Kiitos lenkuraseurasta. Kilsoja tais tulla liki 55km riippuen kikottimesta. Pitää joskus ajaa ne ketunlenkit vielä mitä nyt jäi...ja tietysti sen suon yli.
Kiitos lenkuraseurasta. Kilsoja tais tulla liki 55km riippuen kikottimesta. Pitää joskus ajaa ne ketunlenkit vielä mitä nyt jäi...ja tietysti sen suon yli.
Kiitokset lenkistä täältäkin! En valitettavasti kerennyt jäämään enää lenkin jälkeen grillaamaan, mut onneksi sain korvapuustin matka evääksiHyvää oli kiitos!
Hienoo settiä oli molemmissa tarjolla ainakin juttujen perusteella. Herra X on mystinen henkilö. Herra ei suvainnut tulla GFBD-ajoihin vetäjäksi, mutta on taas ollu nautiskelemassa. Olin puheissa Simmiksen kanssa ja häät itkua vääntäen istuu tallissa fläsän päällä. Sydän verellä piirtää maastopyöräilyaiheista taulua ja odottaa innolla tulevaa sunnuntain lenkkiä. Josko vaikka KSU olisi kapelimestari.
Tulospalveluun tulleiden tietojen perusteella tilanne.
![]()
Voiko pullossa olla vahvempaa kuin H2O?
Kyllä kuulemma voi.
Ja korjattakoon heti tulospalveluun että SS putki katkesi ennen kuin alkoikaan eli vaihde soffalla oli tänään..
Tulospalveluun tuli kysely Miletskiltäkin. "Mitä ovat nuo pienet yköset omassa rivissänsä?" Vastasin lonkalta: "plussapisteitä ei niitä mitä saa K-ketjusta, vaan esim. lenkin vedosta" Miletski tuimana siihen: "Missä on minun vetopisteet GFBD-ajoista."
Nyt on muutokset tehtynä.
![]()
Voiko pullossa olla vahvempaa kuin H2O?
Kyllä kuulemma voi.
Kuperkeikka vol 2
Ensi viikonloppuna voisin lähteä vetämään retkikuntaa kohti Kuperkeikkaa ja siitä laavulle makkaranpaistoon. Löytyykö innokkaita retkelle mukaan? Vauhti rennon letkeää sunnuntai ajelua.![]()
Vahva ehkä joka tapahtumaan vuoden loppuun asti ja tämäkin tuplavarmistuksella. Keperkuikan polkuralli on listalla ykkösenä ja kun se on räkätty niin sitähän voidaan toistaa vaikka jokapäivä ja joka ikinen yö.
Onko kellään aitoa Lubinen valoa? Olis kiva mitata sen valoteho. Tahi jotakin muuta ns merkkivaloa.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Naiset oli kunnostautuneet tulenteossa. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...55#post2469855
^ Tällä kertaa kumpi vaan sopii mulle.
Mulla ei oo Lupinea, mutta pari muuta, joista olisin kans innokas ottamaan lukemia.Onko kellään aitoa Lubinen valoa? Olis kiva mitata sen valoteho. Tahi jotakin muuta ns merkkivaloa.
eli tämmöiset:
Lezyne MegaDrive
http://www.lezyne.com/product-led-pe...p#.VnFj-q-JerU
Cateye Volt 1200
http://www.cateye.com/en/products/detail/HL-EL1000RC/
Cateye NanoShot
http://www.cateye.com/en/products/detail/HL-EL625RC/
Tykkään vaan noista, joissa on akku samassa ja lataus usbilla.
Jos katsot nämä merkkilampuiksi ja olet valmis niitä mittaamaan, niin laita vaikka yv:tä tai vastaa tähän.
Nuohan voisi mitata vaikka samalla, kun käyn Villassa tekemässä viimeisiä jouluhankintoja.
Tossa naapurikylällä olis yks Fenix bc30r jonka mittaus, ainakin meikäläistä, kovasti kiinnostaisi.
Tunnet kyllä miehen, kenen tangossa se valaisee.
- XC-tyylinen kuntoilija -
Simmiskö noita Lupiineja kaipasi vertailukohteeksi? Mulla on Piko, Wilma ja Betty plus lisäksi löytyy pari reaktiivista Petzliä ja pari erilaista Lezynen tankovaloa.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
^ Hypätään samaan kyytiin ja ajetaan Simmiksen 'valolabaratorioon' mitaileen valoja.
Houkutellaan se yks Fenixin omistaja, siitä teidän kylältä, mukaan.
- XC-tyylinen kuntoilija -
Lauantaina 09:00 Hyvinkäänkylän Siwa ja retki alkaa..
Edelleen tulossa. Nähdään Siwalla.
Kuperkeikat tehty. Keikka suuntautuu muualle, mutta ei ainakaan lauauntaina.
Päivät ilman vahinkoa
Kilpaileva makkara lenkki lähtö tapsalta la 15.04 Suunta noin pohjoiseen ja kettu ehkä Hikiä Riksu suunnalla. Makkaran paisto noin puolessa välissä noin puolilta öin.. Paluu aika vielä avoin.
Onnea matkaan Makelle & Heikille tuolle hieman pimeemmälle ja pidemmälle "makkaralenkille"!
Kiitoksia kovasti KSU:n johdattelusta Kuperkeikalle! Mukavia uusia baanoja minulle. Maggaralaavu komialla paikalla ja taidettakin nähtiin matkalla. Kuvassa muiden perinteisemmät nuotioeväät ja Simmiksen futuristinen grillattava suorakaide.
![]()
Kirjanmerkit