Siis maksaako tommonen leluauto tonneja vai käsitinkö väärin? 😳 Mitä sillä tehään, koristeeks vitriiniin? Ennemmin päivittäisin Matstaa uuemmaks.
Siis maksaako tommonen leluauto tonneja vai käsitinkö väärin? 😳 Mitä sillä tehään, koristeeks vitriiniin? Ennemmin päivittäisin Matstaa uuemmaks.
^joo, ne on 1:8 kokoisia ja maksaa aivan vitusti, 5-6 tonnia näyttää olevan normaalihinta. Onhan ne ihan mageita mutta mutta...
http://store.ferrari.com
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
se on pienoismalli - ei todellakaan lelu, ja jos maksaisi satasia tai tuhannen, niin en kai minä tässä koko ajan olisi harkittemassa ja säästämässä... tämä malli noin 4900euroa.
Mä rakastan just tuommoista Ferraria, yksityiskohtien ihailu on ...ihanaa. Auto on myös sopivan kokoinen Ferrari-nukeille ( nukeilla on Ferrari-vaatetusta) joten tottakai kuvaprojektit on se inspiroiva asia. Yksi suosikkiaiheeni on kuvata nukke auton kanssa, eli autosta olisi todella paljon iloa ja hyötyä.
Tuleepa semmoisia kuvia että ei tartte häpeillä.
Mukana tulee oma vitriinipömpeli, sekä huoltokirja.
F-storesta saa kuitenkin .. United Kindgom- liikkeessä näkyisivät olevan 7000+ puntaa, ja se on sitten jo ihan tavoittamaton hinta.
Kai toi Ferrari tulee EU:sta?
Muutenhan pitää varautua +alv:iin ja ties mihin tullimaksuihn...
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
^Jotenkin hämärä mielikuva että Ferraaari (kuten tuo storekin) on Italialainen putiikki... Voinen toki olla väärässäkin.
"
Ferrari S.p.A. - sede legale in via Emilia Est 1163, Modena (Italia) - capitale sociale Euro 20.260.000 - P.IVA no. 00159560366 Enrolled in the register of companies of Modena under no. 00159560366 - Copyright 2011 - All rights reserved
"
"
The Site, which is the property of Ferrari S.p.A., with registered office in Modena, via Emilia Est 1163 - 41121, tax code, VAT no. and Milano 02912880966 Business Register enrolment no.(hereafter the “Owner”), is managed by Triboo Digitale S.r.l. - a Triboo Group company - with registered office in Viale Sarca 336, 20126 Milan, Italy, tax code, VAT No, and Milan Business Registry Enrolment No. 02912880966 (hereafter “TRIBOO DIGITALE”).
"
Kisulla hieno ferrari himoittavana, arvostan. Voisin itsekin keräillä tuommoisia, ellen laittaisi kaikkia rahojani fillareihin ja reissaamiseen.
On topic: Antibioottikuuri loppui aamulla ja jaksoin aamulla ajaa fillarilla töihin. Näyttää siis siltä, että tauti on ainakin hetkeksi selätetty, jee! Kelikin alkaa pakastumaan, ei enää satanut vettä, tupla-jee! Ja lauantaina pääsee hiihtämään, tripla-jee!
Tosin, orastava kodinvaihtokuume iski. Sekin tosin saa hyvälle tuulelle.![]()
-Heli
"You have reached the final page of Internet. Now go out and play."
Työnantajaehdokas sanoi kyllä, pällitestifirma sanoi kyllä ja minä sanoin tänään kyllä. Eli uusi duuni (pitkästä aikaa toistaiseksi jatkuva, kokoaikainen) alkaa kohta. Ei valittamista.
Aavistuksen pienemmällä budjetilla. https://www.xxl.fi/white-bike-mitten...107159_1_style Tuntuisi toimivan vs. http://www.bikeshop.fi/Bar_Mitts_kad...12/&listpos=15
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
No mistä Ferrarit tulee? Italiasta tietenkin
Kaikki Ferrari-asia mihin olen kiloeuroja laittanu, ne on ollu elämäni parhaimpia hankintoja. Auton vuokra - kannatti. Colnago Ferrari - todella kannatti.
Voinen liittää tähän pari hyväntuulen Ferrarikuvaa, aihe on todellakin suosikkiaiheeni ( huomaa äiteen tekemät upeat F-asut), ja yhteensä Ferrariasuisia nukkeja on tusinan verran. Kiva myös muistella että kyllä ne kuvat onnistuu kun on "oma juttu".
![]()
![]()
Kunnon vääntö pitkästä aikaa parissa topicissa fillarifoorumilla! Mukavaa!
No eilen se, että postiluukusta tupsahti 3 Aku Ankkaa.
Ja
![]()
Ferrareista...
Uskoisin että "Ferrareita" saa vaikka alibabasta tai nyt Kiinasta ainakin. Ja onhan Ferrarilla liikkeitä varmasti muuallakin kuin Italiassa. Senpä takia vaan. Kun/jos jotain noin hienoa tilaa, niin aika varma kannattaa olla alkuperästä. Jos jollakin postityyppisellä tulee niin kandee ehkä varmistaa lähetyksen vakuutusasiat. Hienoja asetelmia olet tehnyt
TNT:n lähetti toi Alpit mulle työpöydälle.
KUVA
(pakko laittaa noin kun suora linkki ei jostain syystä nykyään enää toimi)
^heh, jos VesaP ei mene vuoren luo niin vuori tulee VesaP:n luo![]()
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Hyvä ruoka, parempi mieli. Masu täynnä erinomaisen herkullisia tacoja.
Alkaa viikonloppu lähestyä. Makkarat ja olut odottaa (ei kerrota lääkärille)
Pitää hakea sunnuntaiksi kaupasta vieä OssoBuccoa niin pääsee oikein herkuttelemaan ... ja riittävästi viiniä, jota menee tietty ruokaan ja tekijään.
Sitten ensi viikolla alkaakin jo kala-ja kasviskuukausi, joka tuo meikäläiselle sopiva haastetta murkinan laatimiseen.
Hölmöt kirjoittelevat ihmiset![]()
..ne todella kääntää mun pään!
Pyöräilevät naisihmiset on nättejä. Niinpä joskus, tuskin koskaan tulee varovasti vilkaistua vastaan ajaneen naispyöräilijän perään. Tällainen äärimmäinen poikkeustapaus sattui tänäänkin, ja SE KATSOI MYÖS MUA!! Varmaan eka kerta monen vuoden pyöräilyharrastuksen aikana! Hyvä että pystyssä pysyin!
Tällä sitä setä jaksaakin koko loppuvuuven![]()
Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)
Eilinen runsaanpuoleinen liha-ateria ylitti taas kerran odotukset. Ja kelpasi hyvin muillekin kuin itselleni. Tästä on hyvä laskeutua kevyemmälle linjalle.
Makkarsta nyt sen verran että on oluen kanssa hyvää, mutta makkarassa on aika lailla huonoihin rasvoihin liittyviä aineksia (lääkärini "makkara on pahin"), joita mun pitäisi koettaa välttä. Ainakin noin pääsääntöisesti. Nyt kun liikun säännöllisesti, siitä on ollut se hyöty, ettei tarvitse pilleripurkille vielä ainakaan mennä.
Onnistuminen. Ja talvipyöräily.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Kun ei odota liikoja, voi ilahtua..
1. Talvilenkki hivenen vaikeissa olosuhteissa - toteutui
2. usalaiset ovat kovasti tykänneet mun kuvista joissa on lunta ja kivoja, tai siis älyttömän hienoja, äiteen kutomia talvivillapaitoja
3. kun nyt laskee ...kohta tilille napstahtavan palkan ja veronpalautuksen = F-raha
Että ei kansisi poikien vinoilla.
Päivän videota tehdessä tulin huomanneeksi että selkävaivat ovat jääneet taka-alalle! *koputtaa puuta*
Tarina videolla: https://youtu.be/lNGqAFev5tA
Pyöräilyvideoita * Vuoden pyöräilyteko 2015 * www.velogi.com * www.youtube.com/velogi
Kotimatkutellessa vallinnut lennntokeli - hiekkatiet vesihunnun alla jäässä. Nastarenkailla sai tuupattua ihan kiitettävästi vauhtia![]()
Fitness tukun paketti saapui kuin saapuikin postin toimittamana smartpostilootaan![]()
![]()
... Nyt saavat lakkoilla mun puolesta
![]()
-- not fast but furious --
Keskustelin erään asianajajan kanssa, ja hän ilmoitti ettei aio riidellä eräästä asiasta. On sekin tapa myöntää olevansa väärässä.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tuli eilen lähdettyä lenkille. Kelveille kylvetyt hiekat lyhensi lenkkiä ja teki siitä kaupunkiajoa. Mutta: eipä aamulla ollutkaan enää kurkku karhea. Meniköhän köhänalku siihen.
Hikiän Ajomies
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kappas, ss Roro oli päästänyt ilmat pihalle yön aikana lähes kokonaan. Nythän on suorastaan pakko käydä ajamassa sillä vähän, eihän se muuten tiivisty. En millään kyllä haluaisi, mutta ei auta, pakko mikä pakko.
Enkä varmasti, ainakaan tarkoituksella, jättänyt mitään löysälle asentaessa.
Oho hups, mites tämä nyt hyvän tuulen aikaansaavien topikkiin tuli? Tarkoitus oli tietysti laittaa ketutus topikkiin.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Sääennusteen mukaan piti sataa, mutta saikin polkea työmatkat uudella cyclolla kuivassa kelissäJa kotona odotti salamipizzaa.......
![]()
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Kirjanmerkit