^^ Kiitos kiitos. Otin toki enempikin kuvia mun mittakaavassa historiallisesta ja ainutkertaisesta paketinavaamis-prosessista ( tuskin mä tämän hintaista pakettia elämässäni enää ikinä availen..), suunnittelin asiaa pitkään. Ja just meidän nukke-palstalle kirjoittelinkin että kaikki ei tätä ihan ymmärrä, mutta meillä on omat intressimme. Mutta on se kyllä niin, että jos jostain isommin inspiroidun, niin teen viimesen päälle. Onneksi Ferraria on pystynyt yhdistämään niin pyöräilyyn kun nukkeiluunkin, jossa viimeksimainitussa koko Ferrari-crew on reilusti sanottuna ihan mielettömän hieno ryhmä. ( kaikki F-nuket ei ole tuossa..)
Tämä kämppä on pimeä ja huono tausta Ferrarille ( huomaa Ferrari-lakana alusena!) ja nämä mun salamavalokuvat on aika kökköjä - mutta kyllä tuosta käy ilmi että paketin avaus oli ihan "prosessi".
Kesällä sitten ruuvailen Ferrarin irti ( alusta on hiilikuitua, mutta on silti tosi painava) ja vien ulkoilemaan, toivottavasti onnistun saamaan aihetta kunnioittavia kuviakin.
Aiheesta on ihan oma kuvakansio, tosin siellä on nyt vain tuo paketin avaus, omasta mielestäni tuli ihan hauskoja kuvia:
http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Ferrari+458+Spider/

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit