mie voisin olla lähdössä. starttaan käärmelahden päästä ja pieni varaus lähtöajan suhteenVoisi olla että ennätän noin 17:30 starttaamaan
mie voisin olla lähdössä. starttaan käärmelahden päästä ja pieni varaus lähtöajan suhteenVoisi olla että ennätän noin 17:30 starttaamaan
Köyttä työntäen..
no flunssaan ja buranakuuriin kaatui startti tältä päivää.
Köyttä työntäen..
Ajeltasko sitä joku päivä vai joko suksilla sivakoidaan
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Tänään ajettiin pikkupoika kiinni ja taivallettiin tovi porukalla. Suksia ei tässä taloudessa omisteta... Joku polku piti tehdä porukalla siihen uuden latupohjan tienoille, ettei koko talvea tarvitse sauvantökkimiä parannella.
Minä voin lähtee huomenissa ajelee tai polunteko talkoisiin jos muita halukkaita.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Ollut syksy hyvin pitkälti cyclo painotteinen. Peruskuntoa niin pysyy hurjien perässä. Jospa tuossa vielä poluille pääsis kun ei enää cyclolla pääse etenemään.
Patakukkulalla su klo 12.00 jos lähtis polkuja tekenään
Ok.
Käymme rouvan kanssa ajelemassa tässä. Tulen polkutalkoisiin, mikäli suinkin ehdin.
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Uusi läskikuski ilmoittautuu yhteislenkeille.
http://1drv.ms/1NbHm1J
No nyt on peli! Tais polte kasvaa liian suureksi, hyvästi lumen tuoma etu lenkeillä. Onnea uudelle pyörälle.
On se vaan tuo Sammyn Trekki aivan sairaan nopean näköinen ja kun tietää että kuskikaan ei ole niitä hitaampia, niin voi pojat sitä meikäläisen tuskan määrää kun pyristelen perässä. Lumetkin sulaa pois kun myö ei enää hyödytä niistä mitään. Onnea minunkin puolesta näin julkisestikin.
Olisko huomenna halukkaita lenkille? Olisin aamusta lähdössä Siilin päin ajelemaan.
En tiedä ehdinkö, toki olen yhtä vihreä kuin maasto tällä hetkellä. Silkasta kateudesta. vähän tarkempaa kellonaikaa nii voisi yrittää kammeta tuolla vanhuksella liikkelle
Jos n klo 9 lähden niin 9.45 Hamulassa. Vara liukua suuntaan jos toiseen...
Minä yritän kammeta paikalle vielä huonommalla filolla kun Kyrdis. Mut oon silti intoa piukassa.
Mä asun Muuruvedellä ! saattaiin joskus olla kiinnostunu kimppa lenkeistä ...kilpuril en ole nyt ajanu....
Lauantaina läskijopoilu päevö. Ajetaan makkarat ja syödään lenkkiä, tarkempi aika ja paikka vielä tarkentamatta mutta mulle käyp kaikki, vaaditaan rauhallisra osallistumista polkemisen suhteen , syödä saa rivakasti
Olisiko valoisan aikaan joskus vaikkapa puoliltapäivin?
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Osallistun, jos firman äijät ei juota minua liian kamalaan kuntoon tänään.
Minä osallistun. Missähän on tärskyt ja monelta. Meinasko Kyrdis missä paistella makkaraa? Tartteeko puita viedä jonnekin?
Patiskan laavulle vein pikkukasan puita kellosta en osaa sanoa muutaku kaik käyp
Jos ihan tuohon lähilaavulle kasaannuttaisiin? Onko se nyt pieni ruokolampi se putrakko siinä...
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Kumpiko se nyt sitten on Patiska? Tuo lähin vai se seurrava siellä lähempänä Käärmistä?
Juu se lehdonmäen kuppeella olevaa siis tarkoitin.
Eli tämä?
Ajetaanko perinteinen kyläkierros ennen?
Käykeehän ajamassa hyvä porukkalenkki. Minä en pääse mukaan. Käyn sunnuntaina kahtelemassa jos ei kovasti vettä sada.
Oliko kokontuminen klo. 12.00 torilla vai mis?
Passaapi hyvin tänne ainaski. Sinne siis
Kirjanmerkit