Tämmönen hieno ketju päässy multa ohi. Nyt luin alusta ja täytyy sanoa notta ootta te aikamoisia. Lääketieteestä voi olla apua kestomenstruaatiovitutukseen tai sitten ei.
tv. nimim. mielensäpahottajasissinillittäjä
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kyllä täällä yksi sankari on ylitse muiden. Aivan käsittämätön narisija. Se en ole minä. Imo.
Ei mulla muuta. Menen vaikka paskalle. Siitä sentään tulee hyvä mieli.
^ oikein. Paskantaminen on ainoita nautintoja johon ei synny intohimoa.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Hyvää viihdettä. *ottaa popparit esille*
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Häh ! Eikö hän viittaa Whiten statukseen, eikä sinun...?
Enempää mielipahan lähteestä tietämättä lyön oman lusikkani aiheeseen. Luulin että vuonna 2015 jokainen internetin käyttäjä omaisi jonkinlaista kritiikkiä lukemiansa tuotearvosteluja kohtaan (muotiblogeja lukevia 13v teinejä lukuunottamatta). Nykyäänhän jokainen paikka on täynnä mainontaa ja omien tuotteiden ylistämistä sillä ilmainen tavara ja alennukset on jeesjees. Mielestäni vain hölmö nojaa mielipiteensä tuotetta kohtaan yhden tai kahden käyttäjän arvostelujen/kehujen mukaan sillä kyseinen arvostelija saattaa olla juurikin A) sissimarkkinoija, B) muuten silmittömästi jotain tuotetta kannattava huuru jonka mielestä kaikki muu on paskaa. Ja nykyään kun sitä tietoa on melko helppo etsiä useasta lähteestä ja jos vielä jää jotain epäilyksiä mielipiteiden objektiivisuudesta voi valita muualta vastaavan tuotteen josta on useampia arvosteluja ja kokemuksia. Ps. Kyllä, pidän kaikkia foorumeille kirjotettuja mielipiteitä jonkin asteisina tuotearvosteluina.
Viestissäni tarkoitin juurikin kyseisen kestokulutushyödykkeen sosioekonomistista statusta, kuten lauseyhteydestä selviää. Henkilökohtaisuuksiin, kuten nimittelyyn, ei tietenkään tämmöisissä kevyissä vapaa-ajan välineitä koskevissa keskusteluissa pitäisi koskaan mennä. Eikö niin?
Voi miten harmillinen väärinkäsitys. Toivottavasti tästä ei aiheutunut mielipahaa.
Itselleni on jäänyt vähän hämäräksi se asia, miksi tämä sissimarkkinointi on ongelma. Itse en olisi koskaan kuullutkaan koko pyörästä jollei Kemizti siitä alunperin kuvia ja juttua tänne palstalle laittanut. Muutenkin Kemizti on aika maltillisesti "markkinoinut" kyseistä mankelia. Mitä nyt kuvia laitellu jne... Muutenkin pitää olla aika urpo tyyppi, jos sattuu ostamaan pyörän vain parin foorumin kommentin perusteella.
Printtaan koko ketjun värillisenä ja lähetän kansallisgalleriaan.
Kannattaa perustaa oma yritys. Se on helppoa, vain yksi paperi. Verottajalle voi ilmoittaa tuloiksi alkuun vaikkapa 300 000€/vuosi. Työvoimaa on, saa valita ja ilmaista. Sitten vain ostamaan veneitä, autoja, paljon polkupyöriä. Messumatkoja vegasiin, saksaan ja kiinaan tietenkin, ne voi vähentää verotuksesta.
Sitten kun on sitä firmaansa muutomanvuoden pyörittänyt niin oikeesti tietää mitä on sissimarkkinointi. Sitä paitsi laskujen kirjoittaminen on pirun hauskaa.
Jep, Toraslammen tuvalla oltiin. Oli mahtia! Ja kulki muuten pyörä kuin lentäen Pyörä-Suvalasta hommatulla keulalla ja Kuroshiron heliumiakin kevyemmillä vanteilla
![]()
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Tämänkin ketjun takana on ihan vakava aihe. On mielestäni aivan aiheellista keskustella, miten vertaismediassa toimitaan, ja missä menee sallitun ja kielletyn raja. Kritiikin esittäminen ja mielensä pahoittaminen eivät myöskään ole sama asia. Yleisenä trendinä näyttäisi olevan epämieluisan kritiikin leimaaminen itkemiseksi, nillittämiseksi tms. Tällä sitten luontevasti perustellaan itselle, ettei kritiikkiin tarvitse asianmukaisesti vastata. Lähdekritiikkiä kannattaa aina olla mitä tahansa julkaisua lukiessa, mutta siihen vetoaminen ei tee asiallista keskustelua pelisäännöistä turhaksi.
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä miltä tämä ketju näyttäisi, jos esim. Spessu päättäisi aloittaa kampanjan, jossa vaikkapa vain viisi henkilöä sitoutettaisiin aktiivisesti kertomaan tällä foorumilla heidän uusista tuotteistaan.
Frosty muokkasi tätä : 31.12.2015 at 09.36
http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/
Se on tuo yks pelle, joka on tekee näin kaikille vastakkaisille mielipiteille ja on saanut näköjään monta asiallistakin kirjoittajaa mukaansa.
Sissikauppias kavereineen on ilmeisesti vieläkin katkera edellisestä sissimarkkina(?) casesta ja siksi pitää perseillä. En kyllä muista yhtään mistä siinä oli kyse![]()
Siinä on vissi ero kun verrataan mainostuloilla pyörivää keskustelupalstaa lehtiin. Lehtiin on vaikeampi kirjoitella mainoksia ilmaiseksi.
Mulle siis edelleen aivan sama, mut pitää väittämissä olla johdonmukainen pointti.
Nimimerkillä:
"Tuokaa nyt hitto lisää pilkkuja hoideltavaksi"
IncBuffi yrittää vissiin viitata CuitukehäGateen, missä eräät asiakkaat/kaverit hehkutti tuotetta jolla sai reilun kilon pois pyörivästä massasta. Ainakin minä olisin kyseisiä kehiä kehunut olisin sitten ostanut ne mistä tahansa.
Vai harmittaako se asia että myyjä kertoi tuotteiden erosta nimimerkin takaa, mainitsematta samassa kommentissa olevansa myyjä, vaikka hän jätti mainitsematta mistä kyseisiä tuotteita voi ostaa?
Kerro nyt ihmeessä mikä suo oikeesti harmittaa, sillä mä en viitsi julkisesti ruveta arvaamaan.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Käyn hakemassa lisää poppareita. Jatkakaa
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Kyllähän arviointeja ja kokemuksia tulee puolueettomalla ja kaupallisuudesta vapaaksi mainitulla foorumilla luettua hieman eri linssien läpi, a) jos tiedän kirjoittajan tehneen sopimuksia jonkin tahon kanssa, jonka ensisijainen tavoite on vain päästä hyötymään onnettoman pankkitilini sisällöstä.
Tai on kyse b) kirjoittajan pyyteettömästä halusta jakaa tietoa tai ilosanomaa eteenpäin muiden vertaistensa joukossa. Jos ilosanomaan kuuluu kokemus positiivisesta kauppatapahtumasta niin aina parempi.
Kumpikin on ok, jos vaan tiedän alusta lähtien, kummasta tapauksesta on kysymys.
Nuo sissimarkknointimerkit on kyllä lapsellisia, mutta varmaankin ihan hauska sisäpiirin juttu. Niin, ja minä olen tosikko.
Huomaan taas kerran olevani nimimerkki noniinnon kanssa hyvin paljon samaa mieltä.
I don't want to break these chains
Minustakin on hyvin kyseenalaista kun tällä foorumilla on, niin kauan kun minä olen täällä ollut, hyvin kriittinen suhtautuminen mainostamiseen ja tavaran kauppaamiseen. Pikku hiljaa tavaran myyminen on yleistynyt "laita yv:tä" ilmotusten myötä. Mutta minustakin mopo karkas käsistä ku mutanaama kavereineen alkoi pitämään tätä foorumia mainospaikkanaan. Tämä on siksi arvelluttavaa koska tällä foorumilla on ollut perinteisesti kielteinen suhtautuminen mainostamiseen. Sen rajan pitäisi olla sama kaikille, vaikka kuinka tsihihii koittaa olla hauskaa ja hyvää tyyppiä. Ei mulla muuta.
I don't want to break these chains
^Eli oletko kannalla jotta Kemitzi ei olisi saanut julkaista pyörästään kuvia, saati kertoa siitä tällä foorumilla?
Saati että suunnittelija/valmistaja jakaa tietoa tulevasta pyörästä?
Ketä koet tuolla ko toiminnalla sumutettavan?
EDIT: ja mitä tulee mainitsemaasi Mutiksen "mainostamiseen", hyppäsin itsekin takajaloilleni aluksi.
Kunnes ymmärsin toimiminnan palvelevan harrastajaa. Tiedon, saatavuuden, hintojen, käyttäjäkokemusten jakaminen on vain plussaa.
Miten muuten tässä pääsee tutustumaan erilaisiin mahdollisuuksiin muokata omaa harrastustaan tai harrastusvälinettään?
Edelleen; meistä jokainen osaa varmasti henkilökohtaisella tasolla tehdä tarpeelliset suodatukset interwebistä hankimaansa informatioon.
Ei siihen tarvita armollisia "kaitsijoita" katsomaan peräämme. En edes kiitä yrityksestä, lähinnä se on loukkaavaa.![]()
Kirjanmerkit