GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 19 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 29 69 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

  1. #541
    Ootkos poistanu ne muoviset palikat, jolla akseli on uutena lukittu taakse?

  2. #542
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    kg
    Viestit
    304
    ^^^^Kevyesti ne liikkuu kun ensin löysää tuon ison mutterin molemmin puolin ja jarrusatulan pultin sekä poistaa tuon muovisen jutun mikä on kuvassa ison mutterin edessä.
    Jahvetti muokkasi tätä : 07.11.2015 at 19.50 Syy: juho_u kerkes näköjään jo vastata..

  3. #543
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    78
    Tanks! Pitääpä testata

  4. #544
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    kg
    Viestit
    304
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Mikäs satula?
    Gilles Berthoud Galibier

  5. #545
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Immalanjärven kylä
    Viestit
    1.185
    Ku muistaa ottaa stopparit pois sieltä ni sit liikkuu.

    Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

  6. #546
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Oisko Gilles Berhoud ?

  7. #547
    IncBuff Guest
    Mahtuuko näihin uusiin Bud & Lou ongelmitta?

  8. #548
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    kg
    Viestit
    304
    ^Menee heittämällä, myös iso Knardi.(ainakin 9.6:seen)

  9. #549
    IncBuff Guest
    Paljo Farley 5:n haarukan offsetti ja A-C mitta on?

  10. #550
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Käärmelahti
    Viestit
    442
    http://1drv.ms/1NbHm1J

    Ensinmmäinen testilenkki ajettu. Renkaat litkutettu ja vielä jotain pientä säätöä satulaan niin rupee olemaan kohillaan. Hauska peli

  11. #551
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Kausala
    Viestit
    130
    Nopee kysymys. Mikä on eturattaan pulttijako?

  12. #552
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    .
    Viestit
    4.436
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roces Katso viesti
    Nopee kysymys. Mikä on eturattaan pulttijako?
    Lienee tuo 104 .. Alla 5 farleyn speksitja varuilta myös 9.6 tietoja, jossa tuo aeffect spiderless, kuten retale alempana oikaisee .. Mielenkiintoisen olonen kampisetti, mitenlie saatavuus? Kiinnostais kyllä 29"täysjoustoon orkkisten tilalle tässä kevään koittaessa.. Talvi menee 30t rattaalla http://www.jensonusa.com/Race-Face-Aeffect-Cinch-Cranks
    http://decorahbicycles.com/product/trek-farley-9.6-15751.htm
    http://www.raceface.com/components/c...t_crank_cinch/
    mk muokkasi tätä : 30.11.2015 at 10.57
    -- not fast but furious --

  13. #553
    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    33
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    Lienee tuo 104 .. Alla 5 farleyn speksitja varuilta myös 9.6 tietoja
    http://decorahbicycles.com/product/trek-farley-9.6-15751.htm
    http://www.raceface.com/components/c...t_crank_cinch/
    Farley 9.6:ssa spiderless eli direct mount.

  14. #554
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    kg
    Viestit
    304
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    ..mitenlie saatavuus?..
    Kotimaasta:
    http://www.hi5bikes.fi/~1u9Hx0000001...04=RF-CK16AEA1

  15. #555
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577

  16. #556
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    267
    Moniko lenkkinen ketju on farley 9,6:ssa ? 114 vaiko 120?

  17. #557
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    kg
    Viestit
    304
    ^114 lenkkiä.

  18. #558
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jahvetti Katso viesti
    ^114 lenkkiä.
    Kiitän!

  19. #559
    Liittynyt
    01/2008
    Viestit
    82
    Olen pähkäillyt pää punaisena farley 5 ja 9.6 välillä, haluaisin tietää onko näiden pyörien ero ajettavuudessa niin kuin yöllä ja päivällä vai huomaako tälläinen sunnuntai ajelia juurikaan eroa, koeajo mahdollisuuta ei tuolle vitoselle ole, 9.6 olen kokeillut ja se oli todella hyvä.

  20. #560
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    ?
    Viestit
    1.152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Passu Katso viesti
    Olen pähkäillyt pää punaisena farley 5 ja 9.6 välillä, haluaisin tietää onko näiden pyörien ero ajettavuudessa niin kuin yöllä ja päivällä vai huomaako tälläinen sunnuntai ajelia juurikaan eroa, koeajo mahdollisuuta ei tuolle vitoselle ole, 9.6 olen kokeillut ja se oli todella hyvä.
    No ohan se niin, että jos nyt ostat 5:n, niin sitten aina sillä ajellessa harmittelet, että ei tullut otettua kuiturunkoista. Eli jos parempi malli sopii budjettiin, niin ainakin itse valitsisin sen

    Molemmat on kyllä hyvä kamppeita ja valintaa tehdessä kannattaa miettiä kiekko kokoa ja pyörän käyttötarkoitusta. 9.6 lienee näistä kahdesta enemmän "kisakireä".

