GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 194 / 341 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94 144 184 192 193 194 195 196 204 244 294 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.791 - 5.820 / 10230

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Musguard pikalokasuoja. Totesin toimivaksi, aika näyttää kuinka pitkäikäinen se on. Materiaali ja valmistusmenetelmä ovat samat kuin Ass saverissa, mutta vähän tukevampi ainevahvuus. Pysyy paikallaan oikein kivasti. Kaupunkiajoon.

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
    multaa, havua, nirhamia

Taukotakin Varustelekasta.

Runkolaukku läskiin xxllästä.

Muutama minuutti sitten kävin dna myymälässä vaihtamassa nykyisen Soneran dna-liittymään. Jospa ens kesänä eurosport player pelaisi mökillä. Sukulaismiehen dna toimi erinomaisesti kun oma ei käytännössä lainkaan.

Eilen myös tilasin pojalle joulupakettiiin laitettavaksi Yonex Voltric 7 sulkapallomailan. Taidan lainailla sitä itsekin kun en ole menossa hänen kanssaan pelaamaan. Saas nähdä miten mailat ovat kehittyneet reilussa 15 vuodessa. Oma mailani pro kennex b767 oli aikansa huippuja. Nyt tilattu yonex on sieltä hintahaitarin puolesta välistä vajaan 90 euron tarjoushinnaltaan.

Giro Eclipse maantiekypärä. Aloin himassa ihmettelemään kun tuntuu kevyeltä kypärä, vaaka esiin ja luvuksi tuli 240g (koko M). Vähän ihmetytti, että tommonen vähän päälle 50€ kypärä voi painaa noin vähän. Kypärän painolla ei itselle kyllä ole mitään väliä, kiinnostuksesta vaan punnitsin.

Power2max tehomittari. Tosin vasta tilattu.

Rallinaaman Aeffect flättipedaalit ja contin trainerirengas..
    The end of the road is just the beginning...

Ultegra 6800 -osasarja "vanhaan" fillariin. Rahallisesti ei mitään järkeä päivitellä vanhaa pyörää kun uuden saisi halvemmalla kuin osasarjan hinta + vanhan pyörän jälleenmyyntiarvo, mutta kun se istuu omiin mittoihin niin hyvin ettei siitä uskalla luopua.

Olikohan tää nyt semanttisesti hankinta kun kävin vaihtamassa aiemmin ostamani ja hiukan hassusti istuvat vaeltelukengät jalkaan täydellisesti istuviin pienellä välirahalla?

Sisäinen Imeldani oli likellä irtipääsyä....
    Shimaani muokkasi tätä : 05.12.2015 at 16.06 Syy: Olen sinun Haixisi, älä pidä muita Haixeja.....

Bellin Star Pro aerokypärän. Yhden pitkän lenkin kokemukset ihan positiiviset.

Icetoolzin BB30 laakerin ulosvetäjä

Pearl Izumin välikelin hanskat

Ja SquirtLubea

Pari ohkasta kirjaa jaappanilaisia puupiirroksia 1850 -luvulta. Neidille joululahjaksi. Eri asia ehtivätkö Japanista jouluksi.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Peukalo ylös Puolivartalohierontaa ..

... hierontalinjan opiskelijatöinä tunnin verran ja täytyy sanoa , että oli niin kovakätinen ja taitava jamppa että tuntui yhtä aikaa hyvältä ja pahalta Tiesi kyllä missä oli jumit ja mitä niille tehdä .. Ei se ole ihme kun edellien hierontapaikka alkoi tuntuakkin lähinnä taputtelulta eikä sitä viitsinyt sitten tehottomana enää jatkaa .. 10 pisteen arvosanoin palautelomakkeen täyttäneenä poistuin paikalta
    -- not fast but furious --

Varasuukappaleen juomareppuun,talvieristeen sen letkulle ja suukappaleelle,pikkasen mustaa paracordia...
    Toi Sourcen eriste aukeaa koko mitaltaan vetoketjulla,ei tarvi sujuttaa letkua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti The flying Chocobo Katso viesti
    Pari ohkasta kirjaa jaappanilaisia puupiirroksia 1850 -luvulta. Neidille joululahjaksi. Eri asia ehtivätkö Japanista jouluksi.
    Oho! Nyt kyllä kuulostaa hienolta lahjalta. Arvostan.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Pussillinen luumutorttuja.
    *rröyhp*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Oho! Nyt kyllä kuulostaa hienolta lahjalta. Arvostan.
    Kiitos. Olen kohtuuvarma että saajakin arvostaa. Saa ehkä vähän lisää perspektiiviä siihen, mistä nuo hänen (tietokone/konsoli)pelinsä konseptitaiteeseensa ammentavat. Sitä kun on tutkinut aika huolellisesti. Ja ehkä myös tulee lisäinspistä omiin kuvataiteen harrastuksiinsa. Eikä minuakaan yhdistelmä vanha kirja + taide millään lailla kylmäksi jätä.

