GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 39 / 70 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 2071

Aihe: Hissitolppaa

Ei ole näköjään tuota ircc:tä 31.6 koossa edes koko spessun tilausjärjestelmässä..
    The end of the road is just the beginning...

Mitenkäs tuo reverb stealth:n pakkaskesto? Onko parantunut uudempiin ja kestääkö jos talven säilyttää viileässä tallissa?

Tähän asti reverb toiminut mainiosti. Nyt muutamalla lenkillä huomannut että jos on ollut pitempään puolessa välissä paikallaan ja nostaa persuksen ja päästää satulan ylös niin satula ei nousekkaan heti vaan vaatii pienen tönäisyn. Sitten taas liikkuu kuten kuuluukin. Eli tuntuu kuin tiivisteet "liimautuisivat" kiinni kun ollut pitempään samassa kohdassa. Onko vika vai ominaisuus? Liian alhainen ilman paine? Tolppa on ilmattu ja toimii muuten sähäkästi eikä valu yhtään.

Edit. Tarkistin ilman paineen. Oli ollut ihan OK. Saattaa olla että tullut kiristettyä vain tuo putken kiristin liian tiukalle.
    Bansku81 muokkasi tätä : 05.11.2015 at 19.07

No niin, tarpeeksi kun kehuu ja elvistelee niin alkaa kolisemaan omaan nilkkaan.
    Command Post alkanu hukata paineita. Ihan ilman käyttöäkin.

Vesiastiassa ei vuotoa näkyny. Ilmeisesti kaksi vaihtoehtoa:
    -Venttiili valskaa
    -muut tiivisteet uusimisen tarpeessa?

Lähimmältä spessun jälleenmyyjältä uusi tiivistesarja.. On todella helppo ja nopea huoltaa..

Ok. Mailia pukattu. Onhan toi kai pari-kolme vuotta jo ollu ympäri vuoden käytössä. Kerran tehty "perushuolto".
    Jos tuolla selviää ja itse tekemällä vielä niin annetaan lisää propseja tolpalle.

En katso aiheelliseksi moittia edelleenkään. (y)

Onko kukaan löytänyt tuota Ice v8 tolppaa saksan putiikeista?

Yksi Suomen liike(R-tech) sentään vastasi mailiin.
    Ei löydy Command Postin tiivistesarjaa heiltä(kään).
    Ilmeisesti menee taas ulkomaan hommiksi..

Nyt pitäis siis vielä selvittää mikä satsi on oikea, tolppa on tämänmoinen:

Eli Blacklite. Käykö Uudemman IR:n satsi myös näihin?

IR-mallille ja blacklitelle on kummallekkin oma sarjansa.. Kumma ettei löydy hyllystä, mutta kyllä kaupat saa tavaraa noin viikon toimitusajalla..

Kiitokset tiedosta.
    R-Techin yksikantainen vastaus oli: "ei löydy meiltä".
    Yritämme muualta..

Rtech ei musta enää edes myy Command Postia, niillä on Foxin ja Rokkarin hissitolpat jotta ei ihme ettei sieltä löydy kiinnostusta tilailla tiivisteitä. Mutta kokeile Iloselta signaturesta

Sent from my iPhone using Tapatalk

^Niin näemmä onkin, ei oltu tässä päivässä taasen.
    Signature lupas selvitellä asiaa.

Itseasias taitaa iteltä löytyy tollanen tiivistesarja eikä enään löydy tuota blacklite-mallia omista mankeleista et jos tulee akuutimpi hätä niin pistä viestiä..

Onko kenelläkään vielä kokemuksia tuosta Spessun Command Post IRCC:stä jossa on 10 eri asentoa? Tuo Blacklite oli ainakin yksi toimintavarmimmista hissitolpista mitä mulla on ollut, mutta mietityttää vaan miten kätevä tuota IRCC:tä on käyttää kun siinä on niin paljon niitä asentoja? Tuntuu jotenkin ainakin teoriassa hassulta yli 3 asentoa jos ei ole portaattomasti säädettävä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Itellä on kolme asentoinen ja tuota ircc mallia on muutaman lenkin verran tullut testailtua.. Se 10 pykälää on siinä tolpan keskivaiheilla eikä koko matkalle jaettu ja ovat aikast pieniä pykäliä vielä niin ei se mun mielestä käytössä juurikaan erilaiselta tuntunut kun vertaa omaan tolppaan..

Tyyris ainakin on toi ircc. 500e. Reverb stealthin saa puolet halvemmalla..

Saman verran reverb on suositushinnaltaan.. Yleensä nuo puoleen hintaan myytävät reverbit on oem-malleja jotka toimitetaan jossain muovipusseissa..

Oma Reverb Stealth, joka oli vajaa puolet stumpen mainitsemasta hinnasta, tuli ihan RockShox laatikossa tykötarpeineen. Ei siis OEM.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Tyyris ainakin on toi ircc. 500e. Reverb stealthin saa puolet halvemmalla..
    http://www.evanscycles.com/products/...-post-ec120750

Tuolta katoin et oli 325 euroa, mutta en tiedä myyvätkö Spessun tuotteita Suomeen?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Joo, itekkin sain 200e perus reverbin ihan tehtaan laatikossa. Turkulainen spessu kauppias sanoi ton ircc hinnan, tiedä sitten kuinka paljon saa tingattua..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    en tiedä myyvätkö Spessun tuotteita Suomeen?
    Kyllä myyvät..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    Kyllä myyvät..
    Okei, hyvä tietää. Muistelin, että jossain vaiheessa eivät saaneet myydä.

Joo, itekkin sain 200e perus reverbin ihan tehtaan laatikossa. Turkulainen spessu kauppias sanoi ton ircc hinnan, tiedä sitten kuinka paljon saa tingattua..
    Niin ja mä en siis halua toista Reverbiä. Mulla on jo Reverb Stealth eikä se toimi kylmässä. Mulla on ollut myös Spessun Command Post ja se toimii... Sen takia se Reverbi ei kauheesti kiinnosta vaikka sais kuinka halvalla. En mä osta paskan makusta kahviakaan sen takia, että se on alennuksessa jos se maistuu sit niin pahalta ettei sitä voi juoda.

9point8 toimii myös kylmässä.

Blacklitessä oli muutakin vikaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Okei, hyvä tietää. Muistelin, että jossain vaiheessa eivät saaneet myydä.

Niin ja mä en siis halua toista Reverbiä. Mulla on jo Reverb Stealth eikä se toimi kylmässä. Mulla on ollut myös Spessun Command Post ja se toimii... Sen takia se Reverbi ei kauheesti kiinnosta vaikka sais kuinka halvalla. En mä osta paskan makusta kahviakaan sen takia, että se on alennuksessa jos se maistuu sit niin pahalta ettei sitä voi juoda.
    Mun mielestä 500e on silti kova hinta hissitolpasta, joka pitää sisällään aika yksinkertaista tekniikkaa. Et alunperin ko. tolpasta kysyttäessä maininnut että haluat tolpan joka kestää pakkasta.

Hissitolppaa

^ Miksi maksaa 500€ Spessun tolpasta? 9point8 Fall line on alle 400€ ja toimii ympäri vuoden. RF:n ja Eastonin tolpat on muuten 9point8 tekemiä.

Mun mielestä 500e on silti kova hinta hissitolpasta, joka pitää sisällään aika yksinkertaista tekniikkaa. Et alunperin ko. tolpasta kysyttäessä maininnut että haluat tolpan joka kestää pakkasta.
    Joo sen takia selvensinkin kun rupesi tulemaan noita ehdotuksia Reverbistä vaikka kyselin Command Postista. Ja sama kysymys tuli mieleen kuin Hannezilla tuossa ylempänä, että miksi siitä kukaan maksaisi 500 euroa jos sen saa tilattua esim. tuohon 325 euron hintaan + postikulut?

Ite oon Command Post Blackliten toimintaan ollu ylläolevasta huolimatta niin tyytyväinen että nappasin torilta "uuden käytetyn" ton lojahtaneen tilalle.
    Saa vinkata jos löytyy jostain varaosana toi säpäleiksi mennyt "hattu".

Miten DOSS toimii? Vois olla ostoslistalla, kun Reverb ei vaan pysy iskussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti anttif79 Katso viesti
    Miten DOSS toimii? Vois olla ostoslistalla, kun Reverb ei vaan pysy iskussa.
    Eri arvosteluja lukeneena toimii luotettavasti, vaijerilla toimii, ilmanpaineella säädetään palautus. Iso vipu, eli etuvaihtajan vivun kanssa tuskin mallaa vierekkäin. Ulkoinen vaijeri, ja painava, olis ollu lähes 700g. Kallis oli ennen, nyt ei.

Olisiko jollain ollut käytännön kokemusta?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •