^ Ei nyt ymmärtänyt tai lukenut mun vastaustani ilmeisesti ollenkaan??! Ei sinne työpaikkaan vaan "mennä".
Mutta palkkani on paljon vähempi kuin mainitsemasi ( brutto) tosin mun kuukaudessa on työpäiviä 12...
joka ainoassa työpaikassa on hyvät ja huonot puolet ( olen ollut myös terveyskeskuksessa, ja ei ihan hirveesti inspiroi..) mutta epätasa-arvoinen kohtelu harmittaa aina. Voisin kertoa terveyskeskus-ajoiltanikin tapauksia( kohtelu), jotka on paljo pahempia kuin mitä nyt on täällä meidän puljussa ollut.
Mietipä, miten se terkkarissa nyt yhtäkkiä muuttuisi että olen heille "hirmuisen tärkeä ja arvokas", tai että saisin tasa-arvoista kohtelua - vaikea itekin uskoa.
Kyllähän mä olen tässä oikein kovasti yrittänytkin tuoda esille niitä työpaikkani hyviä puolia.. toivottavasti olet huomannut!
Toiseksi, en tällä työkokemuksella tai - kokemattomuudellani voi ihan vaan valita, mun tilanteessani on kyllä otettava se mitä saa. Vaikea se on nuoruuden erehdyksiä enää nyt muuttaa, on vain pelattava niillä korteilla mitä on, mahdollisimman hyvin.

Lainaa viestiä vastauksessa
(vielä)

Kirjanmerkit