^ Mitä kautta muuten tilasit jos saan kysyä? Itse olen jo onnistunut tartuttamaan Japani-innostuksen siskontyttööni, joka tykkää piirtää puolestaan mangaa. Tarkoituksena myös aina antaa inspistä taiteiluun.

Mitä omiin hankintoihin tulee niin kattelin, että Finskiltä sais taas halvalla lentolippuja Japaniin... Saa nähdä voinko vastustaa kiusausta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    ^ Mitä kautta muuten tilasit jos saan kysyä? Itse olen jo onnistunut tartuttamaan Japani-innostuksen siskontyttööni, joka tykkää piirtää puolestaan mangaa. Tarkoituksena myös aina antaa inspistä taiteiluun.

Mitä omiin hankintoihin tulee niin kattelin, että Finskiltä sais taas halvalla lentolippuja Japaniin... Saa nähdä voinko vastustaa kiusausta.
    Saa toki, eli niinkin arkinen paikka kuin ebay. Siellä kohteena Antiques-> Books & Manuscrpits -> Asian. Myyjä minun tapauksessa utagawa123, jolla aika hyvä palauteprofiili. Löysin mangaa vuodelta 1772, josta nyt huuto päällä. Minusta oli muutakin vastaavaa. Siellä on myös Buy it now -kohteita tuolla myyjällä. Muitakin paljon myyneitä hyvän palatteen myyjiä näytti olevan. Noissa yli 50 eken kohteissa tullee alvi päälle jos jäävät Tullin haaviin. En tiedä meneekö kirjoista vielä tulliakin. Käy katsomassa, jos aihe kiinnostaa niin luulen että viivyt sivuilla pitkään. Niin kävi minulle. Liina kuolaa varten valmiiksi ja luottokortti kauemmas Itse koetan malttaa hiukan että näen ensin miten tuo ensimmäinen toimitus tulee perille. Voin laittaa vaikka yksityisviestillä vaikutelmat kun lähetys saapuu.

Bkool meni tilaukseen. Jos sitä vaikka saisi sisätreenaukseen intoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti The flying Chocobo Katso viesti
    Saa toki, eli niinkin arkinen paikka kuin ebay. Siellä kohteena Antiques-> Books & Manuscrpits -> Asian. Myyjä minun tapauksessa utagawa123, jolla aika hyvä palauteprofiili. Löysin mangaa vuodelta 1772, josta nyt huuto päällä. Minusta oli muutakin vastaavaa. Siellä on myös Buy it now -kohteita tuolla myyjällä. Muitakin paljon myyneitä hyvän palatteen myyjiä näytti olevan. Noissa yli 50 eken kohteissa tullee alvi päälle jos jäävät Tullin haaviin. En tiedä meneekö kirjoista vielä tulliakin. Käy katsomassa, jos aihe kiinnostaa niin luulen että viivyt sivuilla pitkään. Niin kävi minulle. Liina kuolaa varten valmiiksi ja luottokortti kauemmas Itse koetan malttaa hiukan että näen ensin miten tuo ensimmäinen toimitus tulee perille. Voin laittaa vaikka yksityisviestillä vaikutelmat kun lähetys saapuu.
    Kiitos! Voi olla että löytyy vielä inspiksiä omiin kuvitusprojekteihin.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

No Tubes Crestit tuli hommattua. Hienot kiekot ovat. Vähän erilainen ääni lähtee rullatessa kuin edellisistä (vapaaratas se kait), muttei mitään meteliä. Nätitkin ovat. <- ohikulkijan kommentti, johon kyllä yhdyn.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Dura-acen vanteet odotteleen kevättä

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

€ jäkpot piletti

kylmien näppien suojaksi

XXL kaupasta white bike mittens hintaan 9,90€ .. Varmaankin hintansa arvoiset vaikkei tarvis ajaa kuin pikkupakkasilla .. Kun nyt parissaki asteessa saa olla kelkkahanskat
    -- not fast but furious --

Itämainen lohikiärmes selkään. Torstaina se sinne tökittiin, nyt uskaltaa jo tunnustaa.

No joululahjoja. Yllätysmomentin säilyttämiseksi en sen enempiä detaljoi.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    XXL kaupasta white bike mittens hintaan 9,90€ .. Varmaankin hintansa arvoiset vaikkei tarvis ajaa kuin pikkupakkasilla .. Kun nyt parissaki asteessa saa olla kelkkahanskat
    Hyvin noilla pärjää vielä -14 ja kesä hanskat->
    Eilen syötteellä.

Pissanäytteenottopurkki koiralle ja toinen kannellinen, johon otos siirretään, sekä kumihanskoja. Nyt arvon millon tyypit on tulossa tänne viemäreitä putsaamaan, 12.00 piti tulla, jollon vois samalla lähteä näytettä koiran kanssa metsästämään.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Koira saattaa ihmetellä. Onnea yritykseen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •