Alkujaan tämän lähetti
Polun tukko
Anteeks nyt vaan mutta kuvan perusteella tolppa on aika äärimmillään vaikka minimi inserttiin olisikin matkaa vielä. Itselle noin ylhäällä olevasta tolpasta herää kuva että ettei olisi totuttu ajamaan inasen pienellä rungolla?
Esim itselle M kokoisessa saisi kiinteän tolpan vetää melkosen ylös, ainakin salsassa.
Mutta mutta. Käyttäkää hissitolppaa

. Ei ainakaan alamäessä tule momenttia jos vaan muistatte sen painaa alas mäen päällä.
Trekin f8 painoi reverbillä ja kuitusella sissitakakiekolla alle 14kg, L koossa, litkuilla ja bfl kumeilla. Ei paha.
Joo tolppa on tapissa tässä nykyisessä M missä seat tube 432mm ja stemmi ollut 60 ja 70mm joo ja jos luet ketjun, niin löydät viestini missä kerron kokemuksistani L ja M välillä. Ps. Muklukin 16 malleissa on pidemmät seat tubet M 457mm mutta muuten koko sama. Fattyssä oli pitkä seat tube ja runko hajos. Ajoin taas väärin

Alkujaan tämän lähetti
mehukatti
Tuossa varmaan sen porukan edustaja, joka tykkää ajaa liian pienellä rungolla tolppa "huulilla" ja maantiepyörän mitoissa olevalla 10cm+ stemmillä. Mutta ei se mitään kun kääntösäde on kaks senttiä pienempi kun vetää joka päivä siksakkia siellä tiheäkasvuisessa metässä puiden välissä. Nii ja kun samanlaisella mitoituksella sekä geometrialla on ajettu jo 80-luvulta asti, niin miksi kokeilla mitään uutta? </sarcasm>
Lue yltä tarinani.

Alkujaan tämän lähetti
pikkupoika
Antza ajo minun tietääkseni aikaisemmin L-koon muklukilla ja vaihto sitten tuohon M-kokoseen , koska se sopi hänelle paremmin. Lisäksi se rullailee aika "paljon", osallistui kesällä esim. Norjassa OffRoad Finnmarkkiin ja selvitti sen pitkän matkan läpi. Johon pystyi vain muutama suomalainen viime kesänä, joten vähän kunnioitusta jos saan pyytää. Netin ihmeellisessä maailmassa voi tutustua Antzan mahtaviin ja upeisiin suorituksiin, ennen kuin alkaa solvata häntä julkisesti. Ois monella maastopyöräilijällä mallin ottamisen paikka!
En tiedä Antza saavutuksista. Olen Antza44. Tuo runkokokemus on juurikin minun tarinaa.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit