Kokolailla liukasta oli metsässä aamulla. Ja vinha todenperä on siinä että karvainen kummi ei märkänä pidä. Uutuudenkarvainen Budi takana oli melko lipevä...
Pitäis kaiketi sheivata ennen ajoa. Se kumi siis.
![]()
Meitä on moneksi ...
![]()
Suorastaan kesäinen ilma ajella tänään. Raakasti mereltä puhaltanut tuulikaan ei metsässä haitannut. Kivet oli kyllä syksyisen liukkaita.
![]()
On kyllä siistin näkönen polku![]()
Tämmönen trippi tänään.
![]()
Komeaa aamutaivasta sai ihastella työmatkalla Rovaniemelläkin ja koristuksena näkyivät myös Venus ja Jupiter. Komeinta taivaan loimotusta pääsi seuraamaan työpaikan ikkunasta kahdeksan aikoihin.
![]()
Farley sai oikeet kumekset, Bud ja Lou nosti fiiliksen tappiin.
Sent from my iPad using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Bud ja Lou on ihanat kumeksetPannaas hailakoita kuvei viime viikolta pari näytille yhden värillisen kans..
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Mikä keula tossa Mika K:n konassa on....mukitelineet vai jotain retkeilyvarusteita?
Lähetetty minun SM-G388F laitteesta Tapatalkilla
Kongassa on mittojen mukaan tehty Trussi keulana ja siinä on Salsan Anycaget molemmin puolin. Toiselle puolella retkillä olen pitänyt makuupussia ja toisella makuualustaa, arkiajossa noista ei ole mitään haittaa eli sama antaa olla siinä paikallaan, ni ei tartte vekslata.
Propulsion juu, kyllä muuten pitääJa Bud/Bud tarttis hoitaa kokeiluun..
Krossikommuuni / Syöte MTB
Koska muutki, niin minäki! Eiku...
Alastulo oli jännää pelkällä etujarrulla. Jos huomenna kerkiäis hitsaileen takajarrulle korvakon. M395-jarrut ja kunnon tanko+stemmi on vielä maailmalla tulossa.
Mika K:n Konga on varsin eroottinen ilmestys.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Olen koskettanut Mikan Kongaa ja allekirjoitan edellisen
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Kongassa on Taigaa
Hyvin toimivat Flow ja Dunder myös hiekassa. Riittävän kaltevalla alkoi perä valua alta mutta Flow pitää. Cool!
Ilta lenkillä Hyvin mnee Suolla kin kävin ..✌😁
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Kävin yhtenä päivänä vähän ajelemassa.
![]()
Grandi66 muokkasi tätä : 07.11.2015 at 16.39
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
On se vaan hienoo.
![]()
brilleaux muokkasi tätä : 05.11.2015 at 09.36
Nyt on fiilikset tapissa! Tänään sai matkalla töistä kotiin hake laatikon postista...
Nopean pihapyörittelyn perusteella koko tuntuu oikealta, paljon muuta ei pysty vielä sanomaan.
Ei varmana saa nukuttua kun polttelee päästä huomenna ajelemaan ja testaamaan kunnolla. Onneksi on huomenna vapaata töistä!!!!
SFK muokkasi tätä : 05.11.2015 at 22.39 Syy: TYPO
Kirjanmerkit