  21. #561
    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    33
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Passu Katso viesti
    Olen pähkäillyt pää punaisena farley 5 ja 9.6 välillä, haluaisin tietää onko näiden pyörien ero ajettavuudessa niin kuin yöllä ja päivällä vai huomaako tälläinen sunnuntai ajelia juurikaan eroa, koeajo mahdollisuuta ei tuolle vitoselle ole, 9.6 olen kokeillut ja se oli todella hyvä.
    Itselleni kävi siten, että menin kauppaan ostamaan Farley viitosta ja lähdin kaupasta Farley 9.6:n kanssa... On ne ihan eriluontoisia pyöriä; viitonen tuntuu läskipyörältä ja 9.6:n tuntuu maastopyörältä.

  22. #562
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    323
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti retale Katso viesti
    Itselleni kävi siten, että menin kauppaan ostamaan Farley viitosta ja lähdin kaupasta Farley 9.6:n kanssa... On ne ihan eriluontoisia pyöriä; viitonen tuntuu läskipyörältä ja 9.6:n tuntuu maastopyörältä.
    Kun hankit lisäksi 26"-läskivanteet ja niille 4.8"-renkaat, saat Farley 9.6:sta myös täysverisen läskipyörän.

  23. #563
    Liittynyt
    01/2015
    Viestit
    33
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jpf Katso viesti
    Kun hankit lisäksi 26"-läskivanteet ja niille 4.8"-renkaat, saat Farley 9.6:sta myös täysverisen läskipyörän.
    Juu, tällä optiolla osittain perustelin itselleni 9.6:n hankinnan (vaikka samalla rahalla olisi saanut hankittua hyvän alurunkoisen maasturin ja hyvän alurunkoisen läskin ).

  24. #564
    Liittynyt
    01/2008
    Viestit
    82
    Jaahas taisi kysymykseni tietää 1100e lisämenoa pyörän ostoon, elämä on.
    Passu muokkasi tätä : 11.12.2015 at 13.59

  25. #565
    Liittynyt
    01/2008
    Viestit
    82
    Taidan sittenkin päätyä farley vitoseen.

  26. #566
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Norjasta sais seiskaa: http://sykkelboden.no/Sykler/Fatbike...34-p0000140389
    Tuosta Norjan alvi 20% pois, rahtia vajaa satku ja täällä tulli 14% ja alv 24% päälle. Eli vajaan 3000€, eli kallis. Taitaa olla jo liki 9.6:n hinnoissa sitten?

  27. #567
    Liittynyt
    01/2008
    Viestit
    82
    Vielä yksi kysymys tuohon vitoseen liittyen, onko mitään käsitystä tai kokemusta millainen tuo on verrattuna on onen fattyyn? Itselläni oli jonkun aikaa fatty, ei se nyt huono ollut mutta jotain siitä jäi puuttumaan.

  28. #568
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Passu Katso viesti
    Vielä yksi kysymys tuohon vitoseen liittyen, onko mitään käsitystä tai kokemusta millainen tuo on verrattuna on onen fattyyn? Itselläni oli jonkun aikaa fatty, ei se nyt huono ollut mutta jotain siitä jäi puuttumaan.
    No se mikä jäi puuttumaan, uskon että löytyy F5:sta. Rungoissa ja ajotuntumissa on eroja, ja sanotaan nyt vielä että jälleenmyyntiarvo on huimasti parempi TREKillä jos nyt sattuis niin käymään. F5 on yksi parhaimmista hinta/laatusuhdeläskeistä, jos nyt tätä pitää järkiperäistää yhtään enempää.

  29. #569
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.112
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Läskimasa Katso viesti
    Norjasta sais seiskaa...
    Tuosta Norjan alvi 20% pois, rahtia vajaa satku ja täällä tulli 14% ja alv 24% päälle...
    Käy hakemassa paikan päältä niin saa maksaa Norjan alvilla eikä tarvii maksaa rahtia eikä tullia.

    Iltalaiva Turusta Tukholmaan ja aamusta suoraan ajaa Osloon niin on iltapäivällä perillä. Ei se Norja niin kaukana ole.

    Sitäpaitsi reissusta voi helposti kehitellä muutenkin mukavan pikkuloman. Norjassa on aina mukavaa ja hienoa.


  30. #570
    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    87
    passu jos laitat 100€ lisää tohon farley vitoseen niin saat whiten kuituläskin

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •