajelevan läskillä hurjissa pakkasissa. Minkälaista tekniikkaa siellä on käytössä sekä pyörän että ukon ajokunnossa pitämiseksi? Eilen kävin pari tuntia pyöräyttämässä -10 asteessa ja ei meinannu varpaat kestää menoa. Muuten vielä pysy kohtuu hyvin lämpimänä, naama hieman kärsi. Pyörä tuntu toimivan vielä ihan hyvin, kun olin sen myös kylmässä säilyttäny. Lämpimästä kylmään rumpatessa tuppaa muodostumaan kosteutta, joka sitten jäätyy liikkeelle lähdön jälkeen. Normaalisti yli 10 asteen pakkasessa olen siirtyny trainerille, mutta nyt olisi ajatus läskillä ajella kylmemmässäkin kelissä. Mulla on lämmitettävät alushanskat ja tankorukkaset, joita vielä en ole vielä edes kokeillut. Miten nuo tankorukkaset toimii, onko hyödylliset? Onko kokemusta kummat on paremmat lämmitettävät sukat vai pohjalliset? Mitkä kengät on tosi lämpimät, mutta joilla pystyy edelleen polkemaan edes suht hyvin?
Edit: Huomasinkin, että tuossa alla oli talvipyöräilyketju...
https://urkkaavaspeksaaja.blog - blogi pyöräilystä, juoksusta, tekniikasta ja välineistä
Kirjanmerkit